Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Gerald

Soesterdrecht Modification

Recommended Posts

Snap wat je met die caddy bedoelt, die is namelijk raar ge-uv-mapt op die plek. Voertuigen zien er prima uit!

Toch voor het eerst dat ik zo'n Q7 zie rijden van het AT. Alles ligt normaal in de auto's.

Toch voor het eerst dat ik zo'n Q7 zie rijden van het AT. Alles ligt normaal in de auto's.

Een telescoopladder in de auto zou realistischer zijn ja

Er zijn enkele AT voertuigen (grote bakken zoals idd een Q7) in NL die onder andere ladderwerk op de auto hebben zitten. Ik kan zo heel erg snel geen foto vinden ervan, maar heb die wel gezien. Vreemd maar wel realistisch.

En het is tegenwoordig officieel niet meer het AT (arrestatie team) maar het AOT (aanhoudings- en ondersteuningsteam). En voertuigen waar ze onder andere in rijden zijn: Mercedes-Benz E-Klasse, Mercedes-Benz E-Klasse AMG, Mercedes-Benz Vito, Mercedes Benz Sprinter, BMW 5-serie, Audi A6, BMW X5, VW Passat, VW Transporter en Volvo XC90. Alle voertuigen zijn volledig gepantserd en meeste bewapening ligt inderdaad achter in het koffer. Maar er is onder andere een Sprinter met dakrek waar onder andere ladders op liggen of telescoop-armen.

Edited by Grumpy91

Klopt, maar zoals ik al zei: Ze hebben onder andere een Sprinter met dakrek en heb ook eens ladderwerk gezien op een grote SUV (hij ging zo vlug voorbij dat ik niet kon zien wat t exact was)

En het is tegenwoordig officieel niet meer het AT (arrestatie team) maar het AOT (aanhoudings- en ondersteuningsteam). En voertuigen waar ze onder andere in rijden zijn: Mercedes-Benz E-Klasse, Mercedes-Benz E-Klasse AMG, Mercedes-Benz Vito, Mercedes Benz Sprinter, BMW 5-serie, Audi A6, BMW X5, VW Passat, VW Transporter en Volvo XC90. Alle voertuigen zijn volledig gepantserd en meeste bewapening ligt inderdaad achter in het koffer. Maar er is onder andere een Sprinter met dakrek waar onder andere ladders op liggen of telescoop-armen.

Eeh.... Ze zijn niet allemaal bepantserd ;) Meer info? PB me dan.

Snap wat je met die caddy bedoelt, die is namelijk raar ge-uv-mapt op die plek. Voertuigen zien er prima uit!

Dank je wel!

Zoals al eerder beschreven hoeft het niet altijd in de auto`s te liggen, maar inderdaad, normaal niet zo op een Q7. Tenminste, ik kan er geen foto`s van vinden. Maar deze mod heeft ook een fictief tintje hè... ;)

Een telescoopladder in de auto zou realistischer zijn ja

Ja, maar deze mod heeft ook een fictief tintje, hé...

Inderdaad apart zo een ladder.

Uhuh... Precies wat twee berichten boven je ook zeiden...

@@Grumpy91 Bedankt voor je toelichting. Ik wist o.a. niet dat het AT nu AOT is geworden! Ik zal het direct aanpassen in o.a. de icoontjes van het alarmscript e.d.

@iedereen Het heeft denk ik geen zin om hier verder over door te discuseren over wat het AOT wel of niet heeft, zoals beschreven heeft deze mod een fictief tintje dus wat dat betreft is alles mogelijk!

Weet iemand misschien of er ooit een model Skodai Yeti is uitgebracht voor em4?

<knip>

@@Grumpy91 Bedankt voor je toelichting. Ik wist o.a. niet dat het AT nu AOT is geworden! Ik zal het direct aanpassen in o.a. de icoontjes van het alarmscript e.d.

@iedereen Het heeft denk ik geen zin om hier verder over door te discuseren over wat het AOT wel of niet heeft, zoals beschreven heeft deze mod een fictief tintje dus wat dat betreft is alles mogelijk!

<knip>

Graag gedaan! In de volksmond wordt het nog gewoon het AT genoemd. Wat ik nog niet had gezegd volgens mij is dat alle voertuigen die ik gezien heb hier er supermooi uitzien! En zoals jij zelf aangeeft: het is tikkie fictief en je blijft dicht bij de realiteit, top bezig daarmee! Ga zo door vooral!

hier staat een link, ik weet niet of dat is wat je zoekt:

http://www.modem4.funsite.cz/

Dank voor het meedenken, maar als ik hem download en de skin open, dan krijg ik een skin met allemaal lijntjes erin, net zoals het op de preview ervan staat...

Graag gedaan! In de volksmond wordt het nog gewoon het AT genoemd. Wat ik nog niet had gezegd volgens mij is dat alle voertuigen die ik gezien heb hier er supermooi uitzien! En zoals jij zelf aangeeft: het is tikkie fictief en je blijft dicht bij de realiteit, top bezig daarmee! Ga zo door vooral!

Dank voor dit grote compliment!

Update!

Foto800-8MUD4BE6.jpg

Aanschouw de weginspecteur van de provincie Noord-Holland. Eigenlijk speelt de Soesterdrecht mod zich af in Urecht, maar aangezien de provincies Noord-Holland en Utrecht aan elkaar zitten is het dus realistisch dat dit voertuig eventueel in Soesterdrecht rond rijdt. Voertuig is gebaseerd op:

16-4.jpg

( © Jerommeke )

2-53.jpg

( Ook © Jerommeke )

Prachtig! Wat me opvalt is dat jij je paal van je DRIP de rechterkant hebt zitten en op de foto's links. Doet verder niks af aan de wagen! prachtig! Komt er ook zo'n zelfde van RWS in de mod? Prachtig!

Volgens mij is die DRIP van Dion. Weet dat alleen niet 100% zeker. De Nissan is weer netjes hoor!

Ik heb een paar jaar terug ook zo eentje gemaakt, maar zou niet weten of die van mij is hahaha >_<

Prachtig! Wat me opvalt is dat jij je paal van je DRIP de rechterkant hebt zitten en op de foto's links. Doet verder niks af aan de wagen! prachtig! Komt er ook zo'n zelfde van RWS in de mod? Prachtig!

Hartstikke bedankt! Ja klopt, alleen het model van het DRIP-bord klopt niet, de houder voor de paal zeg maar zit verkeerd om! ;)

Volgens mij is die DRIP van Dion. Weet dat alleen niet 100% zeker. De Nissan is weer netjes hoor!

Dank je!

Ik heb een paar jaar terug ook zo eentje gemaakt, maar zou niet weten of die van mij is hahaha >_<

De skin zat op een skin van een Rijkswaterstaat voertuig, komt je dat bekend voor? :)