Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
WoutHBG

District 5 Mod

Recommended Posts

Oké, ik weet niet of ik hier serieus op in moet gaan. Ik snap niet echt waar je het over hebt ;)

Dit soort reacties zijn ook niet echt gepast op dit forum.. Waar slaat het op? Doe het voortaan via PB oid.

vint het een mooi model.

vinat alleen persoonlijk de zwarte deur er niet helemaal bij passen.

verder kan je er idd naast een gewonen ook een $x4 uitvoering bij maken :)

Zijn dit ook de nieuwe TS'sen van Rotterdam-Rijnmond? Ik vind ze persoonlijk echt superlelijk, maar je hebt hem goed nagemaakt! Complimenten! Er zijn inderdaad enkele dingetjes die nog aangepast moeten worden (al genoemd in bovenstaande berichten) maar mooi nagemaakt.

De Rosenbauer heb ik aangepast. De striping op de fietsvangers heb ik verwijdert. Verder heb ik het witte gedeelte rood gemaakt. Tevens krijg mijn mod een politie Heli. Geen EC135 maar een Westland Lynx omdat deze vaker boven Twente te vinden is dan een EC135.

312u1dv.jpg

De Kleur moet ik nog iets aanpassen.

xdf1gy.jpg

De heli vind ik ook niks aan, de AT3 is er daarintegen niet minder op geworden!

De AT3 is wel mooi, allen de wielen zijn te groot. Heli is lelijk, je hebt gewoon de heli blauw gemaakt en er simpelweg een plaatje van het politielogo opgeplakt. Kijk eens even goed naar een foto en naar jouw screen. Er moet nog heel wat meer gebeuren dan alleen de kleur aanpassen...

PH-PXY-Politie-Dutch-Police-AgustaWestland-AW139_PlanespottersNet_310564.jpg

( © Erwin van Hassel )

Edited by em4player

Zijn dit ook de nieuwe TS'sen van Rotterdam-Rijnmond? Ik vind ze persoonlijk echt superlelijk, maar je hebt hem goed nagemaakt! Complimenten! Er zijn inderdaad enkele dingetjes die nog aangepast moeten worden (al genoemd in bovenstaande berichten) maar mooi nagemaakt.

Dit zijn zeker niet de nieuwe TS'en van RR. Dit is een Rosenbauer AT, in ons land geleverd door Kenbri. In Rotterdam zijn het Dafjes met een opbouw van Gemco. Als de voertuigen naast elkaar ziet, zal je zien dat ze totaal niet op elkaar lijken, op de zwarte deur na dan...

Dankje @@Timo641 Had niet zo vlug op het vizier waar die nieuwe van RR zijn, en ze hebben beide idd die zwarte (lelijke) deur. Wat ik er ook niet mooi aan vind is dat je niet meer zo de scheiding hebt tussen manschappencabine en materiaalstuk. (als je snapt wat ik bedoel). In Limburg-Noord rijden ze vooral met deze wagens: RMD844_M.Fleer_12122011.JPG

Hier heb je nog echt scheiding tussen beide delen :P

Dankje @@Timo641 Had niet zo vlug op het vizier waar die nieuwe van RR zijn, en ze hebben beide idd die zwarte (lelijke) deur. Wat ik er ook niet mooi aan vind is dat je niet meer zo de scheiding hebt tussen manschappencabine en materiaalstuk. (als je snapt wat ik bedoel). In Limburg-Noord rijden ze vooral met deze wagens: RMD844_M.Fleer_12122011.JPG

Hier heb je nog echt scheiding tussen beide delen :P/>

Idee is bij de AT's gewoon anders. Enkele cabine met volledige opbouw incl. manschappencabine. Terwijl het anders altijd verlengde cabine met losse kastopbouw was.

Maar ik ben het wel met je eens hoor. Ik vind de AT's ook niet echt wat.

Wat betreft de mod. Probeer eerst eens iets goed en helemaal af te maken voor je het post.

Dit is dezelfde alleen dan vanuit een andere hoek genomen.

TS24-3131_zps16540050.jpg

En een 4x4 uitvoering van de linkerkant.

TS24-3641_zps86bd4cc2.jpg

Fotograaf onbekend. Foto gehaald van hulpverleningsforum.nl

Edited by Thijsie

Volgens mij is die onderste foto van Luke, maar weet ik niet 100% zeker

Gewoon even een vraagje, waarom is iedereen hier altijd zo negatief richting de maker van deze MOD? Het gaat erom dat hij het doet en het probeert ! Tuurlijk zal hij hier en daar wat kopiëren en plakken maar wat maakt dat uit als hij er plezier mee heeft? Je hoeft immers de mod niet te downloaden wanneer hij klaar is. Ik zeg keep it up and succes nog !

Tja.. T' is wel leuker als je iets laat zien wat je zelf gemaakt hebt en van goede kwaliteit is, maar ja zo kan het ook wel.