Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Houtsloot Modificatie BETA 1.0 [Downloadlink]

Recommended Posts

kan hem niet donwload :( als ik er op druk dan laad die de pagina op nieuw

hoe kan ik dat oplossen ?

Heb je al via de downloaddatabase van dit forum geprobeerd?

CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.itu

nee ga het form even door lezen had het niet zien staan

gedaan lukt nog steeds niet :( kan ik hem ergens anders donwloaden?

Hallo allemaal,

Ik wil jullie nogmaals een compliment geven!

Ik vind de mod echt fantastisch gemaakt (ondanks de nodige buggs)

Kan niet wachten op een volgende versie met meer voertuigen en inderdaad grotere branden.

Wel heb ik een ''bugg'' ondekt die hier nog niet genoemt is volgens mij:

Het personeel van de 2e en 4e ambulance kunnen geen brancard pakken, dit is tenminste bij mij zo.

Verder wil ik de makers succes wensen met het maken van de volgende versie!

Echt bedankt voor deze mod, heb lang geen goeie nl mod meer gespeelt.

Met vriendelijke groet,

Brugman.

De 'bug' met de brancard is geen bug. Je moet een ambulancier selecteren, dan op het command 'GetStryker' klikken en dan rechts klikken op de voorkant van een ambulance. Anders wil hij hem nog wel eens niet pakken.

ik had m,e op de mod verheugt jammer genoeg moet je premium zijn om hem te downloaden :(

Hij staat hier ook op het forum... Is meerdere malen aangegeven....

Gameplay staat online! Check het Houtsloot Modification topic!

ik heb alle links al geprobeerd en geprobeerd wat jullie zieden maar als die hem download en hij is klaar zegt die dat het bestaand te groot is of virussen meebrengt en dan kan ik hem niet open

sorry voor het ongemak

Edited by saefer45

Mod makers, goed gedaan! Jullie hebben goed je best gedaan om ons weer een mooie mod te geven.

Ik heb wel nog n paar bugs:

-Mensen die zijn overleden kan je niet optillen en er is ook geen lijkenwagen. Later faalt de missie.

-Voertuigen weten soms niet waar ze naartoe gaan; gaan soms langs de weg rijden terwijl er gewoon plaats is óp de weg. En ik had net dat een ambulance en een noodhulp bij de brandweerkazerne gingen staan (in het midden van de map) en niet meer bewogen.

@ Geweldige gameplay!!

Dankje! Een comment + duimpje omhoog op een video is altijd welkom! (hint, hint, hint! :P )

Nog eentje: de remlichten van meerdere voertuigen blijven aan staan, ook tijdens het rijden

Weet niet of die al genoemd is maar de voertuigen kunnen door de bussen heen rijden op het busstation. En niet op alle voertuigen doen de alarmlichten het volledig (soms alleen voor of achter).

Verder top mod! Verbeter uiteindelijk de kleine bugs en dan langzaam maar zeker uitbreidden, hele leuke mod om te spelen! Blijf vooral de kwaliteit zo hoog houden!

Edited by Grumpy91

Ik wil ook nog even een klein dingetje melden voordat ik ga douchen; bij het meest noordelijke kruispunt laten de stoplichten telkens maar één auto door. Beetje vervelend als het druk is. Of dit bij andere kruispunten ook zo is weet ik niet.

Zoals Thijsje ook al zei maken voertuigen rare bewegingen op de plaats van bestemming aan te komen.

Ik heb met name dat als je een ambulance (en de politie die op diezelfde plaats geparkeerd staat) terugstuurt van af de bovenkant van de map, hij midden door het gras gaat rijden omdat dat korter is.

Heb hem eventjes gespeeld en heb een paar bugs ontdenkt:

1: De brandweermannen zijn heel erg snel gewond

2. Politiewagens gaan niet allemaal terug naar hun standplaats

3. sommige ambu's kunnen geen brancard pakken.

Voor de rest is het geweldig mod en tijdens het spelen heb ik echt genoten! Super gedaan!

De 'bug' met de brancard is geen bug. Je moet een ambulancier selecteren, dan op het command 'GetStryker' klikken en dan rechts klikken op de voorkant van een ambulance. Anders wil hij hem nog wel eens niet pakken.

Grumpy, op alle voertuigen zitten sowieso alarmlichten

Hij bedoelt dat bij sommige voertuigen ze het wel doen en bij sommigen juist niet of voor de helft

leuke mod, ik mag niet klagen

paar kleine bugs, zoals hier in het topic al genoemd is maar verder leuk uitgewerkt!

Ik hou wel van een dorpachtige mod

Allemaal bedankt voor de leuke reacties en het melden van de bugs! Zo kunnen we de mod uiteindelijk verbeteren zodat het nog leuker wordt om te spelen. Mogelijk dat er aan het eind van de vakantie een bugfix komt. Ik ga nu eerst op vakantie :D Hopelijk zullen jullie de mod ondanks de bugs die er op dit moment zijn wel blijven spelen.

Ik heb nog een dingetje voor eventueel de bugfixe, ik zag net op de map een UPS voertuig rijden met het rechter portier open en scheef staande wielen.