Firequi 51 Posted August 1, 2017 Ja de schoonmaakster heeft ontslag genomen en er is nog geen vervanging gevonden Thanks. Vanavond weer een korte update. De brandweer Sluislanden is sinds kort afgestapt van de zwarte pakken met rode strepen (deze zijn wel eens voorbij gekomen in repo's) en heeft PBI pakken geïntroduceerd. Een aantal vrijwilligers en de OVD hadden tijd om even model te staan hiervoor. AuteursModel + basis texture: Stormi/ EM FreakySkin: Firequi Edit: Ik zie net dat ik de eer heb om de 100ste post in de topic te plaatsen Om dat te vieren nog een screen van een WIP tankstation: Auteurs: Tankstation: Tecprofi Tankstation vrachtwagens: BS-38124 Tankstation E-cars: Firequi Skins: Firequi/BS-38124 Voertuigen: CCC Maptexture: Firequi Share this post Link to post Share on other sites
Hessel 1 Posted August 2, 2017 Mooi! Ziet er netjes uit man Share this post Link to post Share on other sites
kempo95 0 Posted August 2, 2017 Edit: Ik zie net dat ik de eer heb om de 100ste post in de topic te plaatsen Heb jij niet de 101ste post? Share this post Link to post Share on other sites
112bolsward 34 Posted August 2, 2017 Wuuut!? Ziet er erg goed uit! Map doet lekker Nederlands aan, echt gaaf! Share this post Link to post Share on other sites
OGL 1 Posted August 2, 2017 Netjes, zeker de E-cars is netjes! Share this post Link to post Share on other sites
Tazbrw 14 Posted August 20, 2017 Ziet er mooi uit!misschien je reflections uit zetten op de pakken? Share this post Link to post Share on other sites
Firequi 51 Posted August 20, 2017 Dan zouden de reflectiestrepen niet meer werken, lijkt me niet zo veilig Share this post Link to post Share on other sites
Tazbrw 14 Posted August 22, 2017 Jawel hoor kijk maar, http://emergency4.nl/topic/9576-oud-en-nieuw/ ;-) Share this post Link to post Share on other sites
Firequi 51 Posted October 4, 2017 De VR Sluislanden deelt deze mening niet, de reflectiestrepen zijn niet voor niks aangebracht Het is daarnaast weer eens tijd voor een update, ik hoop weer wat vaker updates te gaan geven de komende tijd. Nu de herfst weer aangebroken is, wordt het weer aantrekkelijker om achter een pc te zitten 26-5381, PM van het korps WestenAuteurs:Voertuig: ERS, MadmonkZwaailicht: FirequiSkin: Firequi 26-901, MMT voertuig Universitair Medisch Centrum SliedenVoertuig: NNICOZwaailicht: NNICOSkin: Firequi Bergingsvoertuig Brouwer uit DompelburgVoertuig: Highliner, ERS, VinjetZwaailicht: balzolt007Skin: Firequi Meer volgt binnenkort! Share this post Link to post Share on other sites
Brandweerguy 0 Posted October 5, 2017 Prachtige voertuigen man ! Share this post Link to post Share on other sites
112bolsward 34 Posted October 5, 2017 Mooi man! Ook leuk om wat oudere voertuigen, zoals de PM, te zien. Ben benieuwd wat je nog meer voor ons in petto hebt! Share this post Link to post Share on other sites
Firequi 51 Posted October 27, 2017 Bedankt voor de leuke reacties! Vanavond laat ik even een screenshot uit de 3D studie zien. Het betreft een Isuzu D-Max. Deze zal binnenkort de weginspecteur naar incidenten vervoeren en aldaar de situatie wat veiliger maken. Ik verwacht dit weekend meer updates te kunnen geven, dus blijf het topic in de gaten houden! Share this post Link to post Share on other sites
CedricGiesen 2 Posted October 28, 2017 Ziet er al weer super uit! ga zo door ^.^! Share this post Link to post Share on other sites
robinschimmel 3 Posted October 28, 2017 Ziet er zeker goed uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat Share this post Link to post Share on other sites
112bolsward 34 Posted November 3, 2017 (edited) Zal dit topic zeker in de gaten houden dit weekend! Ben benieuwd wat voor moois je nu weer hebt Edited November 3, 2017 by 112bolsward Share this post Link to post Share on other sites
Firequi 51 Posted November 5, 2017 Bedankt voor de leuke reacties! Op de valreep van het weekend weer even twee screenshots. De afgelopen dagen hebben in het teken gestaan van skinnen. Ik ben met het civiele verkeer begonnen. De opleggers zijn gedaan, op een aantal speciale soorten na. Hierna gaan een aantal trekkers volgen die matchen bij de opleggers. In ieder geval wordt het verkeersbeeld mooi gevarieerd en Nederlands! Auteurs: Opleggers: Feuer!!!, skaihof Skins: Firequi Daarnaast is het ontwikkelen van de verkeersborden begonnen! Er zijn vier nieuwe borden te zien. Kunnen jullie ze allemaal vinden? Binnenkort weer meer! Share this post Link to post Share on other sites
Niels 75 Posted November 5, 2017 Found them Good busy. Share this post Link to post Share on other sites
112bolsward 34 Posted November 6, 2017 Echt mooi dat je de mod zo Nederlands mogelijk probeert te maken hoor Share this post Link to post Share on other sites
Tazbrw 14 Posted November 6, 2017 Looks good! Bekende afritten constructie ;-) Share this post Link to post Share on other sites
CedricGiesen 2 Posted November 6, 2017 Oeee ! bedankt voor weer een mooie update ! ziet er strak uit . Share this post Link to post Share on other sites