Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
WoutHBG

District 5 Mod

Recommended Posts

Hey Allemaal.

Nu het vakantie is en ik veel tijd over heb, heb ik besloten om een mod te maken.

Het worden voertuigen uit de Regio Twente (deels fictief) met ondersteuning uit Gelderland en van de Duitse Politie.

De Ambulance dienst van Twente beschikt op dit moment over Mercedes Benz Sprinters. Omdat er vernieuwing is ingezet kwa voertuigen zal ik die ook meteen in de mod aanpassen. We krijgen dan de volgende Ambulance's: MB Sprinter's en VW Crafter's. OVD: VW Transporter. HAP. Volvo's en VW Touran.

De Brandweer krijgt MAN's, MB Actros, MB Atego's. De WO wordt een VW Crafter en MB S.

Aangezien het merendeel van Twente hoogwerkers heeft zullen deze uiteraard ook aan het spel worden toegevoegd.

De politie krijgt de beschikking over VW Tourans en VW Transporters. Daarnaast komen er een VW transporter voor gevangenen transport. Dit zal echter ook mogelijk zijn met de normale voertuigen. De Mobiele eenheid krijgt alleen een aantal AE bussen van Mercedes Benz.

Gezien het feit dat we in Twente geen lokaal MMT twijfel ik nog of ik deze moet toevoegen.

De volgende voertuigen voeg ik toe:

Ambu: 05-101 t/m 05-155 excl. OVDG en HAP.

Brandweer: TS: 2131, 2231, 2531, 4131, 4231, 4331, 4431, 4531.

AL: 4151.

HW: 2151, 4152

TS 4x4: 4541, 2241

Watertanks: 2561, 4161, 4561

OVD: 2091,4091 & 9091

AGS: 9021

Edited by WoutHBG

Sinds wanneer heeft Enschede een Iveco als 4151 rondrijden? :P Volgens mij is dat een MAN.

Sinds wanneer heeft Enschede een Iveco als 4151 rondrijden? :P Volgens mij is dat een MAN.

Klopt. Maar ik zelf vind de MAN niet mooi.

Is dat je eerste skin?

Nee Hoor. Voertuigen zijn bijna allemaal al klaar. Moet alleen de lampen nog inschakelen. Edited by WoutHBG

Nou nou! XD Lijkt mij heel gaaf! En als ik het goed begrijp komen er dus 55 ambu's in-game. Of heb ik dat verkeerd? (05-101 t/m 05-155)

Ik mis de auteurs van de modellen :o

Verder is het misschien een idee om bij een voertuig niet enkel de voorkant te laten zien, maar ze vanaf een andere hoek, waarbij je deels de voor, zij en bovenkant tegelijk ziet, te laten zien. En misschien even op het "Pause Break" knopje op je toetsenbord drukken. Zorgt voor die irritante muiswijzer en balken.

sinds wanneer rijden er delfis ambu,s in twente :P

ziet verder goed uit

Edited by dannym45

Ik mis de auteurs van de modellen :o/>

(...)

Zijn die verplicht dan?

Verder, over de Iveco kan ik niks zeggen, ik zie daar niet veel van. ;-).

De ambulance vind ik minder. Je ziet nog stukjes wit, en volgens mij klopt de striping bij de koplamp niet helemaal. Verder ziet de grill er te nep uit, en normaal gesproken valt het logo van Ambu Oost helemaal in de bruinige lijnen zeg maar.

@ Het is ook een deels fictieve mod, hè...

Staat nog wel iets kort over in de regels ja. Hoe dat tegenwoordig gaat weet ik niet, maar aangezien blijkt dat de mod wordt uitgegeven zou ik het wel alvast regelen.

Maar erbij zetten is dus niet verplicht ;)

In het forum "Privé Mod`s in Progress" staat het volgende:

"-Auteurs van de voertuigen zijn niet verplicht, maar ook niet verboden. Het is op eigen verantwoordelijkheid van de modmaker. Voor eventuele maatregelen van auteurs is het team van Emergency4.nl niet verantwoordelijk."

Er staat niks over het vermelden van auteurs in de forumregels, noch in het forum. Dus ik denk dat het dan ook niet hoeft! ;) Al lijkt het me wel handig om dat in de ReadMe te zetten...

sinds wanneer rijden er delfis ambu,s in twente :P

ziet verder goed uit

Klopt. Nog niet. Komen wss wel.

Geen Almelo :(

Almelo maak ik alleen Duikploeg.

Maar erbij zetten is dus niet verplicht ;)

In het forum "Privé Mod`s in Progress" staat het volgende:

"-Auteurs van de voertuigen zijn niet verplicht, maar ook niet verboden. Het is op eigen verantwoordelijkheid van de modmaker. Voor eventuele maatregelen van auteurs is het team van Emergency4.nl niet verantwoordelijk."

Er staat niks over het vermelden van auteurs in de forumregels, noch in het forum. Dus ik denk dat het dan ook niet hoeft! ;) Al lijkt het me wel handig om dat in de ReadMe te zetten...

In de Readme komt alles in te staan.

Nou nou! XD Lijkt mij heel gaaf! En als ik het goed begrijp komen er dus 55 ambu's in-game. Of heb ik dat verkeerd? (05-101 t/m 05-155)

Haha. Nee, in Twente hebben we ongv. 30 ambu's.

Er is in Twente wel een lokaal MMT hoor ;) Het MST Enschede beschikt over een MMT team en auto

Ziet er top uit!

We hebben voor zover ik weet wel een MMT voertuig maar geen MMT team. Er komt in Twente vaak bij een MMT een Duitse helikopter ter plaatsen.

Een paar artsen werken volgens mij parttime bij het MMT als er geen helikopter beschikbaar is

Klopt. Nog niet. Komen wss wel.

Ga er maar vanuit dat er geen Crafters komen voor de ambulancedienst. De crafter wordt niet in Automaat geleverd. Dat zorgt er meteen voor dat de Crafter nooit gekozen wordt. Er rijdt in Nederland maar 1 Crafter ambulance, en dat zal voorlopig de enige blijven.

Er is in Twente wel een lokaal MMT hoor ;) Het MST Enschede beschikt over een MMT team en auto

Ziet er top uit!

Hmm. Heb er nog nooit van gehoord en heb m nog nooit gezien (Ben bij veel ernstige ongevallen geweest). Meestal komt Duitse heli.

Hmm. Heb er nog nooit van gehoord en heb m nog nooit gezien (Ben bij veel ernstige ongevallen geweest). Meestal komt Duitse heli.

Het grondgebonden MMT van MST Twente rukt bijna nooit uit en is alleen inzetbaar voor Crisissituaties. Alle grondgebonden MMT's (Tilburg, Utrecht, Enschede, Maastricht) rukken alleen uit wanneer de gewone MMT teams niet meer toereikend zijn. Ze worden niet bemand door MMT personeel maar door personeel van het ziekenhuis waar de MMT auto gevestigd is. Meestal rukt er een chirurg, anesthesist en 1 of soms zelfs 2 artsen uit.

De ambu's 101 t/m 106 zijn MB Sprinter's model 2014

Edited by WoutHBG

Mooi en ook leuk met die nieuwe sticker van demensenvandeambulance.nl máár ik vind de letters en cijfers op het nummerbord te groot

In de Readme komt alles in te staan.

Je weet dat dat niet bij elke auteur voldoende is? Bijna elke auteur heeft zijn eigen 'regels' waar je je aan moet houden wanneer je gebruik maakt van zijn model.