Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Gerald

Soesterdrecht Modification

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Erik en ik, Gerald, hebben besloten om samen een privé mod te maken, genaamd “Soesterdrecht Modificatie”. De naam bestaat uit twee delen: Soesterberg en Woensdrecht. Erik en ik hebben ieder een eigen taak binnen de mod.

Erik:

Patenthouder

Skinner

Lighter

Mapper

Editorder

Gerald:

Skinner

Modeller

Updates poster

Danny :

Skinner

Gezocht:

Scripter

Mapper

Soesterdrecht is een soort van ISK, maar dan met er ook nog een landingsbaan bij. De bedoeling is dat alles in-game komt, hier zoeken we echter nog wel een scripter voor. Wellicht komt de mod uit, dat ligt eraan of iemand bereid is om de map werkend te krijgen in-game en of we een scripter kunnen vinden.

Hieronder enkele screens van de map.

EM42014-07-1216-12-37-74_zps58b5f340.jpg

EM42014-07-1216-12-47-28_zps17802a01.jpg

EM42014-07-1216-12-24-45_zpsd39224f7.jpg

EM42014-07-1216-12-55-67_zps1282ef57.jpg

Screens van voertuigen zullen later volgen

Groet,

Erik & Gerald

Edited by Geertje

Ziet er al goed uit zeg! Ben benieuwd naar de rest op den duur! Liever een dag langer wachten en veel mooier dan haastwerk!

Mooi!

Ik wel Mapper worden heb nog een compleet nieuwe map op.pc staan

Iedereen bedankt voor deze positieve reacties!

@ Nee, bedankt. Ik zoek een mede-mapper die onze map werkend in game kan krijgen. Geen compleet nieuwe map ofzo! ;)

@ dat wil ook wel doen hoor

Hoe moet dat dan? Wat moet je daarvoor doen wat jij kunt doen dan?

Hoe moet dat dan? Wat moet je daarvoor doen wat jij kunt doen dan?

snap je reactie niet

snap je reactie niet

Wat moet je instellen / aanpassen / toevoegen aan de map om de map werkend te krijgen? Hoe moet je bv. aangeven dat Civil voertuigen gewoon op de wegtexture blijven?

Update 4X4 voertuig.

1e uitruk natuurbrand.

Childs en dakblussing komen er nog op.

EM42014-07-1220-06-34-86_zpse78a827b.jpg

Model auteurs : derLukas, Florian Mark, kasseläner

Edited by Geertje

Gaaf! Probeer de screens wel wat van dichterbij te maken

de volgende keer. ;)

@ ik kan scripten als je wilt

Hallo Elvin,

Omdat ik de scripter van de mod ben zal ik even op jouw bericht aan @ reageren.

Bedankt voor je aanbod, alleen voorlopig ben je nog even niet nodig. ;) Ik zocht een scripter voor o.a. het alarmeerscript, maar dat is dankzij de geweldige hulp van de fantastische @@112bolsward niet meer nodig. Echter zal je nog wel in ons achterhoofd blijven zitten, voor het geval mij iets niet lukt maar wat jij wel kan!

MvGr,

Erik

Update!

Foto800-RTAIPIH8.jpg

Foto800-QQSHWOK7.jpg

Alarmscript is toegevoegd in-game. De brandweer en de ambulance van Soesterdrecht worden via een brandweercentralist gealarmeerd, de burgerambulances worden via de portier gealarmeerd.

Foto800-ESA7TG8Z.jpg

Een reguliere ambulance. De auteurs ontbreken, hier wordt nog volop naar gezocht.

Foto800-MUFAGZ67.jpg

De ambulance van de Geneeskundige dienst van Soesterdrecht. Dit soort legerambulances worden bemand door drie personen. Een arts en twee verpleegkundigen, net als op vliegbasis Woensdrecht.

Ik heb mijn twijfels of er daadwerkelijk een arts op de ambulance zit?

Volgens mij een AMVer en een Korporaal geneeskundige dienst.

Doet er niet toe, leuk gedaan.

Vind wel jammer dat die ambulance precies op die van Luke lijkt..

Ziet er al leuk uit, maar een tip: probeer iets minder inspiratie uit andere mods te halen of voertuigen hieruit één op één na te bouwen en meeret foto's of eigen creativiteit te werken.

Ziet er goed uit, ga zo door!!

Dankje!

Ik heb mijn twijfels of er daadwerkelijk een arts op de ambulance zit?

Volgens mij een AMVer en een Korporaal geneeskundige dienst.

Doet er niet toe, leuk gedaan.

Vind wel jammer dat die ambulance precies op die van Luke lijkt..

Thx! Ik heb ze toch echt met z`n drieën zien instappen toen ze de kantine uitliepen. Maar dat kan ook net zo goed voor die ene keer zijn geweest dat ze effe samen reden. ;)

Dat mag je jammer vinden. Toch blijft die er wel in. Aangezien soort gelijke ambulances in het echt ook rondrijden, ga ik hem er niet uithalen omdat Luke iets eerder was.

Ziet er al leuk uit, maar een tip: probeer iets minder inspiratie uit andere mods te halen of voertuigen hieruit één op één na te bouwen en meeret foto's of eigen creativiteit te werken.

Dank je wel! Dus, omdat één voertuig één op één is nagebouwd, spreken we direct van voertuigen? Zulke soort gelijke ambulances rijden in het echt ook rond. Waarom mag die er dan niet in?

Nee, je hebt het al eerder geprobeerd, namelijk een specifieke gele ambulance in je velst mod. Je stuurde een pb naar aanleiding van een gele ambu die je bij mij zag en schreef letterlijk dat de striping nog niet lukte. Ik heb het alleen niet alleen over de skin, maar ook over de childs en ik vind het gewoon jammer dat het zo letterlijk overgenomen is. Ik verbied helemaal niks, ik geef alleen een tip.

Nee, je hebt het al eerder geprobeerd, namelijk een specifieke gele ambulance in je velst mod. Je stuurde een pb naar aanleiding van een gele ambu die je bij mij zag en schreef letterlijk dat de striping nog niet lukte. Ik heb het alleen niet alleen over de skin, maar ook over de childs en ik vind het gewoon jammer dat het zo letterlijk overgenomen is. Ik verbied helemaal niks, ik geef alleen een tip.

Stel. Lifeliner4 heeft een Noodhulp Touran geskind, met een Whelen lightbalk. Bart skint voor zijn mod ook een Noodhulp Touran helemaal zelf, met een Whelen lichtbalk, zoals ze in het echt ook rondrijden. Wordt er dan daar ook moeilijk over gedaan? Nee, maar het is toch precies hetzelfde scenario. Kijk, als een voertuig nou gewoon letterlijk gekopieerd was zonder er skinmatisch er iets aan te doen, ok. Geef zoveel tips als je wilt. Maar als iemand gewoon een echt voertuig helemaal zelf na-skint, wat is dan het probleem? Zou ik dan geen legerambulance in m`n mod mogen doen, terwijl ze echt zo rondrijden? Alleen maar omdat Luke het nét iets eerder geshowd heeft? Sorry, maar zo`n "tip" dat ik beter geen 1:1 voertuigen mag namaken, vind ik echt gewoon............

Ik gebruik de namen LL4 en Bart, hier wordt echter niks mee bedoeld verder

Edited by em4player

Nouja. Feit is dat de lichtbalk setup exact hetzelfde is, terwijl dat nergens in Nederland zo rondrijd.

Verder maakt 't mij niks uit. Van mij mag je het voertuig rechtstreeks namaken van mij als je dat wilt. Daar heb ik verder geen problemen mee. ;)