Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
WoutHBG

District 5 Mod

Recommended Posts

Op de spiegels blauw blauw is ook leuk

Is gedaan. Is idd. wel mooi! Strepen zijn ook aangepast.

ncy43b.jpg

Edited by WoutHBG

Klopt nog steeds niet. strepen te ver door getrokken, begin is niet goed, en als ik het goed zie staat ze ook te recht.

Voorbeeldje:

2012-10-25-16-48-13.DAF13.jpg

Klopt nog steeds niet. strepen te ver door getrokken, begin is niet goed, en als ik het goed zie staat ze ook te recht.

Voorbeeldje:

2012-10-25-16-48-13.DAF13.jpg

Er zijn meerdere trailers. Ik heb inmiddels veel aangepast.

sym1hf.jpg

Krijgen ze ook nog een functie? Of maak je ze alleen omdat je ze mooi vind?

Krijgt zeker een functie. Het wordt een mobiele meldkamer zodra er is opgeschaald naar grote brand of GRIP.

Er zijn meerdere trailers. Ik heb inmiddels veel aangepast.

Dat er meerdere trailers zijn zegt niks over hoe striping over het algemeen moet. Dan is het gewoon nog steeds fout.

Krijgt zeker een functie. Het wordt een mobiele meldkamer zodra er is opgeschaald naar grote brand of GRIP.

Is dat niet de functie van een CV? Zo'n vrachtwagen is meer voor evenementen. .

De functie van een CV is het verwarmen van een gebouw, je zal een VC bedoelen :)

Hij wordt uiteraard ook ingezet bij Evenementen en controle's. :)

Die ambulance komt rechtstreeks uit Wegberg Mod.

Die vrachtwagen is wel leuk, maar hoe wil je evenementen en controle's in de modificatie gaan doen?

@@Joël Klopt, geldt voor meer voertuigen die hij gebruikt......beetje jammer allemaal.

Achja, wat doe je eraan. @@112bolsward

Edited by Joël

Die ambulance komt rechtstreeks uit Wegberg Mod.

Die vrachtwagen is wel leuk, maar hoe wil je evenementen en controle's in de modificatie gaan doen?

Controle's is heel makkelijk. De trailer kan 6 personen vervoeren en de truck 2. Tevens heeft de trailer pionnen. Op dit moment ben ik bezig met het maken van een script voor het houden van een controle. Hierbij krijg ik hulp van een maker van een Duitse mod. De Duitse ambu komt niet uit Wegberg mod maar uit de Gronau mod met toestemming :) Dat zelfde geldt voor de VW Passat en VW T5 Polizei NRW.

Controle's is heel makkelijk. De trailer kan 6 personen vervoeren en de truck 2. Tevens heeft de trailer pionnen. Op dit moment ben ik bezig met het maken van een script voor het houden van een controle. Hierbij krijg ik hulp van een maker van een Duitse mod. De Duitse ambu komt niet uit Wegberg mod maar uit de Gronau mod met toestemming :) Dat zelfde geldt voor de VW Passat en VW T5 Polizei NRW.

Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat voor controle script gaat het worden? Verkeerscontrole?

Nog een vraag, wat voor scripts heb je al eerder gemaakt?

@ als je geen kennis van zaken hebt kan je beter je mond houden dan te beginnen over 'vervelende zeurpieten'...

ga zo door @@WoutHBG ik kijk er wel naar uit om je mod te spelen en niet als sommige vervelende zeurpieten hier op dit forum ;)

Nick, ik wil ook graag een mod spelen waarin vele voertuigen niet eens zelf door de auteur gemaakt zijn hoor.

Mijn steun heb je!

463px-Facepalm.png

Je bedoelt dat de maker van de Gronau mod jouw de ambulance heeft gegeven? Want als ik me goed herinner is de Gronau mod nooit uitgekomen.

Hoe dan ook, je hebt er niks aan gedaan.

Alweer.

Het is toch veel leuker, lijkt mij, om een mod te maken dat je helemaal zelf heb gemaakt/geskint/gelight hebt?

Oké, ik heb nu lang genoeg gewacht denk ik en alvast mijn excuses voor mijn taalgebruik.

Mensen kap eens met het gezeik over het erbij zetten van namen enzo wie een model of skin heeft gemaakt, volgens mij is het de bedoeling dat er een mooie mod uit komt waar we allemaal wat aan hebben. Mag een persoon drukker zijn met het skinnen en modellen maken ipv het tering lang moeten zoeken naar alle namen etc? Jongens! Kap eens met het gezeik!

En als je het niet eens bent dan pm me maar dan zal ik het privé duidelijk maken, ben langzamerhand helemaal klaar met die zeikers hier!

Er zijn mensen die net beginnen met modellen maken en skinnen, zeik hun dan niet alleen maar af maar geef ze positieve feedback!

En bedankt.

Met vriendelijke groet,

BH112

Edited by Tazbrw
Gebruik geen discriminerende, lasterlijke of andersoortige georiënteerde taal, die in strijd is met de normen van goed fatsoen.

Tja, je hebt gedeeltelijk gelijk het is niet meer verplicht, maar je moet het toch in e iteindelijke mod readme zetten. ;)

Tja, je hebt gedeeltelijk gelijk het is niet meer verplicht, maar je moet het toch in e iteindelijke mod readme zetten. ;)/>

In de Readme vind ik het niet meer als normaal maar niet bij elke foto wat er hier op het forum komt te staan, het lijkt wel alsof er mensen zijn die als rechercheurs te werk gaan om te kijken of er iemand een naam ofzo vergeten te vermelden is... Zodat ze daarop kunnen gaan lopen zeuren maar ben blij dat je t met me eens bent. Ik heb m'n zegje gedaan en ga nu lekker enthousiast door met het spelen van em4 want modellen of skinnen is niet voor mij weggelegd!

En als je het niet eens bent dan pm me maar dan zal ik het privé duidelijk maken, ben langzamerhand helemaal klaar met die zeikers hier!

Goh, als ik niet beter wist klinkt dit bijna als een dreigement...

Maar om even in te gaan op je verhaal. Als je pas begint met skinnen (want modellen maken is hier geen sprake van) kan je beter gewoon zelf oefenen in plaats van gelijk een (openbare) mod te beginnen. Nu kun je dit hierboven amper skinnen noemen aangezien er bij de meeste voertuigen alleen wat roepnummers en kentekens veranderd worden...

In de Readme vind ik het niet meer als normaal maar niet bij elke foto wat er hier op het forum komt te staan, het lijkt wel alsof er mensen zijn die als rechercheurs te werk gaan om te kijken of er iemand een naam ofzo vergeten te vermelden is...

Hoe zou jij het vinden als je veel aandacht aan een voertuig hebt besteed en iemand anders deze klakkeloos presenteert als 'voertuig van zijn mod' terwijl hij er geen flikker aan gedaan heeft en niet eens het fatsoen heeft om te vermelden hoe die eraan komt.