Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum

Recommended Posts

Na het zien van de map van Joop afgelopen week werd ik weer aangestoken en besloot ik verder te gaan met mijn map waar ik een poosje geleden mee ben begonnen en destijds geen zin in had om hem af te maken.

 

De map bestaat nu uit 1 woonwijk, deze woonwijk heeft meerdere straten met verschillende soorten woningen. Daarnaast is er een basisschool, brandweerkazerne en een tunnel voor fietsers en voetgangers naar de wijk aan de andere kant van de doorgaande weg aanwezig. Daarnaast is langs de doorgaande weg en dichtbij de snelweg een politiebureau van het KLPD en VOA De komende tijd zal ik jullie de vooruitgang laten zien.

 

Het volgende wat ik wil gaan doen is het afmaken van deze wijk. Er komt bijvoorbeeld nog een winkelcentrum en een klein politie bureau. Daarna maak ik een gebied met weilanden en akkerbouw. Volgende is de tweede woonwijk met opnieuw een eigen brandweer kazerne en politiebureau. Daarna ga ik verder met een industrie en bedrijven terrein met een bedrijfsbrandweer post. Er blijft dan nog 1 gebied over waarvan ik nog niet precies weet wat ik daarmee ga doen. Midden op de map komt nog een ambulancepost.

 

Screens:

 

Toegang tot de eerste woonwijk:

EM4%25202014-02-18%252017-58-57-35.png

 

 

Straat met woningen:

EM4%25202014-02-18%252017-59-58-01.png

EM4%25202014-02-18%252018-01-10-56.png

 

 

Doorgaande weg door de wijk:

EM4%25202014-02-18%252018-00-08-80.png

 

 

Basisschool:

EM4%25202014-02-18%252018-00-22-84.png

EM4%25202014-02-18%252018-00-35-22.png

 

Nog wat huizen:

EM4%25202014-02-18%252018-00-45-90.png

EM4%25202014-02-18%252018-00-57-12.png

 

Brandweer kazerne:

EM4%25202014-02-18%252018-01-29-11.png

EM4%25202014-02-18%252018-01-40-35.png

 

Straat met appartementen en tunnel naar de andere woonwijk:

EM4%25202014-02-18%252018-01-51-13.png

EM4%25202014-02-18%252018-02-00-00.png

 

Politiebureau KLPD en VOA:

EM4%25202014-02-18%252018-02-08-63.png

EM4%25202014-02-18%252018-02-16-11.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er inderdaad leuk uit, alleen ik vind je haaientanden te vet/groot. En hier en daar bij de fietspaden/ T-splitsingen zit het niet helemaal mooi, maar het begin is er!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben weer een stukje verder. Dit keer laat ik jullie een grote supermarkt, een garage bedrijf, een Shell tankstation, een kantoorpand en een garagebox complex zien. Wat de volgende update gaat zijn en wanneer deze komt weet ik nog niet. Ik denk dat ik me ga richten op de woningbouw in de eerste wijk en het opvullen van de overige ruimtes. Hierna is de hele eerste wijk af.

 

 

Screens:

 

EM4%25202014-02-20%252016-55-06-64.png

 

EM4%25202014-02-20%252016-55-16-41.png

 

EM4%25202014-02-20%252016-55-24-06.png

 

EM4%25202014-02-20%252016-55-31-41.png

 

EM4%25202014-02-20%252016-55-45-81.png

 

EM4%25202014-02-20%252016-55-55-33.png

 

EM4%25202014-02-20%252016-56-11-74.png

 

EM4%25202014-02-20%252016-56-23-87.png

 

EM4%25202014-02-20%252016-56-32-25.png

 

EM4%25202014-02-20%252016-56-45-94.png

 

 

EM4%25202014-02-20%252016-57-16-48.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bennet toch! Ik wist dat je goed kon mappen maar :o.

 

Erg indrukwekkend, en erg realistisch. Ik ben jaloers. Dat sowieso.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is echt fantastisch Hup! Heb maar een opmerking: wat is er mis met het dak van de Supermarkt? Misschien is het een idee om een groot openbaar zwembad te maken op de plek waarvan je niet weet wat je er moet bouwen? Succes verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties!

@@Maurice het dak viel mij ook op ja, zal een fout in de skin moeten zijn. Alle gebouwen en voertuigen ga ik nog Nederlands maken dus misschien dat ik dat dan meteen kan fixen. Het idee van het zwembad vind ik zeker een goed idee aangezien ik de map zo realistisch en Nederlands mogelijk wil maken en dus is elke wijk een school en sportvoorziening ed. hoort.

 

Het realistische gaat denk ik zijn tol eisen op een moment. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat bij ze problemen hadden met een maximaal aantal objecten in een map. Iemand die weer hoe dit precies zit? Als je gaat kijken hoeveel objecten in de hele standaard map zit heb ik minimaal dit aantal nodig voor 1/4 van de map. Ik wil de map zo echt mogelijk maken, zo zet ik op veel stukken gras struiken neer, die zouden dan nog weg kunnen alleen zou ik het dan een stuk minder leuk vinden.

 

Mochten er nog mensen leuke ideeën hebben hoor ik het graag. Ook tips voor downloads naar gebouwen of mods met veel gebouwen er in zijn welkom.

 

Alvast bedankt!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties!

@@Maurice het dak viel mij ook op ja, zal een fout in de skin moeten zijn. Alle gebouwen en voertuigen ga ik nog Nederlands maken dus misschien dat ik dat dan meteen kan fixen.

 

Dat zal helaas niet gaan. Is een foutje in de UV map. Die zal je dus aan moeten passen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er onwijs gaaf uit. In plaats van gras kun je ook detailtextures toepassen. Ziet er ook erg goed uit en scheelt een hoop objecten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het werk aan deze map ligt even stil. Ik wil morgen gaan proberen of ik mijn eigen woongebied kan maken met behulp van Google earth! Mochten er resultaten zijn zien jullie het!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@Huppie66 ik heb het ooit gehad toen ik net zo fanatiek was als jij met mappen. Alleen toen liep ik ook tegen het probleem aan te veel objecten. Met name gras en heide gaat het erg snel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar weer eens een update. Het Zuid-Westelijke gedeelte van de map is af! Ik heb wat dingen aangepast (fietspaden, fiets/bus tunnel, brandweerkazerne, enz). Er zijn nu nog 2 gedeeltes over. 1 daarvan wordt in iedergeval nog woningbouw. De andere 2 worden waarschijnlijk bedrijven/ industrie gebieden. De ambulancepost is centraal gelegen langs de doorgaande weg. Er is een politiebureau van de Verkeerseenheid gelegen vlak bij de snelweg en het normale politiebureau in het eerste woongebied. De eerste brandweerkazerne is hier ook en rukt uit voor beide woonwijken, er komt een tweede op het bedrijven/industrie gebied die hier dus uitrukt+ de snelweg.  

 

Ben benieuwd naar wat jullie er van vinden! 

 

Bureau verkeerseenheid: 

EM4%2B2014-10-11%2B16-22-29-28.png

 

Tunnel naar tweede woonwijk voor fiets/voetgangers, bussen en hulpdiensten

EM4%2B2014-10-11%2B16-23-03-09.png

 

Ambulancepost

EM4%2B2014-10-11%2B16-23-22-01.png

 

Terrein van de wegbeheerder, en een restaurant

EM4%2B2014-10-11%2B16-23-33-92.png

 

 


EM4%2B2014-10-11%2B16-23-44-17.png

 

 

 

 

 

 


EM4%2B2014-10-11%2B16-24-02-62.png


EM4%2B2014-10-11%2B16-24-18-81.png


EM4%2B2014-10-11%2B16-24-36-68.png


EM4%2B2014-10-11%2B16-24-49-41.png

 

EM4%2B2014-10-11%2B16-25-02-74.png


EM4%2B2014-10-11%2B16-25-25-90.png

 

EM4%2B2014-10-11%2B16-25-42-91.png


EM4%2B2014-10-11%2B16-25-52-47.png

 

EM4%2B2014-10-11%2B16-26-04-12.png


EM4%2B2014-10-11%2B16-26-15-42.png

 

EM4%2B2014-10-11%2B16-26-53-28.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×