Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Thijsie

Mod CSP

Recommended Posts

Hey,

Ik ben al een tijdje opzoek naar de CSP mod, ook wel Mod CSP genoemd. Ik heb deze twee links gekregen via YouTube. Nu heb ik 2 problemen; bij deze link heb je een wachtwoord nodig, https://mega.co.nz/#...M1D1QLI!Zk6UCWt

En deze kan ik gewoon downloaden maar als ik hem open met WinRAR krijg ik allemaal mappen te zien en niet gewoon eentje waarmee ik de mod kan installeren, http://joachim59500....argement/c1x9v. Ik heb allebei de downloads geprobeerd. Weet iemand het wachtwoord van link 1, kan iemand mij hiermee helpen of heb je zelf nog een link liggen? Help mij alsjeblieft.

Edited by Thijsie

je moet de "MOD CSP Version Travail" map plakken in de "Mods" map in "Emergency 4".

De is op deze manier eigenlijk al geïnstalleerd en hoeft alleen nog maar op de goede plaats gezet te worden.

Hoe heb je hem op die tweede link gedownload dan? als ik op telechargement klik gebeurd er niets...

je moet de "MOD CSP Version Travail" map plakken in de "Mods" map in "Emergency 4".

De is op deze manier eigenlijk al geïnstalleerd en hoeft alleen nog maar op de goede plaats gezet te worden.

Oke, dankjewel!

Hoe heb je hem op die tweede link gedownload dan? als ik op telechargement klik gebeurd er niets...

Als je op 'telechargement' klikt, staan daar 2 downloads. Ik heb de bovenste gepakt, die van Google Drive

Het is me gelukt. Thanks!

Alleen in sommige mapjes staan weer andere .rar bestanden met een mapje zoals Sirens. Wat moet ik daar mee doen?

Dat weet ik niet precies.

Je kunt die ook uitpakken en de bestanden overschrijven.

Volgens mij maakt het echter niets uit.

De mod is zowel met als zonder uitgepakte .rar bestanden te spelen.

Nou ja, er zitten aardig wat bugs in.

Edited by kempo95

eet iemand hoe ik sleepwagen tp kan krijgen? dat koop menu staat uit hier

Als ik het me goed herinner, moet je ergens in een van de allarmeringsmenu's zijn. Weet niet meer welke, heb de mod al maanden niet meer gespeeld/geïnstalleerd gehad.

je kunt een sleepwagen krijgen door op dat mannetje te klikken in de kazerne.

Klik op dat hij wat moet pakken knop en vervolgens op de gele knop waar op staat DEP

je kunt een sleepwagen krijgen door op dat mannetje te klikken in de kazerne.

Klik op dat hij wat moet pakken knop en vervolgens op de gele knop waar op staat DEP

huh, ik weet wel via een bevelvoerder dat er een knopje is om de sleepwagen te roepen Edited by robinschimmel

Het is me al een tijdje geleden gelukt. Mooie mod! Alleen is het wel lastiger om met die Franse afkortingen te werken.