Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Houtsloot Modificatie [V2.0]

Recommended Posts

De politiemedewerkers in Houtsloot zijn inmiddels ook voorzien van het vernieuwde uniform!

Em4Deluxe2014-06-2600-18-40-14_zps84dda707.png

Em4Deluxe2014-06-2600-18-51-81_zps7f737755.png

Netjes, ga je er ook nog wapens enzovoorts op skinnen of laat je het zo? En hoe zit het met de petjes..

Edited by DR0P

En hoe zit het met de petjes..

Petje is eigenlijk onmogelijk omdat je er geen dingen aan kan skinnen,

Ik vind dat het lelijkste wat er is, een koppel op een person skinnen. En er zijn nou niet echt models met een mooie pet.

Na thuis wat gedoe te hebben gehad met het internet wou ik jullie niet onthouden met deze!

Em4Deluxe2014-08-0415-04-23-85_zps2b94995d.png

En de aangepaste, correcte spelling, Notarzt!

Em4Deluxe2014-08-0415-39-17-17_zps69927e6f.png

Dankje! Ben ook bezig met de 2e en tevens laatste RTW. Dan ga ik bezig met de volgende kolom.

Ziet er ook goed uit, net als die anderen

Jij bent wel heel erg gevallen voor volkswagens he? :P Ziet er weer goed uit jongen!

Trouwens die petjes.... Wie draagt ze eigenlijk bij de politie? Ghehehe... Blij als ik zn cap heb!

Maare ziet er goed uit @@Bart die personen!

Die petjes van het nieuwe uniform vrijwel iedereen die dat uniform nu heeft.

De eerste paar weken misschien. Ik durf wel te gokken dat die petjes geen definitief iets gaan worden. Net als de oude mutsen. Die werden ook alleen gedragen door de Hoofdcommissaris en door de aspiranten van 't eerste jaar.

Voor de caps op de nieuwe uniformen geld een draagplicht tot voorjaar 2015, hetzelfde geld voor de veiligheidsvesten. Hierna wordt geëvalueerd en mogelijk aangepast. Hier in Limburg dragen veel agenten ook de nieuwe cap. Heb met meerdere gesproken en ze vonden deze fijner als de oude petten die er waren.

Misschien leuk om net als in de LA mod een hondenbrigade te maken. Mis 2 1voor aanhouden en 1 als SAR dog? Voor de deluxe ?

Persoonlijk vindt ik de donkerblauwe volvo van politie eenheid Den Haag wel heel stoer voor de aanhouding en de donker blauwe mb sprinter van den haag wel gaaf voor de sar

Edited by usmc_nl

Guest
This topic is now closed to further replies.