Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Houtsloot Modificatie [V1.0]

Recommended Posts

Goedemorgen allemaal! Alle updates, screens, etc. die te maken hebben met de Houtsloot Modificatie zullen vanaf nu in dit topic geplaatst worden. Zoals in de titel van dit topic te zien is gaat het over versie 1.0 van de mod. Dit zal de eerste publieke versie van de mod zijn. Wat kunnen jullie in deze eerste versie verwachten?

V1.0

- Geheel nieuwe freeplaymap met o.a.: Snelweg, provinciale weg, natuurgebied, strand, meertje, woonwijk...

- Verschillende scripts

- Groot aantal verschillende manschappen (zowel politie, brandweer als ambulance)

- Nederlandse hulpverleningsvoertuigen, zie hieronder

Politie

- 3x VW Touran (Noodhulp)

- 1x VW T5 (Noodhulp)

- 1x VW T5 (OvD-P)

- 2x VW T5 (VOA)

- 1x Mercedes-Benz C-Klasse (Onopvallende videosurveillance)

Brandweer

- 40-2021 Adviseur Gevaarlijke Stoffen

- 40-2091 OvD-B

- 40-2211 WO Houtsloot

- 40-2231 TS Houtsloot

- 40-2232 TS Houtsloot

- 40-2241 TS Houtsloterheide

- 40-2261 TW/SB Houtsloterheide

- 40-2271 HV Regio

Ambulance

- 5x VW Crafter (Ambulance) (40-151 t/m 40-155)

- 1x Mercedes Benz G-Klasse (Rapid Responder) 40-341

- 1x VW Touran (Rapid Responder) 40-342

- 1x VW T5 (OvD-G) 40-801

- 1x Audi A6 (MMT) 40-901

Overig

- Lijkwagen

- Sleepwagen

Noot: Bovenstaande lijst is onder voorbehoud. Deze kan nog gewijzigd worden.

Tot slot nog wat nieuwe screens:

VW T5 (Noodhulp)

screenpol_02_zps064873b2.png

VW T5 (OvD-P)

screenpol_05_zps9b703f31.png

Wauw! En ook de blauwe afdeling ziet er weer fantastisch uit. En nu deze topic is geopend, mag ik dan aannemen dat de eerste versie al in zicht is?

mag ik dan aannemen dat de eerste versie al in zicht is?

Ik kan zeggen dat het allemaal al aardig opschiet! Ons doel is om versie 1.0 voor de zomervakantie te releasen zodat iedereen er volop van kan genieten in de vakantie!

Top idee!

Dan nog even een vraagje:

Zijn dit de definitieve voertuigen of komen er nog voertuigen bij?

Zijn dit de definitieve voertuigen of komen er nog voertuigen bij?

De voertuigen die in de lijst staan, zijn de voertuigen die af zijn (moeten nog gelight worden maar daar wordt hard aan gewerkt). Deze zullen dus ook in de eerste versie verschijnen. In latere versies zullen waarschijnlijk extra voertuigen komen ;)

Misschien een ideetje om er ook een Ambulance Visser E-klasse dingus in te doen? De politiebusjes; Ziet er goed uit! Werken de stopbordjes echt? Volgens mij zit er in de Manhattan Mod zo`n script; kun je voertuigen staande houden om te controleren op papieren enzo.

Misschien een ideetje om er ook een Ambulance Visser E-klasse dingus in te doen? De politiebusjes; Ziet er goed uit! Werken de stopbordjes echt? Volgens mij zit er in de Manhattan Mod zo`n script; kun je voertuigen staande houden om te controleren op papieren enzo.

Dat zit niet alleen in de Manhattan mod maar ook in de Amsterdam- Amstelland mod!

Dat zit niet alleen in de Manhattan mod maar ook in de Amsterdam- Amstelland mod!

Nog beter! Misschien wat makkelijker met toestemmingen enzo? Maar goed, keep going!

:o je OVD-P ♥

Waar heb je die lichtbalk gedownload of zelf gemaakt?

Klopt het dat deze mod beschikbaar wordt voor download (openbaar)? Zou echt geweldig zijn, kan zeker niet wachten, het ziet er geweldig uit.

Klopt het dat deze mod beschikbaar wordt voor download (openbaar)? Zou echt geweldig zijn, kan zeker niet wachten, het ziet er geweldig uit.

Zie jij de mod bij privé mods in progress staan? Volgens mij weet je het antwoord zelf ook wel...

Updates zien er weer netjes uit, vind de velgen alleen net niet mooi staan op een T5.

Edited by Timo641

:o je OVD-P ♥

Waar heb je die lichtbalk gedownload of zelf gemaakt?

Lichtbalk komt uit de A-A mod

@@Tazbrw zie de nummerborden!

Het zou ook leuk zijn als er een MICU in de mod komt, als het natuurlijk mogelijk is. (ik kan het ieder geval niet maken, ik weet niks van mods maken)

Ik zag in de lijst dat er 3x een ts komt, hiermee liepen we in de A-A Mod vast, is het een idee om der 1 of 2 bij te voegen? Zodat we een grote brand wel aankunnen?

Ik zag in de lijst dat er 3x een ts komt, hiermee liepen we in de A-A Mod vast, is het een idee om der 1 of 2 bij te voegen? Zodat we een grote brand wel aankunnen?

Dit is niet de A-A mod. Voertuigen zullen op deze map niet zo 1,2,3 vastlopen. Daarnaast zal er een redelijke tijd zitten tussen meldingen waardoor je niet zo snel twee flinke branden zult hebben. Je zal daardoor denk ik niet zo snel TS'sen te kort komen. Desalniettemin zullen er in een volgende versie TS'sen (1 of 2) worden toegevoegd. En wie weet nog in deze versie. Jullie zullen het vanzelf zien ;)

Dan moet er ook een haakarmbak komen. Commando unit, of zoals hier in Zuid-Limburg, Comandohaakarmbak (CoH).

En waar is eigenlijk de AL of HW. Komt die er überhaupt in?

Jongens, we proberen zo snel mogelijk een fatsoenlijk speelbare versie te releasen. Versie 1.0 zal dus een basis versie zijn. In latere versies zullen meer voertuigen worden toegevoegd. Voertuigen die dus niet in de lijst genoemd zijn, zullen dus hoogstwaarschijnlijk niet in versie 1.0 zitten.

Scheelt me niet wat er in komt.

Het word in iedergeval een donders mooie mod! :)

Dat klopt! Jullie mogen echt trots zijn op jezelf! Voor het maken van zo'n mod!

Edited by Thijsie