Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Houtsloot Modificatie BETA 1.0 [Downloadlink]

Recommended Posts

Als ik hem download via SpeedyShare (ofzo) dan geeft hij aan dat het een virus is (dat exe programma). Dus om verdere verspreiding op mijn laptop te voorkomen heb ik hem weer verwijderd. Komt er nog een andere download op een 'veilige' site? (ik heb gelezen dat hij op het moment geüpload wordt op het download gedeelte, alleen daar heb ik hem nog niet gevonden.

als ik sommige voertuigen allarmeer komen ze niet aan :/

Welke precies?

Danny; vreemd. In dat geval zou ik geduld hebben totdat Bolsward hem naar dit forum heeft upgeload.

Sneek: Bolsward moest nu weg zei hij, dus dat wordt later gedaan.

Waarom zo moeilijk? Ga naar de link van Bolsward + Klik op de naam en hij haalt hem zonder allerlei andere rottige programma's e.d binnen!

Dat heb ik gedaan, alleen dan kan ik het WinRar bestand niet openen, hij geeft aan dat er geen archief inzit. En als ik het met em4 modinstaller probeer geeft hij hetzelfde aan (met em4 mod installer kan je ook mappen/rar bestanden openen, in sommige versies)

Welke precies?

Danny; vreemd. In dat geval zou ik geduld hebben totdat Bolsward hem naar dit forum heeft upgeload.

Sneek: Bolsward moest nu weg zei hij, dus dat wordt later gedaan.

Hij had eerder aangegeven dat hij bezig was met het uploaden op de download gedeelte van (volgens mij) deze site. Maar kan best zijn dat ik wat te vlug heb gelezen, uit enthousiasme.

Dat heb ik gedaan, alleen dan kan ik het WinRar bestand niet openen, hij geeft aan dat er geen archief inzit. En als ik het met em4 modinstaller probeer geeft hij hetzelfde aan (met em4 mod installer kan je ook mappen/rar bestanden openen, in sommige versies)

Vreemd. Dan gewoon ff wachten totdat ie hierop staat.

Hij had eerder aangegeven dat hij bezig was met het uploaden op de download gedeelte van (volgens mij) deze site. Maar kan best zijn dat ik wat te vlug heb gelezen, uit enthousiasme. Nee, jij had het goed gelezen. Mijn fout! Maar alsnog even geduld hebben, misschien is het wel een groot bestand en als het geuplad is moet een mod ook nog goedgekeurd worden door een mod.

gedownload!! ben benieuwd.. downloaden ging bij mij redelijk makkelijk met de tiny downloader (onderaan bij de website) :ph34r:

TS 4x4 en TW komen niet, en voertuigen lopen vast bij het slootje

Een bug die ik tegenkwam:

Als ik met een sleepvoertuig een auto wil ophalen veranderd het model als hij de auto opgeladen heeft. Je krijgt dan een zeg maar een blauwwitte kubus met wielen er omheen.

Een bug die ik tegenkwam:

Als ik met een sleepvoertuig een auto wil ophalen veranderd het model als hij de auto opgeladen heeft. Je krijgt dan een zeg maar een blauwwitte kubus met wielen er omheen.

Heb ik ook! Maar vind ik niet echt storend.

-EDIT-

IK heb trouwens ook nog een "bug" gevonden. Zodra brw + staatsbosbeheer terug komen op post, gaan ze heel raar/scheef enzo staan. Zeker irritant bij brw post, dat de andere brw voertuigen er moeilijk langs komen.

@@elvin Bij mij komen ze wel.... Vreemd

Edited by em4player

bij mij komt de tw niet, en bij de kruising bij de snelweg staat het verkeer helemaal vast, en daardoor gaan de hulpdiensten een weg door de heide nemen

bij mij komt de tw niet, en bij de kruising bij de snelweg staat het verkeer helemaal vast, en daardoor gaan de hulpdiensten een weg door de heide nemen

Zeker op het kruispunt/ daar in de buurt het verkeer staan regelen met politie?

Ik ben inmiddels weer thuis. Voor degene die problemen ondervinden met downloaden: ik ben hem inmiddels hier op het forum aan het uploaden. Dit duurt alleen ontzettend lang (nu op 41%). Ik zal in de loop van vandaag ook reageren op de verschillende bugs die gemeld worden ;)

Zeker op het kruispunt/ daar in de buurt het verkeer staan regelen met politie?

haha nee politie kan er niet eens komen zo vast, en dan even later staat hij ergens vast in de heide

en bij de ags een vliegtuig geluid, verder mooie mod

@@112bolsward He, zou je alsjeblieft ipv een EM4 mod bestandje het mapje met houtsloot mod willen uploaden? Want bij mij wilt hij niet installeren ;(

Heeft de TW in deze mod eingenlijk wel nut? want ik heb hem verschillende keren opgeroepen maar de tw kan niet blussen, de personen erin hebben dan eingenlijk ook geen nut want je kunt er ook geen slangen op aan sluiten

Bugs en overige punten:

- Brandweervoertuigen voor kazerne ipv erin; Klopt. Door nog onbekende reden is de kazerne niet toegankelijk. Hopelijk kunnen we dit in een volgende versie veranderen.

- TS 4x4 en TW komen niet; apart. Ik lees dat niet iedereen hier last van heeft. Ikzelf ook niet.

- Sleepvoertuig; Klopt, proberen dit in een volgende versie gefixed te hebben.

- Park-script; als het goed is parkeren de brandweervoertuigen bij kazerne Houtsloot wel recht. In de volgende versie zullen de andere voertuigen ook een verbeterde parkeerpositie hebben.

- Verkeer loopt vast; waarschijnlijk veroorzaakt door gebruik 'redirect' script. Zoals gezegd deze NIET gebruiken, het verkeer loopt anders vast.

- Vliegtuig geluid AGS; inmiddels gelost. AGS stond als blusvliegtuig aangeduid. Zal dus volgende versie goed zijn.

- TW werkt niet als zodanig; Klopt. Volgende versie zul je slangen kunnen aansluiten (2). Uiteindelijk zal hij als SB werkzaam zijn.

Blijft de bugs melden, zodat we de mod kunnen blijven verbeteren!

@@Hessel Mod komt als download op dit forum. Probeer straks, zodra die online is, die eerst eens ;)

@@Erik112Sneek het script om voertuigen mee om te leiden (heeft elke agent en de boswachter)

Bij mijn komt de 4X4 wel aan.

Alleen dat probleem met het verkeer en de politie komt niet altijd terplaatse

- Sommige politiewagens komen niet ter plaatse.

- MMT komt bij mij niet tp. Net als de AGS

- Soms gaat er iemand neer (gewond) alleen dan kan ik er met de camera niet bij komen om het te zien.

Ik speel het pas net, dus misschien wordt het rijtje nog aangevuld! Maar ondanks toch wel best een aantal bugs als ik het zo lees, ziet de mod er toch heel goed uit! Keep going!

Tip voor de volgende versie:

Misschien een ideetje om in te stellen dat voertuigen die niet 4x4 zijn ook daadwerkelijk niet op de heide/strand kunnen komen, net als in Egmond mod?

Edited by em4player