Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
FireFightersKid

112 Torhout Modification

Recommended Posts

Nice man! Maar ik dacht dat ze in Belgie alarmnummer 100 hadden inplaats van 112. (Allez, bel snel `t honderd!)

Dees was vroeger. :) Het alarmnummer 112 is een Europees noodnummer. Sedert dat die in voege kwam werd de bestickering op de voertuigen beetje per beetje aangepast. :)

Hoe ver staat het met deze mod? aangezien we al voor een tijd niks hebben gehoord...

Deze mod is normaal nog in aanbouw maar de makers zijn met verschillende projecten bezig

Om weer een beetje leven in de tent te creeëren ben ik blij om aan te kondigen dat vanaf heden @Bernt hier zo nu en dan wel eens update's gaat posten met betrekking tot de mod.

Hij en ik zullen de verdere verantwoording van de mod op ons nemen om de mod eindelijk eens af te maken.

Eventuele vragen en ideeën m.b.t. scripts of gameplay mogen hieronder geplaatst worden, elke idee is welkom maar er wordt wel naar gekeken of het effectief is en een meerwaarde zal hebben.

komt er een alarmeringsscript en een kazerne of zal je de voertuigen moeten gaan "kopen" uit de HQ.

ALs er een kazerne komt mis idee om een Haakarmwagen te maken en losse Haakarmbakken welke op de kazerne staan die je per stuk moet ophalen zoals in het echt?

Dat is allemaal al ingame ;) We zijn bezig met het verfijnen van de gameplay met leuke nieuwe snufjes en nog wat dingetjes die afgemaakt moesten worden. Maar zoals ik zei houd @Bernt zich daarmee bezig ;)

Overigens wel grappig dat er gezegd wordt op 23 september dat Bernt vanaf dan zo nu en dan een update zal plaatsen maar dat er nog geen update is geweest  :mrgreen:

Om nog maar te zwijgen over deze opmerking :ph34r: :

Hij en ik zullen de verdere verantwoording van de mod op ons nemen om de mod eindelijk eens af te maken.

Overigens wel grappig dat er gezegd wordt op 23 september dat Bernt vanaf dan zo nu en dan een update zal plaatsen maar dat er nog geen update is geweest  :mrgreen:

Om nog maar te zwijgen over deze opmerking :ph34r: :

Mee eens...

Zou leuk zijn als deze gereleased kan worden, Zelf ben ik in contact met BRW Torhout, Daarom dat ik deze mod graag zou willen gebruiken!

Edited by GatenkaasBE

Martijn zeg jij alsjeblieft niks wat jij hebt grapje pas ook nog een paar keer geflikt.

Edited by Hessel