Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Erik

Reclame?

Recommended Posts

Overigens gaat het daar helemaal niet om ;)

De reclame's zijn nodig voor een bijdrage aan het betalen van het forum. Wat voor reclame's het zijn is eigenlijk niet belangrijk want wie klikt er tegenwoordig nog op tenzij het per ongeluk is?

Ja oké, maar kan het dan niet andere reclame zijn? En minder bewegelijk? Beetje irritant als je rustig een topic zit te lezen en zoals net als er reclame voorbij komt van bewegende meiden-poppen. Vind ik niet erg relevant. Doe dan reclame wat iets met em4 te maken heeft? Of hulpdiensten/instanties?

Er staan best leuke meiden bij ja.

Geen last van. Ik irriteer me alleen aan de banners in sommige onderschriften, maar daar hoor je mij toch ook niet over klagen???

En dat er reclame is? Elke site heeft wel reclame dus waarom hier niet?

Ben ik nou het enige forumlid die geen reclames ziet op deze website? Waar staan ze exact?

Ben ik nou het enige forumlid die geen reclames ziet op deze website? Waar staan ze exact?

Bij mij aan de linkerkant in het blauwe onder 'Downloads'

Ik wil je best geloven, maar net zag ik reclame van Moslima.nl (ofzoiets). Nou niet dat ik racistisch ben ofzo, maar vrijgezelle moslims...? Daar heb ik niks mee! Nou goed, ik zal het es proberen met zoeken naar hulpdiensten. ;)

Haha! Ja, maar zoals Niels al schreef hoeft dat niet persé. Wel leuk opgemerkt ja!