Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Joopjr

Emergency 5 - Interview

Recommended Posts

Als ik vragen mag, zijn dit de vragen vanuit dat andere (oudere) topic waar iedereen zijn of haar vraag kon stellen. Want ik zie er geloof ik wel een paar terug in dit lijstje, kan dat?

Dit zijn inderdaad ook de vragen die forumleden hebben gesteld, echter heb ik sommige weggelaten omdat deze geen meerwaarde hebben.

Uit het interview kan ik opmaken dat ze al ver gevorderd zijn. Hij vertelt oa "We have improved the gameplay very carefully" en "We have created a world that is much more free than it was before."

mag ik dit delen op het EMP ?

Jahoor, waarom niet?

Zolang je de afbeelding maar onaangepast upload.

emergency_editor.png

Ziet er grafisch goed uit! Daarnaast lijken de lelijke auto's die in emergency4 werden gebruikt en nergens op leken te zijn verdwenen, er worden echte modellen gebruikt. (zie grijze skoda en de mercedes ambu)

Ziet er erg netjes uit! Is er al een prijs bekend van de nieuwe Emergency?

Prijs is nog niet bekend en ook niet wanneer deze exact uit komt, ze willen geen datum of release want dan ga je pushen om hem af te krijgen en zal het minder mooi worden. Ze willen zonder druk de game mooi afmaken en dan uitkomen, mogelijk najaar/winter dit jaar.

Overigens: de screen die je ziet is de editor van de nieuwe emergency. Flinke vooruitgang!

Ziet er geweldig uit, nooit gedacht dat de makers van emergency 4 zoiets moois zouden kunnen produceren.

De details op de map zijn al tien keer beter dan in de vorige series van Emergency. Die editor zal wel even wennen zijn denk ik :P Ziet er top uit!

Nu ik de afbeelding wat beter bekijk zie ik dat je voortaan in de editor kunt scalen. Zou je ook filmpjes kunnen maken? (Zie camera linksboven)

Edited by Maurice

Huppie,

Zijn er al meer screens bekend

Mijn kamer loopt vol van het kwijl uit mijn mond!!!!!!!!!!!

Edited by tukkerdennis

Huppie,

Zijn er al meer screens bekend

Mijn kamer loopt vol van het kwijl uit mijn mond!!!!!!!!!!!

Voor zover ik weet is dit de enige screenshot die er op dit moment is. Deze is genomen op de Editor-dag, georganiseerd door de makers van Emergency 5 in Potsdam ;)

ik las net dat hij in oktober uitkomt!

Waar had je dat gelezen, Misschien even bron plaatsen zodat andere het ook kunnen lezen