Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
RedHawk504

Antwerpen Modification W.I.P.

Recommended Posts

Zijn de wapens van de agenten ook aangepast want na een arrestatie verdwenen ze als je ze opbergde? in V1.9

Dat wat hierboven staat :)

Update (sorry voor dubbelpost)

Nieuwe Commandowagen (OvD in Nederlandse termen)

em42014-07-1316-37-01h1s5a.png

OVD gebruiken we in BE ook hoor :)

Mijn vraag naar jou toe, kan je soms een tutorial maken om zo'n ladderwagen aan het werk te krijgen?

En met de correcte downloads enz ernaast?

Zou je erg dankbaar zijn, mocht iemand dat kunnen doen.

Ik heb ladderwagens klaar staan zoals deze maar ze werken nooit.

Kijk even naar de datum voordat je wat plaatst. Laatste bericht was 22 december 2014...wat je nu doet is bumpen. Lees anders eerst even de forumregels door.

Hallo, sorry voor de slechte vertaling, ik woon in België en het Waalse kant, dan spreek ik Frans. Ik ga akkoord. Het is alweer een tijdje geleden dat ik verwacht om te spelen op een Belgische mod. Nu begrijp ik dat de ontwerper een leven buiten het spel (zijnde op Farming Simulator modder, begrijp ik), maar een release datum zou leuk geweest zijn. Misschien is de mod is nog niet klaar, maar ik ben een beetje teleurgesteld niet weten wanneer de mod zal worden vrijgegeven of hebben opgevolgd het model. Nu, ik herhaal, er is niets persoonlijk en ik wacht de tijd die nodig is, zonder een spier te vertrekken. Goede dag voor iedereen.