Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Robin117

Egmond mod versie 1.4

Recommended Posts

toevallig een van jullie helpdutch?

Hahahah lol ja dat ben ik.....wist zo gauw niet een naam en vond deze wel toepasselijk haha xd

@@BrandweerLelystad ja moeten we even vragen dan misschien heeft hij hem nog

Edited by Robin117

Edit zijn naam is Lifeliner4 op dit forum , Maar als hij nergens meer te downloaden valt zal dat vast wel een reden hebben.

We kunnen het altijd proberen: nee heb je ja kun je krijgen ;)

Ehm...je kan de mod gewoon downloaden via www.emergency-forum.de

Ik heb meerdere malen de zoekfunctie gebruikt en door de andere downloads heen gezocht maar egmond mod 1.4 staat er niet tussen.

Precies denk dat de Admin's op dit forum dit topic inmiddels ook wel hebben gelezen haha.

Ik stuur Lifeliner4 wel een berichtje sturen en vragen of hij versie 1.4 nog heeft.

Edited by Robin117

Ik heb meerdere malen de zoekfunctie gebruikt en door de andere downloads heen gezocht maar egmond mod 1.4 staat er niet tussen.

Maar waarom wil je versie 1.4 als versie 2.1 er is?

Maar waarom wil je versie 1.4 als versie 2.1 er is?

Omdat mijn pc 2.1 niet zo goed aankan wat ik ookal in het eerste bericht had gezet (zie hieronder)

Hallo allemaal, ik vroeg mij af of de 1.4 versie van de egmond mod nog te downloaden is want ik kan hem niet via google vinden of via dit forum. De rede dat ik de oudere versie wil spelen is omdat ik de huidige niet goed kan spelen omdat me pc niet snel genoeg is.

Dus als je de files of links hebt dan zal je me erg blij maken :)

alvast bedankt

Edited by Robin117

@@Robin117 @@BrandweerLelystad Kijk eens aan heren. ik vond hem op een USB stick dus ik heb hem even geupload voor jullie. Sorry voor het lange wachten, maar ik hoop dat jullie er veel plezier hebben!

https://mega.co.nz/#...JD2S8MvEsamOLIE

Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!! Thanks @@Hessel echt man heeeel erg bedankt!! Top! Ga hem meteen spele :D

P.s. you've made my day ;):D