Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Firequi

Westen Modificatie v 1.0

Recommended Posts

Inmiddels is de eerste uitruk van de Brandweer Westen, de 26-5331, helemaal klaar.

Dus niet hahaha! Je mist nog wat streepies! 

Ziet er mooi uit man!

Bedankt allemaal!

Erg mooi, maar krijgt hij achter geen strepen?

Dus niet hahaha! Je mist nog wat streepies! 

Ziet er mooi uit man!

Nee hoor, als je goed kijkt zie je dat de striping op de achterkant onder het rolluik zit. Geloof het of niet, maar dit is ook een manier van striping en dit vond ik het mooiste gezien de vorm van de opbouw achter.

Zodan. Nee je maakt het mooier! Zie gewoon bijna niks! Tis dat ik die blauwe streep zie hahaa

*Blaast wat stof van het topic*

Ja het is weer een tijdje stil geweest en excuses voor het verschrikkelijke PR-beleid dat ik voer. Het is weer druk geweest en ondertussen knutsel ik ook nog aan wat privë projectjes. Ik was dus bezig met het UV mappen van een belangrijk model, namelijk de tweede TS van Westen en daarnaast de basis voor 5132 en de 5232, toen ik opeens het idee kreeg om jullie ook eens te laten zien wat er nou wordt uitgespook achter de schermen :mrgreen:

Dus hierbij, twee WIP screens, eentje met en eentje zonder deuren.

gallery_179_28_95245.png

gallery_179_28_73388.png

Zoals jullie kunnen zien moet er nog wat in de cabine zelf gebeuren en moet er ook nog wat materiaal te zien zijn in de opbouw, anders gaat het inzetten zo lastig :mrgreen: , de luiken zijn nog niet te zien omdat deze nog niet bestaan.

Jein, het is een lopend project, alleen ligt alles even stil op dit moment. Dat komt simpelweg omdat ik er even geen tijd voor heb omdat ik inmiddels aan het afstuderen ben en de stage die daar bij hoort nogal veel tijd opslurpt :mrgreen: Daarnaast heb ik ook nog een sociaal leven lopen, dus druk druk druk. Zodra ik ook maar iets doe wat het vermelden waard is zijn jullie de eerste die het horen ;)

Jein, het is een lopend project, alleen ligt alles even stil op dit moment. 

Doorlopende stilstand dus  :mrgreen:

*Pfffffft*

Even wat stof wegblazen hier! Na een doodse stilte van 11 maanden en een paar dagen, hierbij een teken van leven :mrgreen: De vraag die waarschijnlijk als eerste op komt, loopt de mod eigenlijk nog? Jazeker, al gaat het wel op een slakkentempo :mrgreen: (what's new?) Wel is het concept enigszins aangepast, maar hierover volgt binnenkort meer. :ph34r:

Maar vanwaar de doodse stilte? Zoals het gaat in het leven veranderen er dingen en wordt iedereen ouder. Ik ben inmiddels afgestudeerd en werk nu full time. Ik kan je nu verzekeren, het is veel leuker dan in de studieboeken zitten, maar het kost wel meer tijd :mrgreen: Daarbij komt op dit moment nog mijn eigen verhuizing, dus druk druk druk. Het slakkentempo gaat niet opgevoerd worden, maar er wordt stug doorgewerkt, ook hierover volgt later meer. Om dit nou niet een saaie tekst update te laten zijn, laat ik toch al iets zien.

gallery_179_28_167415.jpg

Auteurs: NNICO, Florian Hagen, Hennefer95, David & Firequi

Ambupost: TimTim & CG textures,

Voertuigen van ambumedewerkers: CCC

Dus, binnenkort meer