Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Houtsloot Modificatie BETA 1.0 [Downloadlink]

Recommended Posts

De mod is nu ook geüpload op dit forum onder het download gedeelte. Moet alleen nog goed gekeurd worden, dus ik hoop dat dat niet al te lang duurt. Hou het download gedeelte op het forum dus in de gaten als je de mod nog niet hebt ;)

MMT komt bij mij wel aan. Evenals de politie.

Ik had net wel een brandje in een bungalow een beetje in het midden van de map, en toen ik twee brandweermannen met adembescherming erin wilde laten gaan raakten ze opeens heel snel gewond, terwijl brandweermannen zonder adembescherming er wel gewoon naast konden staan.

MMT komt bij mij wel aan. Evenals de politie.

Ik had net wel een brandje in een bungalow een beetje in het midden van de map, en toen ik twee brandweermannen met adembescherming erin wilde laten gaan raakten ze opeens heel snel gewond, terwijl brandweermannen zonder adembescherming er wel gewoon naast konden staan.

Hoe doe je adembescherming om dan?

De mod staat nog niet in het download gedeelte, dus dat moet denk ik nog goed gekeurd worden. Als ik hem heb lijkt het mij onnodig om dezelfde bugs te melden (zo vormt zich ook geen spam), tenzij er toch een voorkeur is om van iedere gebruiker de bugs te weten om zo een duidelijker beeld te krijgen.

Gemelde bugs hoeven niet opnieuw gemeld te worden.

De bug van de ademlucht is bekend. Ik weet zelf ook nog niet hoe het kan. Heb vlak voor de release nog wat geprobeerd maar dat werkte niet. Ik probeer het voor de volgende versie gefixt te hebben.

Tiny download manager heb ik gedownload en toen heb ik link geplakt, maar dan geeft die steeds error aan en download verder niets en er staat dat bestand 0 groot is

Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Slecht nieuws...ik had de mod eindelijk geüpload op 't forum maar bij het goedkeuren is iets fout gegaan waardoor mijn insturing volledig verwijderd is. Dit houd in dat ik alles weer opnieuw moet gaan uploaden (circa 2 uur kost dit). Hier heb ik nu ff geen zin meer in. Dat doe ik vannacht wel. Als je de mod dus wil, zal je voorlopig toch echt de downloadlink moeten gebruiken die in de beginpost is gegeven.

Slecht nieuws...ik had de mod eindelijk geüpload op 't forum maar bij het goedkeuren is iets fout gegaan waardoor mijn insturing volledig verwijderd is. Dit houd in dat ik alles weer opnieuw moet gaan uploaden (circa 2 uur kost dit). Hier heb ik nu ff geen zin meer in. Dat doe ik vannacht wel. Als je de mod dus wil, zal je voorlopig toch echt de downloadlink moeten gebruiken die in de beginpost is gegeven.

Ik zou het voor je kunnen uploaden (bijvoorbeeld naar MijnBestand of naar het forum) Mijn download is klaar en ik ben zo een paar uurtjes weg van mijn pc.

Edited by Zeebonkey

ben hem nu aan het downloaden via de eerste link had iets verkeerd gedaan

hoop dat ie het nu doet :)

@@Zeebonkey Prima, als je dat zou willen doen. Heel graag! Ik denk dat je veel mensen blij zult maken. Niet vergeten de ReadMe bestanden bij te voegen, is wel belangrijk ;)

@@Zeebonkey Prima, als je dat zou willen doen. Heel graag! Ik denk dat je veel mensen blij zult maken. Niet vergeten de ReadMe bestanden bij te voegen, is wel belangrijk ;)

Upload is bezig. Als ik over een paar uur terug ben zal hij wel klaar zijn denk ik

Edit: Het schiet best wel op met uploaden. Misschien is hij zelfs al wel klaar voordat ik weg moet!

Edited by Zeebonkey

Misschien een ideetje voor een volgende versie om de bosbranden iets sneller te laten verspreiden? Tot nu toe heb ik alle bosbranden kunnen blussen met 1 LD. Maar het leuke aan zo`n bos/heide mod lijkt mij juist grote bosbranden die je met de TW, TS`en en weet ik het allemaal moet bestrijden. ;) Verder, @@Bart , SBB leuk bedacht! Ik gebruik hem een beetje als verkenner enzo en als "agent" om verkeer te regelen op de heide waar normale politiewagens niet kunnen komen. Brengt ook weer op een ander ideetje; 4x4 politie?

Dit ziet er KEURIG! uit , Bugs ga ik niet melden aangezien de meeste die al hier hebben gepost!

Buiten dat ga ik vast nog veel plezier hebben in de mod!

Kan hem ook niet downloaden via de originele manier.

Lukt het uploaden naar de 2 site?

Het uploaden is klaar! Nu moet het bestand alleen nog maar geaccepteerd worden.

@@Hessel Het betreft de hele zip

Het bestaat is download baar ben ook bezig.

Bedankt voor de moeite!

Gameplay video komt vannacht of morgen online.

(...)

Gameplay video komt vannacht of morgen online.

Die van mij staat nu juist in de upload-panel van YouTube! (Voor wie het wilt weten... :D )

Die van mij staat nu juist in de upload-panel van YouTube! (Voor wie het wilt weten... :D )

@ Hoe heet jou kanaal?

Edited by Geertje

kan hem niet donwload :( als ik er op druk dan laad die de pagina op nieuw

hoe kan ik dat oplossen ?

Edited by saefer45