Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum

Recommended Posts

Eindelijk, hou deze mod al een tijdje in de gaten. Jammer dat er n tijdje geleden van die 'haters' waren die het voor de rest moesten verpesten.Toch m'n emergency 4 maar weer installeren voor deze mod en de Houtsloot mod ;)

Aankomende vrijdag vanaf 20.00 is de mod te downloaden op deze site: http://download.frs-langenselbold.de/

Dit is de eerste versie die uitkomt en ook meteen de laatste. De makers hebben besloten om het werk aan deze mod te beëindigen en het uit te geven zoals het er nu bij staat. Dit betekent ook dat er hoogstwaarschijnlijk geen bugfixes komen.

Is dit een soort wegberg mod, of beter?

Voor zover ik heb kunnen zien heeft het zeker wel gelijkenissen. Ik persoonlijk vind deze mod leuker, omdat er veel meer voertuigen in zitten. Ook was het idee dat er 4 verschillende kazernes in kwamen waar je mee kon spelen, maar weet niet of dat ook al in deze versie is inbegrepen. Hieronder een gameplay van een beta-tester:

Is dit een soort wegberg mod, of beter?

ja volgens mij net zo iets, maar wel met veel meer voertuigen Edited by robinschimmel

Is het alleen in het duits of komt er ook een andere versie,

maurice, er stond dat dit de enige versie zou zijn dus ik denk in deze.

Is het alleen in het duits of komt er ook een andere versie,

maurice, er stond dat dit de enige versie zou zijn dus ik denk in deze.

Volgens mij is er ook n Engelse versie. Ik hoop inderdaad dat dit de volledige versie is, maar voor zover ik weet is dit gewoon n tussenstand.

Het moet eigenlijk wel de volledige versie zijn, want op de site staat dat ze er hierna mee stoppen. :(

Ze stoppen idd met de mod, en wat ze klaar hadden hebben ze uitgegeven. Bevat nog vele fouten.

Ik wil de mod downloaden maar het is niet meer mogelijk, de downloadlinks die in het topic staan bestaan niet meer :(

Ik wil de mod downloaden maar het is niet meer mogelijk, de downloadlinks die in het topic staan bestaan niet meer :(

klopt, ze hebben de downloadlink er af gehaald, wel is er een download voor de maps en modellen! Edited by robinschimmel

Als ik thuis ben kan ik hem wel uploaden (Ik ben zaterdag thuis, of wifi op mijn internet word eerder gemaakt), dan kan ik hem wel sturen via PM.

Tuurlijk wil ik het wel doen, want op een paar bugs na is het wel nog steeds een gaaf spel. Dinsdag ga ik bellen naar de computerwinkel.

Tuurlijk wil ik het wel doen, want op een paar bugs na is het wel nog steeds een gaaf spel. Dinsdag ga ik bellen naar de computerwinkel.

Wat heeft de computerwinkel met deze mod te maken? :mrgreen:

Dat mijn laptop (waarop ik hem heb) niet verbinding met inernet kan maken xD