Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Tazbrw

[Privé] Burg op den Oever

Recommended Posts

Ja, mensen het bloed stroomt waar het niet laten kan. Zo ook nu. Heb een aantal geholpen bij hun mod, zelf ook aardig wat gemaakt voor privé maar, dan nu toch echt zelf is wat gaan proberen. Of het uit komt weet ik niet.

Een dorpje ergens rond de jaren '00(1995-2005). De hulpverleningsvoertuigen komen uit '90 en '00. Wat er allemaal in komt weet ik niet. Hoe de map eruit zit ook niet helemaal.

TS 517:

2v8pjqs.jpg

TS 518:

346njns.jpg

AL 531 en DB 571:

mrssh3.jpg

Modelen: Nomex, Tobbi, Firequi, Jonathan, mibblits, Squid en VPI, Chidea

Skins: Nomex, Tobbi, Firequi, Jonathan mibblits, Squid en VPI, Chidea

Reskin: Tazbrw

Lights: Tazbrw

Leuk begin! (sinds ik een privé mod uit dat tijdperk ben gestart lijkt het wel alsof ik andere mensen heb aangestoken ;p) Ik zou alleen de politie andere jassen geven; ze hadden toen vooral van die leren jackies. En sommige achtergrond auto`s reden toen ook nog niet in dat tijdperk ;) . Maar verder leuk begin!

Op screen 3 zie je een MAN brandweerwagen en een golfje van de politie. Ik vraag me af of die van 1995-2005 zijn. Maar het ziet er wel cool uit

Op screen 3 zie je een MAN brandweerwagen en een golfje van de politie. Ik vraag me af of die van 1995-2005 zijn. Maar het ziet er wel cool uit

Die reden toen wel degelijk rond ;)

Good job Thomas!

Leuk begin! (sinds ik een privé mod uit dat tijdperk ben gestart lijkt het wel alsof ik andere mensen heb aangestoken ;p) Ik zou alleen de politie andere jassen geven; ze hadden toen vooral van die leren jackies. En sommige achtergrond auto`s reden toen ook nog niet in dat tijdperk ;) . Maar verder leuk begin!

Ja, klopt dit is een andere map maar da-t komt goed.

Die MAN ts is gebaseerd op de TS23-1(19-04-2002) en die golfjes reden in 1999 er ook al. Alleen moet je tegenwoordig kijken naar de balk.

De politie is ook aanwezig in het gebied.

VW T4

16ks7kw.jpg

Model: Godra

Skin: Godra

Voorbeeld:

dsc8528.jpg

Leuk! Alleen bij je AL loopt de witte lijn niet in 1 beweging vloeiend door; er zit ineens een rare knik in. Verder vind ik je politiewagen erg goed gelukt! Is dat een wagen uit de jaren `90/`2000 of rijden die in het 'nu'?

Die knik is van de het model, op de skin is die kaarsrecht.

De polwagen reed toen rond nu hebben we hier vw Touran en T5 etc rijden.

Ook de ambulance gaat rond rijden in Burg op den Oever.

zyempw.jpg

Model: Redhawk en Cops

Skin: Redhawk, Cops en Tazbrw

Childs: Firequi

Omg wat mooi

Ps: waar heb je die gafe ambu,s vandaan?

Die heeft hij zelf omgeskind naar een oudere Visser, door middel van mijn 2012 Visser model.

Die heeft hij zelf omgeskind naar een oudere Visser, door middel van mijn 2012 Visser model.

Bedoel je dat model van je wat op emergency-forum.de staat?

Ziet er gaaf uit die oude vissers, misschien dat ik binnenkort nog een oude maak. Lijkt je dat wat?

Bedankt! Je ziet een PB te gemoed!

Die nieuwe visser reskinnen en je bent zo klaar!

Misschien een beetje laat, maar in deze mod zit ook zo`n oude Visser geloof ik. Scheelt weer ramen skinnen voor degene die dat lastig vinden. ;)

Klein updateje.

OMS in het winkelgebied:

30iv0xe.jpg

Roofoverval op de snackbar.

5cftdg.jpg

Op de afbeeldingen zijn diverse voertuigen te zien. Echter komen deze binnenkort nog is mooi in de picture!

Mooi! Is de TS op de eerste screen een Dennis? Zo ja, mag ik weten waar jij dat model vandaan hebt?