Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Erik

Reclame?

Recommended Posts

Ligt het nou aan mij of zit er nu irrtante reclame op em4.nl? (rechts in de keuzebalk van Forums, Leden, Blogs etc.)?

Dat kan kloppen ja.. Hoezo?

Nou gewoon, vanochtend was ik online en was het nog niet zo, en nu zie ik iedere keer van die bewegende irritante reclame enzo. `k Dacht eerst dat het malware ofzoiets was. Maar het hoort helaas dus zo...

Edited by em4player

Bedank er bij dat jarenlang alle kosten voor dit forum allemaal betaald zijn door de beheerder. Het forum is voor iedereen vrij en gratis toegankelijk. Om wat kosten terug te verdienen met reclame is dus wat mij betreft logisch.

Bedank er bij dat jarenlang alle kosten voor dit forum allemaal betaald zijn door de beheerder. Het forum is voor iedereen vrij en gratis toegankelijk. Om wat kosten terug te verdienen met reclame is dus wat mij betreft logisch.

Ja oké, maar kan het dan niet andere reclame zijn? En minder bewegelijk? Beetje irritant als je rustig een topic zit te lezen en zoals net als er reclame voorbij komt van bewegende meiden-poppen. Vind ik niet erg relevant. Doe dan reclame wat iets met em4 te maken heeft? Of hulpdiensten/instanties?

Ik vind het persoonlijk niet storend. Relevante reclames moeten dan wel beschikbaar zijn..

Ik heb er ook geen problemen mee. Zoals huppie al zei: het moet toch ergens van betaald worden.

Ze bewegen bij mij trouwens ook niet.

Ga ergens anders problemen van maken. Of betaal jij het forum liever zelf?

Tegen mij?

Nou, eerlijk gezegd zou ik dat geen ramp vinden! De "baas" zijn van een goed, 'beroemd', forum als dit! Klinkt misschien wat gek in jouw oren, maar dat zou ik geen ramp vinden!

"Als ik de baas zou zijn van het forum... Jalalalalala! "

Trouwens, over dat probleem maken; ik vroeg het me gewoon even af of het nou malware ofzo was, omdat ik het dus blijkbaar nieuw is. Jij maakt er nu een probleem van door dat bericht van je te plaatsen.

Bedankt voor de tip, TS18-829

Edited by em4player

Ja, zag ik ook al. Levert een beetje geld op als ik me niet vergis

Nou, eerlijk gezegd zou ik dat geen ramp vinden! De "baas" zijn van een goed, 'beroemd', forum als dit! Klinkt misschien wat gek in jouw oren, maar dat zou ik geen ramp vinden!

"Als ik de baas zou zijn van het forum... Jalalalalala! "

Trouwens, over dat probleem maken; ik vroeg het me gewoon even af of het nou malware ofzo was, omdat ik het dus blijkbaar nieuw is. Jij maakt er nu een probleem van door dat bericht van je te plaatsen.

Bedankt voor de tip, TS18-829

Ja, dan zou je er eerst een paar mensen eruit knikkeren of niet?

text_image.png

Even voor de opheldering, ik heb de reclame geplaatst. Het is dus geen malware, dit heb ik gedaan zodat de kosten wat gedekt worden. Over de invulling van de vakken dit doet google uit zichzelf, hier kan ik zelf verder weinig invloed op uitbrengen. Ik kan kiezen uit bewegende teksten of bewegende plaatjes, dus de beweging zal er in blijven.

Is wat je te zien krijgt niet gerelateerd aan zoekopdrachten? :mrgreen:

Dus wil je hier relevante reclame, zoek dan veel naar dingen over hulpdiensten...

Misschien krijg je dan iets van hulpdiensten ipv bewegende meidenpoppen :mrgreen:

Is niet altijd zo ;)

Ik heb er gelukkig niks van doorgehad xD Lang leve ad blocker.

Is wat je te zien krijgt niet gerelateerd aan zoekopdrachten? :mrgreen:

Ik wil je best geloven, maar net zag ik reclame van Moslima.nl (ofzoiets). Nou niet dat ik racistisch ben ofzo, maar vrijgezelle moslims...? Daar heb ik niks mee! Nou goed, ik zal het es proberen met zoeken naar hulpdiensten. ;)

Ik wil je best geloven, maar net zag ik reclame van Moslima.nl (ofzoiets). Nou niet dat ik racistisch ben ofzo, maar vrijgezelle moslims...? Daar heb ik niks mee! Nou goed, ik zal het es proberen met zoeken naar hulpdiensten. ;)

Nou, dan heb je dus ooit wel eens op een dergelijke website gekeken want dat doet dit soort zoekmachines bijna nooit uit zichzelf.

Nou, dan heb je dus ooit wel eens op een dergelijke website gekeken want dat doet dit soort zoekmachines bijna nooit uit zichzelf.

Nee hoor! Ik heb nog nooit zo`n site bezocht of iets wat er mee te maken heeft! Naja, ik kijk vaak online politieseries...

Dat zijn dus vast wel die 'fijne' cookies! Ik heb nu dus een reclame van Promovendum, dat ze idd iets pakken wat te maken heeft met de hulpdiensten

Nee hoor! Ik heb nog nooit zo`n site bezocht of iets wat er mee te maken heeft! Naja, ik kijk vaak online politieseries...

Dat zijn dus vast wel die 'fijne' cookies! Ik heb nu dus een reclame van Promovendum, dat ze idd iets pakken wat te maken heeft met de hulpdiensten

Nou ik denk dat vrijgezelle moslims weinig te maken hebben met een politie serie?