Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
kris

Northview - South County mod V2

Recommended Posts

Northview - South County mod is een Amerikaanse mod.

Deze behoorde eerst tot een gesloten clan, maar is eerder deze week vrijgekomen voor het grote publiek.

Deze mod bevat verschillende voertuigen van zowel uit de Montana mod als van uit de LA Police Upgrade.

Daarnaast hebben ze ook een nieuwe TS een Pierce Quantum en enkele nieuwe ziekenwagens.

De map van de LA mod is ook grondig aangepast.

Ik vind het een mooie mod.

http://youtu.be/9DvXH1oa_S8

Meer info : http://forum.emergen...ty/#entry276384

Bij mij werkt het downloaden prima, maar als ik hem dan met WinRar wil uitpakken in m`n Downloads om het vervolgens te kopiëren naar m`n mod`s-map, dan geeft WinRar 3789 fouten... Allemaal fouten in .wav`s, .xml`s, .png`s... Eigenlijk alles... Heeft iemand anders dit ook?

Bij mij werkt het downloaden prima, maar als ik hem dan met WinRar wil uitpakken in m`n Downloads om het vervolgens te kopiëren naar m`n mod`s-map, dan geeft WinRar 3789 fouten... Allemaal fouten in .wav`s, .xml`s, .png`s... Eigenlijk alles... Heeft iemand anders dit ook?

Opnieuw downloaden, dan is er bij het downloaden iets mis gegaan

in welke map moet je het bestand neer zetten om de lichten goed te laten branden

In dezelfde map als de gedownloade file. Staat ook erbij waar je m moet plaatsen.

Vraag: ik heb veel sirenes die dubbel klinken, dus vlak achter elkaar hetzelfde. Klopt dit? Zo nee, hoe kan ik het verhelpen? (hopelijk snap je het)