Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Houtsloot Modificatie BETA 1.0 [Downloadlink]

Recommended Posts

Dit bestand kan alleen worden gedownload met SpeedyShare Premium. Koop Premium nu!

Helaas werkt niet dus....

Dan maar via die download manager (troep) beetje jammer... is de helft van mijn downloadsnelheid minder... en heb je weer een leuk programmaatje waarbij je een hoop zooi krijgt als je niet overal op decline drukt! volgende keer graag een andere download provider!

Dit bestand kan alleen worden gedownload met SpeedyShare Premium. Koop Premium nu!

Helaas werkt niet dus....

Dan maar via die download manager (troep) beetje jammer... is de helft van mijn downloadsnelheid minder... en heb je weer een leuk programmaatje waarbij je een hoop zooi krijgt als je niet overal op decline drukt! volgende keer graag een andere download provider!

Kies je zelf voor. Jij hebt toch ook leren lezen op de basisschool, of niet?

De freeplay-ondergrond komt vandaag als download beschikbaar op het forum. Klein Oud&Nieuw cadeautje  :mrgreen:

Verder nog niets bekend over een release tijd.. Ben benieuwd :) 

Ik zou zeggen, hou het forum goed in de gaten de komende tijd. Er komt iets aan...iets wat bij de tijd van het jaar hoort   :mrgreen:  

Ik zou zeggen, hou het forum goed in de gaten de komende tijd. Er komt iets aan...iets wat bij de tijd van het jaar hoort :mrgreen:

Cadeautjes? :D

Ziet er niet uit!  :ph34r:

Look here:

Netjes! Tipje, de bomen zijn groen xd

Ziet er niet uit! :ph34r:

Look here:

Netjes! Tipje, de bomen zijn groen xd

In de Efteling lag ook nog sneeuw, terwijl de bomen alweer vrij waren :P

Het wordt inderdaad een winterversie van de Houtsloot mod. Er is op dit moment een verzoek uit naar de makers van de Essen modificatie. Zoals jullie wellicht weten hebben die sneeuwtextures voor bomen en struiken. Auto's, huizen en objecten kan ik zelf voorzien van een sneeuwtexture maar met de bomen/struiken blijf ik problemen houden. 

Voor de rest zullen er in deze versie verschillende (grote) bugs opgelost zijn en zullen er veranderingen zijn qua alarmeringsscript voor de brandweer.

okej okej, i'm impressed, zou je niet aan de makers van winterberg vragen om t let it snow script? zodat t daadwerkelijk dan ook kan sneeuwen! Nog een idee iets van glade stukken op t weg waar gestrooid had moeten worden, omdat er dan eventueel een ongeval zou kunnen plaatsvinden?

Ben erg benieuwd.