Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Firequi

Westen Modificatie v 1.0

Recommended Posts

Je kunt wel n laptop meenemen, maar geen a4-tje

HAHA ja wel maar als je laptop op schoot heb waar ga je het a$tje laten onderweg tijdens het spelen?? bijv in de trein

Als we dat uitvogelen wel, zal een kwestie zijn van kijken, begrijpen, proberen, falen, leren en succes :mrgreen:

Ik kan op dit moment niet voor V1 een compleet nieuwe GUI garanderen, maar we doen ons best als we eenmaal op dat punt aankomen.

Als je iets niet snapt, stuur maar een berichtje. Sodeju GUI's zijn domheid gevoelig ^^ 1 klein rot foutje die je niet eens zou zien, kan ervoor zorgen dat niks werkt.

HAHA ja wel maar als je laptop op schoot heb waar ga je het a$tje laten onderweg tijdens het spelen?? bijv in de trein

Leg 'm op je toetsenbord xd

Goed, hierbij een update van mijn kant. Zoals sommigen misschien weten en anderen misschien was opgevallen op mijn profiel, ik woon voor enkele maanden in Berlijn om hier een semester te studeren. Hartstikke leuk tot nu toe en dit is de reden dat het hier bijna vier weken erg stil is geweest. Qua updates zullen de komende tijd de vonken er niet van af spatten omdat het rooster behoorlijk volgepland is en in het weekend een bepaalde hoeveelheid alcohol vloeit (je moet toch wat met een hoop internationale mensen, in een wereldstad, op je vrijdag en zaterdag avond (of doordeweeks als het uitkomt :mrgreen: )) Anyway, ik was zeker van plan aan de modificatie door te werken hier en wilde jullie vanavond zelfs een update geven van iets dat ik vier weken geleden heb gedaan. Toen kwam ik echter achter een, laten we zeggen knullig, feitje. Tijdens de twee dagen voor het vertrek heb ik naast het inpakken er ook aan gedacht om wat modmappen van mezelf op mijn laptop te zetten. Dus ik vond net dan ook netjes mijn werkbestanden. Misschien voelen sommigen hem nu aan komen, jawel ik ben vergeten de mod zelf mee te nemen :mrgreen: Dus hierbij in plaats van een visuele update een schriftelijke update. Ik probeer de komende dagen de mod zelf ook in Berlijn te krijgen en laat jullie weten wanneer deze hier aangekomen is. De mod loopt nog steeds, alleen nu heel even niet :mrgreen:

Haha ach zo kan het ook! Je moet ook van het leven genieten! Hele goeie tijd toegewenst in Berlijn en drink er ook maar eentje (of meer :ph34r: ) namens mij! :mrgreen:

Haha ach zo kan het ook! Je moet ook van het leven genieten! Hele goeie tijd toegewenst in Berlijn en drink er ook maar eentje (of meer :ph34r:/> ) namens mij! :mrgreen:/>

En ook voor mij! :D

Geniet lekker van het leven en maak je niet te veel druk om een modificatie ;)

Goed, hierbij een update van mijn kant. Zoals sommigen misschien weten en anderen misschien was opgevallen op mijn profiel, ik woon voor enkele maanden in Berlijn om hier een semester te studeren. Hartstikke leuk tot nu toe en dit is de reden dat het hier bijna vier weken erg stil is geweest. Qua updates zullen de komende tijd de vonken er niet van af spatten omdat het rooster behoorlijk volgepland is en in het weekend een bepaalde hoeveelheid alcohol vloeit (je moet toch wat met een hoop internationale mensen, in een wereldstad, op je vrijdag en zaterdag avond (of doordeweeks als het uitkomt :mrgreen: )) Anyway, ik was zeker van plan aan de modificatie door te werken hier en wilde jullie vanavond zelfs een update geven van iets dat ik vier weken geleden heb gedaan. Toen kwam ik echter achter een, laten we zeggen knullig, feitje. Tijdens de twee dagen voor het vertrek heb ik naast het inpakken er ook aan gedacht om wat modmappen van mezelf op mijn laptop te zetten. Dus ik vond net dan ook netjes mijn werkbestanden. Misschien voelen sommigen hem nu aan komen, jawel ik ben vergeten de mod zelf mee te nemen :mrgreen: Dus hierbij in plaats van een visuele update een schriftelijke update. Ik probeer de komende dagen de mod zelf ook in Berlijn te krijgen en laat jullie weten wanneer deze hier aangekomen is. De mod loopt nog steeds, alleen nu heel even niet :mrgreen:

Best update ever :P

Ik had inderdaad al wat op uhm... Facebook, instagram? iets in die richting, voorbij zien komen, over bepaalde demonstraties in Berlijn ^^

Overigens vind ik dit echt een actie voor mij om zoiets te vergeten, maar ach, das waarschijnlijk een manier van je lichaam die zegt dat je meer moet genieten ^^

Allereerst bedankt voor de leuke reacties! Inmiddels heb ik ook de mod weer in bezit op locatie en daarom komt hierbij de volgende update.

De noodhulp 01.02 (Slieden) en 05.08 (Dompelburg

gallery_179_28_443673.png

Auteurs:

Touran model: NNICO

Skin: Firequi

Whelen Freedom: Firequi

Dat is ook zo! Maar ik vind het niet leuk om jou skin te gebruiken in m'n mod. Vind ik sneu tegen over jou.

Hoezo? Eerst verkondig je nog zelf te willen skinnen, dat kan toch best? Maak de skin en verander de naam in het v3o bestand of de naam van de skin.

Verder praten via PB lijkt me verstandig trouwens.

Zo, na een langere tijd van stilte vond ik het wel weer eens tijd voor een update.

Inmiddels is de eerste uitruk van de Brandweer Westen, de 26-5331, helemaal klaar.

gallery_179_28_45741.jpg

gallery_179_28_45440.jpg

gallery_179_28_19835.jpg

gallery_179_28_135442.jpg

Auteurs:

TS+Rek: Firequi

Zwaailichten: Mibblitz & Keano