Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Gerald

Soesterdrecht Modification

Recommended Posts

Update!

Dennis_zpsb5acb6e4.jpg

Voertuig is nog WIP. Echter laten wij deze screen al zien omdat dit em4players eerste BiZa skin is!

Het aantal strepen klopt, dit wil namelijk nog al wel eens verschillen per soort Dennis.

Dus bespaar je de moeite om te zeggen dat het aantal strepen niet klopt omdat je een foto bij de hand hebt van een Dennis waar een ander aantal strepen opstaat! ;)

De voorkant klopt niet en er moeten nog roepnummers op. Je bent ook de tekst boven de luiken en op het raam vergeten ;)

Ziet er al strak uit! Leuk om mijn voertuig in een mod te zien! :)

Heb je het gebouw wel vastgebonden? :mrgreen:

De voorkant klopt niet en er moeten nog roepnummers op. Je bent ook de tekst boven de luiken en op het raam vergeten ;)

Wat klopt er niet aan de voorkant dan? Het aantal strepen e.d. op de voorkant is toch goed? Ik weet dat er inderdaad nog frontflitsers op moeten; maar ik zocht daar nog een goede child voor. Echter denk ik dat ik dat er gewoon opskin. Roepnummers en de rest is mij bekend, maar het voertuig is ook nog WIP, hè. Roepnummers zitten er nog niet op omdat Gerald en ik daar nog even een standaard voor moeten afspreken. Het voertuig is namelijk gebaseerd op die van IJsselstijn, maar dan met fictieve roepnummers enzo. ;)

Ziet er al strak uit! Leuk om mijn voertuig in een mod te zien! :)

Heb je het gebouw wel vastgebonden? :mrgreen:

Dankje, @@Firequi! Hoe bedoel je vastgebonden?

Nou het lijkt te zweven, een windvlaag en woesh!! Gebouw foetsj :mrgreen:

Nou het lijkt te zweven, een windvlaag en woesh!! Gebouw foetsj :mrgreen:

Ow, de werkplaats! Haha! Ik zal het direct veranderen!

Misschien ben ik te opdringerig.

maar komt er binnenkort weer ene update?

Misschien ben ik te opdringerig.

maar komt er binnenkort weer ene update?

Je zegt het zelf.. Je moet niet gaan vragen om een update ;) Deze krijg je van zelf wel een keer te zien. Laat de makers van de mod gewoon lekker hun gang gaan ;)

Kom op man de laatste update is 2 dagen geleden...

EDIT: Oh nu zie ik dat er ook al iemand anders heeft gereageerd :P

Edited by TS18-829

jammer dat je de nieuwe AT2's van de KLU niet gebruikt, deze van BOTC woensdrecht

Verreck-photography_20140714_1338_469.jpg?_subject_uid=97277221&w=AACmzQqyEVYi5JxXwPL3U6uH9sKP52nbN_BHq9uQyxTY6Q

Ziet er netjes uit! Misschien alleen nog een roep nummer op het dak

Btw over die Dennis. Kijk even goed naar het voorbeeld van IJsselstein en dan die van jou.

Ik ben zo vrij om je een tip te geven em4player. Als je een model ''na'' skint, werk dan eerst 1 kant af en daarna de volgende. Ik doe meestal eerst alle strepen en dan de belettering. Echter zorg ook voor foto's van diverse kanten ;) Dat wilt ook nog wel is werken.

Update!

Foto800-NN3JRSSG.jpg

TW/SB

Tankwagen/Schuimblusvoertuig van burgerbrandweer Wolfsdam.

Voertuig wordt bemand door twee brandweermannen.

Canon kan echt spuiten ingame! Kenteken wordt nog veranderd.

MOB

Aanschouw de Medische Ondersteuning Brandweer van Soesterdrecht. Dit voertuig rukt uit bij o.a. reanimatie`s. Vaak is het namelijk zo op een vliegbasis dat de brandweer sneller ter plaatsen is dan de ambulance.

Btw over die Dennis. Kijk even goed naar het voorbeeld van IJsselstein en dan die van jou.(...)

Waarom? Het voertuig is niet helemaal gebaseerd op die van IJsselstijn als je dat soms bedoeld.. Ik had hem er alleen maar bij gepakt voor het aantal strepen enzo. ;)

(...) Ik ben zo vrij om je een tip te geven em4player. Als je een model ''na'' skint, werk dan eerst 1 kant af en daarna de volgende. Ik doe meestal eerst alle strepen en dan de belettering. Echter zorg ook voor foto's van diverse kanten ;) Dat wilt ook nog wel is werken.

Dit is dus niet van toepassing op deze skin. Maar toch bedankt voor je reactie! :)

-EDIT-

Oh, ik zie dat Geertje net voor mijn bericht een update heeft geplaatst! Enjoy!

Edited by em4player

Update!

Hier de E-One crashtender van de Defensie!

Auteurs ontbreken.

Skin = Hessel

Foto800-ICOZKPJ8.jpg

Mooie skin, netjes gedaan!

Bedankt!

Had dat maar gezegd, had er nog een liggen :P/> Goed werk!

Haha! Heb je er toevallig ook één liggen van een Skoda Yeti Van de OSC? :-)

Goed bezig!

Dank je wel!

------------------------------------

Beste mensen,

De komende weken zullen er even geen updates geplaatst worden. Dit is i.v.m. vakanties e.d.

Dus niet gaan denken dat er niks meer mee gedaan wordt ofzo! ;-)

Voor de leden die nog op vakantie moeten gaan; Fijne vakantie gewenst!!

Groeten,

Namens het Soesterdrecht-mod-team,

Erik

Update!

EM42014-08-2020-13-15-90_zps1354cbb7.jpg

Volkswagen Caddy Arrestantenvervoer. Auteurs van antenne zijn onbekend. De strepen kunnen helaas niet doorgetrokken worden tot aan de koplamp op de zijkanten, dit gaat er dan op dit model erg raar uitzien.

EM42014-08-2020-15-49-74_zps828e6494.jpg

Hier een screen van de onopvallende voertuigen die in de mod komen. Ze zijn allemaal door mij gelighd. Doormiddel van een scriptje kunnen de pitjes (indien een voertuig die heeft) er af genomen worden om zo onopvallend te gaan rijden. Onopvallend rijden zal echter voor de auto met de bullbar en de ladder op het dak niet gaan, deze gaan niet of blijft op een afstandje als het AT onopvallend ter plaatse moet komen. Zie screens voor auteurs.

Edited by em4player