Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Houtsloot Modificatie [V2.0]

Recommended Posts

Terug van vakantie dus tijd om even weer wat van de Houtsloot Mod te laten horen. We hebben inmiddels al aardig wat bugs e.d. van jullie ontvangen. Dank daarvoor! Op die manier kunnen wij de mod nog beter en leuker maken.

Bart en ik hebben besloten om geen nieuwe bugfixes te plaatsen maar gewoon hard door te werken aan een grotere release: de versie 2.0 van de mod. Bugs die van toepassing blijven gaan we natuurlijk verhelpen voor deze nieuwe versie. Dit topic zullen we gebruiken om info en screens van deze versie te plaatsen. Hier zullen we langzaamaan steeds meer bekend maken over te mod. Te beginnen met...

Nieuwe freeplaymap:

Ik ben zelf niet echt tevreden over de map die in versie 1.0 zit. Vandaar dat ik al enige tijd bezig ben met een geheel nieuwe freeplaymap. Deze map zal in versie 2.0 zitten. Ondanks dat de map nog lang niet af is, vind ik het persoonlijk al de mooiste map die ik tot nu toe gemaakt heb. Eén van de extraatjes is dat ik zelf nieuwe ambients (omgevingsgeluid) heb toegevoegd; bijvoorbeeld het geluid van kinderen die aan het spelen zijn op een speeltuin. Hierbij alvast een tweetal screens:

27zb0na.jpg

9antxs.jpg

Enjoy!

Wow prachtig

Is het misschien een idee om een auto vs trein ongeval ingame te zetten?

Ziet er heel tof uit! Is er al wat bekend over de kazernes die op de map komen? En blijven de witte en blauwe kolom van buiten de map komen?

Wauw! Dit had ik niet verwacht van jullie. Een gehele nieuwe map? Echt super gaaf man, helemaal top!

Ziet er goed uit. Benieuwd naar het eindresultaat. Sucses!

Allemaal bedankt voor de toffe reacties! Als dank twee nieuwe screens:

Mooi! Alleen misschien zelfde asfalt als de weg gebruiken is misschien mooier ;)

Mooi! Alleen misschien zelfde asfalt als de weg gebruiken is m

isschien mooier ;)/>

Vind dit juist wel wat hebben :P Lijkt alsof t nieuwer is.

Hebben jullie nog hulp nodig met iets?

Asfalt zal ook zo blijven. Zo is er een duidelijk onderscheidt tussen de weg en het parkeerterrein. Ik vind het persoonlijk ook mooier zo :)

Dat zal blijken als je een gameplay ziet of speelt.

Waarschijnlijk zal er een script inkomen waarmee rolluiken geopend kunnen worden. Hoe het precies zal zijn is nog niet bekend, wat ik wel kan zeggen is dat sowieso alle voertuigen uit de eerste versie ook in deze versie zullen zitten.

Haha oke,

- drukkere map (waarschijnlijk al mee bezig)

- melding reinigen wegdek

- valse bommeldingen

- boom over weg

- Meer commands voor voertuigen

- Scenario's voor bevelvoerder, Ovd en mogelijk Hovd

- Mobiele eenheid en Arrestatie Eenheid

- Patrol script

misschien ook een leuk idee is OMS (met loos alarm en daadwerkelijk brand)

Guest
This topic is now closed to further replies.