Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Houtsloot Modificatie [V2.0]

Recommended Posts

Ik ben een weekje weg, heel nieuw idee over V2.0!!

En wat Damon zei vind ik ook een goed idee. Maar komen er nu ook politie meldingen?

Toppie dat de mod door gaat.

Mis idd in deze versie de voertuig in de kazernes?

Mis ook leuk om een WIS er in te maken.

Voor de snelweg.

En ik weet niet of er een spoor in komt? Anders is pro-rail ook wel leuk om erin te doen. Voor spoorweg overgang storingen. En trein ongevallen.

Mmm... Ik vind het schoolgebouw er een beetje saai uitzien. Misschien is de school uit de Essen mod een idee? De rest ziet er wel leuk uit! Ik heb anders wel wat foto`s voor je liggen van de ProRail wagens? (Crafter Logistiek, VW DB`s, Volvo + een foto van de binnenkant van één van die karretjes). Interesse?

Prorail komt niet in de mod, er is namelijk helemaal geen Nederlandse spoorweg op de map ;)

Prorail komt niet in de mod, er is namelijk helemaal geen Nederlandse spoorweg op de map ;)

Euhm... Nu snap ik je ff niet! Ik zie op de screens toch echt een spoorweg? :P

Euhm... Nu snap ik je ff niet! Ik zie op de screens toch echt een spoorweg? :P

Dat lijkt op een trambaan.

Ziet er strak uit! Wordt het soms een sneltram?

Nu we toch al verklapt hebben dat het om een S-Bahn gaat, kunnen we gelijk de rest van de informatie over deze versie geven. We gaan de grens over...

Het komt erop neer dat er op de map een Nederlands deel (Houtsloot) en een Duits deel (Grustadt) zal zijn. De screens in die jullie tot nu toe hebben gezien tonen het Duitse deel. Het Duitse deel zal ongeveer 50% van de map beslaan. Dit houdt ook in dat er Duitse hulpverleningsvoertuigen in de mod zullen komen.

Voor wat betreft het Nederlandse deel: de voertuigen uit de eerste versie zullen gewoon in de mod blijven en er zullen enkele eenheden aan worden toegevoegd. Meer info over de voertuigen, zowel de Nederlandse als de Duitse, zullen in de loop der tijd vanzelf in dit topic verschijnen.

Is er iets bekend over de skins van de Duitse voertuigen? Bijvoorbeeld een stad waar ze op gebaseerd zijn ofzo?

Het hoeft natuurlijk geen design te zijn, er zit ook charme aan gewoon rode brandweervoertuigen ^^

Ziet er leuk uit, het is alleen Notarzt in plaats van Notartz op de ramen. De motorkap klopt wel, verder zou ik er nog een logo van een organisatie op zetten zoals DRK, JUH, ASB of MHD. Je ziet die namelijk vooral.

Ziet er leuk uit, het is alleen Notarzt in plaats van Notartz op de ramen. De motorkap klopt wel, verder zou ik er nog een logo van een organisatie op zetten zoals DRK, JUH, ASB of MHD. Je ziet die namelijk vooral.

En op de balk staat ook Notartz :mrgreen: Ziet er goed uit hoor! Ben benieuwd naar meer.

Guest
This topic is now closed to further replies.