Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Bugfix 1.1

Recommended Posts

Wow.. Je hebt veel opmerkingen geplaatst maar deze staat toch echt wel in de top 10 danny.

Bernt bouwt er zelf dingen bij/op.

En ik ben van mening dat Bernt daar uitstekend mee bezig is!

@ Ik erger mezelf zo verschrikkelijk erg aan jou, mensen proberen jou te helpen en kijk hoe je blijft reageren?..

@@DR0P wat voor reactie geef ik dan?

Ik denk dat DR0P bedoeld dat je nogal eerlijk gezegd een beetje dom reageerde... Je weet zelf toch wel dat er een bluskanon op moet om te kunnen blussen... Ik ging er wel vanuit dat je dat wist, dat is één van de eerste stappen die je doet als je wilt dat ie kan blussen...

Maar goed, deze discussie hoort hier niet. Dus laten we dan maar zoals @TS18-821 al zei BOT gaan....

@ in de editor staat er wel canon maar niet ingame

Aha! Dan was dat even een miscommunicatie, maar heb je nu al geprobeerd om het oude voertuig van de map af te halen, bewerkte erop te zetten en weer dezelfde naam geven? Werkt het dan nog niet, dan zou ik gewoon ff wachten tot een versie waarin het gewijzigd is.

@ ja allemaal geprobeerd maar niet gelukt

Edited by dannym45

@ ja allemaal geprobeerd maar niet gelukt

Hoe heb je het canon toegevoegd? Via Childs of Superstrucs (ofzoiets)?

Dan maar gewoon wachten tot de volgende versie. Nu maar weer een beetje BOT, want er zijn al heel wat berichten off-topic inmiddels!

Je moet de canon zelf ook de juiste naam geven. Dit is het laatste bericht over het toevoegen van de canon. Vanaf nu gewoon weer relevante berichten plaatsen a.u.b.!

Ik heb zelf dit probleem niet. Blijft apart. Maar het is één van de punten die we opgelost willen hebben in een volgende versie.

Misschien niet echt een bug maar eerder een probleem. Tijdens slecht weer is de brandweerman bij de kazerne geraakt door bliksem . Hierdoor was het niet meer mogelijk om brandweer wagen op te roepen. Misschien in vervolg ergens beschut plaatsen dat ze niet geraakt kunnen worden.

Verder top mod in ontwikkeling!

Edited by Ivar

hallo bij mij parkeren ze niet in de kazerne.

en komt er geen ambu meer bij mij

Dat brandweer wagens niet in de kazerne parkeren is altijd al zo geweest, Ambulances kan je gewoon op de normale manier oproepen links onderin

Aangezien ik pas maandag vertrek dacht ik dat jullie het wel handig zouden vinden als een aantal bugs opgelost konden worden. Vandaar dat ik maar even een kleine bugfix gefabriceerd heb. Wat zit er in deze bugfix?

Vliegtuiggeluid AGS is weggehaald

Bleek dat het voertuig als vliegtuig ingesteld stond. Vandaar de herrie :P

Parkeerscript aangepast

De coördinaten van de parkeerlocaties zijn aangepast. Hierdoor moeten als het goed is de voertuigen beter parkeren. Waarschijnlijk zullen jullie nu ook minder last hebben van voertuigen die niet op komen dagen. Die werden voorheen gehinderd door vreemd geparkeerde voertuigen.

Snellere uitbreiding van branden

Ik heb het oorspronkelijke material.xml bestand toegevoegd. Hierdoor breiden alle branden sneller uit. Je moet zelf weten of je het bestand wil vervangen.

Hierbij de link, lees het kladblokbestandje om te zien hoe je de bugfix toepast:

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-I8VEJKLD4G7C.rar

Als ik op de link klik kan ik hem vervolgens niet downloaden??? Iemand die me kan helpen

Mvg Emin

@Eminvloon

Ik zie dat de link het inderdaad niet meer doet. Ik heb de bufix inmiddels opnieuw geüpload, ditmaal op het forum. Zodra een admin het bestand heeft goedgekeurd kan je de bugfix downloaden via het downloadgedeelte van dit forum ;) 

@Eminvloon

Ik zie dat de link het inderdaad niet meer doet. Ik heb de bufix inmiddels opnieuw geüpload, ditmaal op het forum. Zodra een admin het bestand heeft goedgekeurd kan je de bugfix downloaden via het downloadgedeelte van dit forum ;)

Dankjewel!!