Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
WoutHBG

District 5 Mod

Recommended Posts

Ik vind de achterkant van de Passat niet echt mooi. Voor de rest ziet het er niet slecht uit!

Ik vind de achterkant van de Passat niet echt mooi. Voor de rest ziet het er niet slecht uit!

*Golf Variant*

15x touran? Dat wordt een mod met lekker veel voertuigen!

Klopt. Er komen veel voertuigen. Je zult deze echter ook echt nodig hebben. De inzetten vragen soms om veel voertuigen. Vandaar ook vele ambu's.

Volgens mij is er wel een mooier model van een Touran beschikbaar dan degene die je nu gebruikt.

Volgens mij is er wel een mooier model van een Touran beschikbaar dan degene die je nu gebruikt.

Dat klopt. Ik zal eens kijken. Edited by WoutHBG

Wauw, die T5 is supergaaf! Ik wou dat ik dat kon.. Of hè, wacht..

Heb je eigenlijk wel iets zelf gedaan? Die sprinter van de ambulancedienst komt uit de Egmond mod

Heb je eigenlijk wel iets zelf gedaan? Die sprinter van de ambulancedienst komt uit de Egmond mod

De Sprinter komt niet uit de Egmond Mod ;) En zeker doen we dingen zelf. Die komen later online :)

Laat dan eerst dingen zien die je zelf maakt in plaats dingen die je zonder even uit fatsoen te vragen gebruikt.

Want ik vind het zo een dikke afknapper, noem het dan 'mengsel van alles'. Het is district 5 mod niet eens waardig.

Laat dan eerst dingen zien die je zelf maakt in plaats dingen die je zonder even uit fatsoen te vragen gebruikt.

Want ik vind het zo een dikke afknapper, noem het dan 'mengsel van alles'. Het is district 5 mod niet eens waardig.

Oke Bart. Zoals Deze? Of komt die ook uit een andere mod? Edited by WoutHBG

Beetje jammer dat er weinig klopt van de mod met de werkelijkheid.

Beetje jammer dat er weinig klopt van de mod met de werkelijkheid.

Hij is deels Fictief! Ohja Emiel, Loop eens niet zo te zeuren op iedereen elke keer. Edited by WoutHBG

Die is zeker zelf geskind, want dat is zeker niet een echt DAF model. Ik zou juist even wat meer oefenen voor je een mod maakt.

De Sprinter komt niet uit de Egmond Mod ;)/> En zeker doen we dingen zelf. Die komen later online :)/>

Brabant mod dan, volgens mij is ie origineel van Bernt en heeft LL4 hem in de Egmond mod gegooid.

Brabant mod dan, volgens mij is ie origineel van Bernt en heeft LL4 hem in de Egmond mod gegooid.

Nee hoor. Het orgineel is van RTW Johanniter.

Nee hoor. Het orgineel is van RTW Johanniter.

Het gaat om de skin.. Ik ga hierover niet verder in discussie

Hij is deels Fictief! Ohja Emiel, Loop eens niet zo te zeuren op iedereen elke keer.

Daar maak je het zelf naar als je skins gebruikt van andere zonder het te melden...

Ik ga niet in discussie of skins zijn gemaakt of niet. In de mod zelf zul je zien dat alles anders is als welke mod dan ook.

Inderdaad, wat ik nu zie is dat het een mod wordt met weinig kwaliteit..

Waar zijn alle screen nou gebleven... Je kan ze wel weg halen maar het al over duidelijk dat niet alles van jouw is en dat is jammer als je wel zegt dat het jouw werk is.

Hopelijk in het vervolg wel je eigen werk laten zien en niet van anderen

Je krijgt 1 dag de tijd om je screens te laten zien. Zo niet dan zal dit topic worden gesloten!