Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Houtsloot Modificatie [V2.0]

Recommended Posts

Persoonlijk vind ik deze twee niet helemaal geslaagd. Die Landrover zou ik eerder bij een Bergwacht in de Alpen plaatsen in plaats van een brandweer bij de Nederlandse grens. Ook de DLK is minder, naar mijn mening is de plaatsing van de gele strepen op de opbouw raar, het past niet zo bij de rand. Ook mis ik wat blauwe lampjes, tenzij je een plaatsing hebt toegepast zoals de BF Ratingen het heeft, maar dat is niet helemaal mijn smaak. Daarnaast heb je de bumper iets te enthousiast geskind en het effect van de opstappen weggehaald. Om in te stappen moet er wel een hele grote stap gemaakt worden, wat niet helemaal overeenkomt met de Unfallverhütungsvorschriften.

Landrover zelf past opzich wel in berg/heuvelachtig gebied thuis (waar die ook is geplaatst) of op strand.

De striping op de DLK is vreemd, maar dit idee wordt vaker gebruikt in Duitsland en is reflecterend, soort van contour-striping-idee krijg je erdoor.

Beide missen ze inderdaad (na 2x kijken) de feestverlichting.

Idee trouwens: Duitsland heeft ook geregeld nog de benaming (in dit geval Feuerwehr) voor op de wagen in spiegelbeeld staan. 

Vind de fluorgele bumpers wel echt super!

Persoonlijk vind ik deze twee niet helemaal geslaagd. Die Landrover zou ik eerder bij een Bergwacht in de Alpen plaatsen in plaats van een brandweer bij de Nederlandse grens. Ook de DLK is minder, naar mijn mening is de plaatsing van de gele strepen op de opbouw raar, het past niet zo bij de rand. Ook mis ik wat blauwe lampjes, tenzij je een plaatsing hebt toegepast zoals de BF Ratingen het heeft, maar dat is niet helemaal mijn smaak. Daarnaast heb je de bumper iets te enthousiast geskind en het effect van de opstappen weggehaald. Om in te stappen moet er wel een hele grote stap gemaakt worden, wat niet helemaal overeenkomt met de Unfallverhütungsvorschriften.

De OS is inderdaad naar idee van Ratingen. Op de DLK omdat ik het leuk vind lijken, bij de ELW omdat ik geen plek/idee had in verband met dat dakrek.

De opstap zit sowieso niet op de skin van de Scania, valt me pas op nu je het zegt! En ik ga kijken of ik wat anders kan gaan doen met de opbouw.

Ik zou bij de scania DLk ook even de grill verven. Ik vind dat grijze echt verschikkelijk.

Heey heb even een profiel aan gemaakt ik speel het spel nog maar net ben nu houtsloot mod 1.0 aan het downloaden ben benieuwt heb al veel foto's gezien ziet er gaaf uit julie zijn super goed bezig mijn complimenten.

ik ben nieuw hier en heb de houtsloot mod 1,1 gespeeld op een paar klijne foutjes na vindt ik het een rpachtige mod en prachtige voertuigen !!.

hoop dat houtsloot mod 2.0 nog beter wordt.

ga zo door !!

Iedereen weer bedankt voor de reacties! Ook leuk om te zien dat nieuwe leden ( @robinstap & @apostma97 ) plezier beleven aan de mod! :D

Ik verwacht tegen morgenavond nieuwe screens te plaatsen van de map.

Hey,

misschien ben ik een beetje laat...

maar wat mij heel gaaf lijkt om aan deze mod tegen te komen:

- Grote auto ongelukken  ( met meer dan 5 so)
  - vliegtuig/Helikopter chashes (groot/klein) (in weilanden + uitbraak van brand)
  - Politie die Patrouille kan rijden

- De mogelijkheid in het opstellen van een rampenplan

ik las dat je op de grens met duitsland en nederland zitten dus misschien

- meerdere Lifeliners een Duitse en Nederlandse

Ik ben heel benieuwd naar de mod.... is er al een release datum bekend.

, Jeffrey Geurts

Vind het erg arrogant dit soort reacties. Mensen komen met ideeen die goed bedoeld zijn. 

Voordat we hier een hele discussie krijgen over wat voor reacties nou wel en niet gepast zijn:

@sjeffker bedankt voor je reactie. Wat betreft je ideeën en een releasedatum: heb geduld. Er komt namelijk één van de komende dagen meer info over de eerstvolgende versie van de mod ;)

Vind het erg arrogant dit soort reacties. Mensen komen met ideeen die goed bedoeld zijn.

Ik doelde gewoon op de releasedatum.

Je hebt je mooi ingehouden Bart :D

Kan het wel haha!

Bart, hij bedoelde mijn reactie! Ik ga daar verder niet op in..! 

Voor de maker van de Houtsloot. Je hebt een pracht begin! Hopelijk een beauty als uitkomst.

MICU heeft geen toegevoegde waarde en de mod is meer brandweer en ambulance gerelateerd.

Misschien al benoemd.

Watervoorzieningsscript(zodat je de OBK's moet gebruiken op de map?

Bumperkanon dat kan werken of dakblussing. 

Of allebei :D

en limited water system, maar dat er dan wel genoeg aansluitpunten zijn.

Guest
This topic is now closed to further replies.