Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Robin117

Egmond mod versie 1.4

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik vroeg mij af of de 1.4 versie van de egmond mod nog te downloaden is want ik kan hem niet via google vinden of via dit forum. De rede dat ik de oudere versie wil spelen is omdat ik de huidige niet goed kan spelen omdat me pc niet snel genoeg is.

Dus als je de files of links hebt dan zal je me erg blij maken :)

alvast bedankt

Nu je het zegt ben ik eigenlijk ook wel opzoek naar die ;p

Haha toevallig, ik zag een plaatje met de VOA en de andere voertuigen en de normale emergency map en aangezien me pc niet zo snel

is dacht ik dat dat wel een mooie versie dan is.

Ja precies daar heb ik dus ook last van , Maar ik ben bang dat hij nergens meer te vinden is .

Ik heb nog eens beter gezocht , Heb hier een link

http://kickass.to/em...4-t5453260.html

(Mocht ik geen link mogen plaatsen dan verwijder ik mijn link gelijk weer)

Had het meteen geprobeerd.......maar ik krijg die torrent file niet goed naar een andere file als ie dan bijna klaar is dan sluit mijn hele pc af en kan ik weer opnieuw beginnen....hoe moet ik het dan oplossen?

Bij mij deed hij het ook niet dus kan je helaas niet verder helpen.

Oh eh das balen naja dat wordt dan verder zoeken/vragen haha

@@Robin117 ik kan hem wel downloaden, dus als je geduldig bent kan je met zo krijgen ;)

sorry voor het lange wachten, maar het downloaden duurt verschrikkelijk lang

@@Robin117 ik kan hem wel downloaden, dus als je geduldig bent kan je met zo krijgen ;)

sorry voor het lange wachten, maar het downloaden duurt verschrikkelijk lang

Geeft niet voor deze versie kan ik lang wachten hoor hahaha xd

iig alvast bedankt!

Edited by Robin117

@@Hessel en @@BrandweerLelystad en @

Oke luister.......toevallig kwam ik op een site van een franse mod de versie 1.4 van egmond tegen......maar je moet je registreren en actief zijn op het forum en je moet zoveel berichten plaatsen voordat je iets kan downloaden maar mijn frans is slecht dus misschien kan iemand ander helpen?

Hier zie je de mod staan: http://www.emergency...112-egmond.html

en hier de homepagina: http://www.emergency2012.fr/

ik hoop dat iemand er wat wijzer uit kan worden dan ik want ik wil die mod heel graag spelen (egmond mod 1.4)

Edited by Robin117

Ik kan, als niemand ander wil, wel helpen met het vertalen van forumberichten naar het Frans.

Vraagje, heb je de website vertaald naar het Nederlands via google translate?

Dan lijkt me de instructie om de mod te downloaden niet zo moeilijk

Ik heb daar inmiddels ook een account aan gemaakt maar hoe ik moet reageren idk?

Ja ik heb ook al een account maar kan nergens reageren ik snap er geen hout van en dat alles nog in het frans is maakt het alleen maar

lastiger.....vandaag maar weer wat proberen..

Ja inderdaad , hoop dat als je de goedevindt hem ook hier eventjes wilt delen .

Als ik de download heb zal ik hem zeker delen!

zal jullie even een tip geven.

ga naar translate.google.nl.

plak daar de website van de url in en zorg ervoor dat hij naar het Nederlands vertaald.

klik op de nieuwe link die verschijnt.

Nu is de site in het nederlands (nou ja, het is vertaald. maar het is geen goed Nederlands).

Zelf zal ik ook even een account aanmaken en kijken wat ik kan doen.

Bedankt Kempo want ik kom er niet uit je moet minimaal 5 reactie's plaatsen om iets te kunnen downloaden , Maar als je geen eens kan reageren hoe moet je dan ooit kunnen downloaden haha ;p

Dankje @@kempo95 , ik heb het account nu aangemaakt en je moet ook ergens iets over jezelf vertellen via een invulformulier (hoe ik dat gevonden heb weet ik niet meer)

alleen kan ik nog steeds nergens een reactie plaatsen zoals BrandweerLelystad ook heeft.

EDIT:

!!!!!

Oke ik ben weer een stapje dichterbij......ik kan nu downloaden alleen heb ik het programma IMAJin 1.2.2 nodig.......maarrrrrrrrrr ik kan daar geen goede download link van vinden dus kortom we zijn een stapje dichterbij maar ik kan zelf niet verder komen dus ik ga nu eerst dat programma proberen te vinden en dan downloaden.

Ik houd jullie op de hoogte! Mochten jullie een goede (dus werkende) download link gevonden hebben van IMAJin 1.2.2 dan hoor ik dat graag :)

Edited by Robin117