Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Huppie66

Wuppertal modification

Recommended Posts

-KNIP-

Ja, freeplaymap inderdaad.

De alarmscripts en nieuwe map komen met de vervolgende versies.

Edited by Joël

iemand al een oplossing voor de bug dat je niet met het ambulance personeel (nouja 1tje dan) terug kan in de ambulance nadat het slachtoffer erin ligt ?

Volgens mij heb ik daar iets over gelezen op de facebookpagina. Ik ga zo even kijken

Ik kon de mod vrij snel downloaden maar als ik de mod wil opstarten dan vliegt hij er na 20 sec uit wanneer wij de mod probeert te laden, heeft iemand of weet iemand hier een oplossing voor?

De video ziet veelbelovend uit. Ik was al op zoek naar een nieuwe Duitse mod. Morgen proberen of hij ook te spelen is als ik de twee commentaren hierboven lees.

Ik kan deze mod aanbevelen bij andere. Het is natuurlijk de eerste versie dus er zijn nog flink wat bugs.

Enkele bugs die irritant of vervelend zijn:

-Als je ambulances met sirene terug stuurt naar de basis / het ziekenhuis blijft de sirene hoorbaar als hij al geparkeerd is. Naarmate je meer voertuigen met sirene terugstuurt wordt het geluid erger en ontstaat kabaal. Alle sirenes hoor je dan door elkaar. (afhankelijk hoe lang je speelt)

-Als een patiënt in de ambulance geplaatst wordt kun je de ambulancebroeder die de brancard in de ambulance plaatst niet meenemen. Er is dan nog plaats in de ambulance, maar je kunt heb op geen enkele manier erin krijgen. Op den duur heb je over de map een aantal mensen staan waar je niks mee kunt.

-Ik mis een arrestatieteam, flashbang of taser om een gijzeling beter te kunnen afwerken. Momenteel ren ik met twee normale politiemensen naar binnen, omdat ik geen scout, vluchtauto of arrestatieteam ter beschikking heb. Ik heb een onderhandelaar, maar die brengt momenteel niks.

Pluspunten van deze mod:

-Er is een groot aantal voertuigen aanwezig met een foto erbij. Het lijkt een beetje op de PL mod.

-De voertuigen die beschikbaar zijn, verschillen van elkaar. Er is veel tijd ingestoken om de voertuigen zo goed mogelijk weer te geven in het spel.

-De opdrachten volgen elkaar snel op waardoor je niet hoeft te wachten tot de vorige oproep voorbij is.

-Er wordt nog een nieuwe map belooft in de volgende update. Fijn om iets anders te spelen dan de standaardmap.

Graag hoor ik wat jullie ervan vinden.