Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
RedHawk504

112 Egmond Modificatie Sub-mod

Recommended Posts

Hallo,

 

Aangezien er nog (amper) tot niet gewerkt wordt aan de mod wil ik graag eigenlijk de mod updaten, dit doe ik dan ook onder de naam als een sub mod.

Een sub mod mag de originele bestanden gebruiken en indien aanpassen zolang het onder de 112 egmond modificatie blijft bestaan. (Dit even voordat er reaguursels komen)

 

Dit idee kwam in mij op omdat ik al een tijd de 112 Egmond mod speel, maar het telkens vondt irriteren dat sommige modellen nog verouderd waren terwijl deze al wel vervangen konden worden.

 

Ik zal dan ook in de bestaande versies verder werken, de volgende versie zal dan V2.2 zijn.

 

Hierin zal:

 

-de EGM110 vervangen worden met het nieuwe model

-Een politie bureau op de map geplaatst worden

-Politie wagens updaten

-Scriptjes toevoegen/veranderen.

 

 

Screens:

 

em42014-07-3117-34-36wvuct.png

 

Ciao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maurice

 

Heb het idee voor de scripts om een bevelvoerder toe te voegen, daarmee dan alle command's weg te halen zodat i geen equipment kan pakken en dan in het menu voor acties de command's: Alarmeer OvD/Politie/Ambulance Opschalen GB -> Automatisch OvD ter plaatse omdat die dan bijvoorbeeld weer kan opschalen naar ZGB enzovoorts.

 

Dit ook voor Ambulance broeders en politie.

 

Misschien ook wat scripts om een werkende waterput te krijgen, en nog het een en andere voor de ambulance waarschijnlijk zoals dat je met 2 ''medics'' kunt healen.

 

Ook wat ik al aangaf in de hoofdpost, een politiebureau met waarschijnlijk de ''wijkteam'' golf variant voor de deur samen met een transport busje. Dan natuurlijk ook het command ''GoGef'' (Gevangenis).

 

 

@marlenn

 

Helaas ben ik geen ster in uniformen skinnen, maar ik ga een poging wagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom een politiebureau? De map is gebaseerd op Egmond aan Zee; en daar bevindt zich geen politiebureau. Dus zou ten koste gaan van realisme van de mod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom een politiebureau? De map is gebaseerd op Egmond aan Zee; en daar bevindt zich geen politiebureau. Dus zou ten koste gaan van realisme van de mod.

Hier was ik inderdaad van op de hoogte, maar irriteer me soms mateloos aan het feit als je het spel realistisch wilt spelen dus bijvoorbeeld een reanimatie dan alarmeer je Ambulance en Politie.

Soms is natuurlijk het geval dat de noodhulp sneller is dan dat de ambulance is. Als ik dit vergelijk met de mod dan hoef ik dus geen politie te alarmeren want de timing van het script en de tijd dat een ambulance gespawnd is is vrijwel identiek, dan rijden ze achter of voor elkaar aan en dan vindt ik het eigenlijk al een stuk minder leuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk idee! Komen er ook meer lichten op de voertuigen? Zoals oranje en groen. En je hoeft dan dus geen transport busje meer op te roepen? Dat vind ik héél erg vervelend. Mede omdat ze zo langzaam rijden (vind ik zelf dan).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk idee! Komen er ook meer lichten op de voertuigen? Zoals oranje en groen. En je hoeft dan dus geen transport busje meer op te roepen? Dat vind ik héél erg vervelend. Mede omdat ze zo langzaam rijden (vind ik zelf dan).

 

Er zitten al oranje lichten in deze mod, toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die transporter busje moet ook eigenlijk een siren command krijgen zodat ie sneller met spoed ter plaatse gaat.

 

Verder vind ik het een goed idee dat BV opschaalt naar MB/MH en de OvD ter plaatste laat komen die de mogelijkheid heeft tot grote brand en dat dan weer de HOvD komt enzovoort enzovoort.

 

Misschien dat je net als in de Brabant mod en dergelijke een vaste keuze menu al kan toevoegen zoals OMS, Middel HV,Klein HV enzovoort. zou een hoop schelen om voor OMS's zo uit te rijden.

 

Laat me weten als je hulp nodig hebt, ben zelf ook nog wel wat handig met de scriptjes! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Er zitten al oranje lichten in deze mod, toch?

Ja, maar niet zoals in bijv. De Amsterdam-Amstelland mod of zoals in de Brabant mod. En bij de ene krijg je ook echt oranje zwaailichten en bij de andere alleen maar een redirect balk

Die transporter busje moet ook eigenlijk een siren command krijgen zodat ie sneller met spoed ter plaatse gaat.

 

Verder vind ik het een goed idee dat BV opschaalt naar MB/MH en de OvD ter plaatste laat komen die de mogelijkheid heeft tot grote brand en dat dan weer de HOvD komt enzovoort enzovoort.

 

Misschien dat je net als in de Brabant mod en dergelijke een vaste keuze menu al kan toevoegen zoals OMS, Middel HV,Klein HV enzovoort. zou een hoop schelen om voor OMS's zo uit te rijden.

 

Laat me weten als je hulp nodig hebt, ben zelf ook nog wel wat handig met de scriptjes! :)/>

Met die sirene ben ik het mee eens. En met de rest ook :D/>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk idee!

Het is hier, regio mwb, standaard dat de OvD-B wordt gealarmeerd bij MB/MHV. HOVD en AGS bij GB. Ik was eigenlijk van plan ooit de nieuwe uniformen te gaan maken, dit is eigenlijk wel een goeie motivatie om er een keertje aan te beginnen ;)

 

Edit: Inmiddels bezig met de nieuwe uniformen!

Edited by Zeebonkey

Share this post


Link to post
Share on other sites
de volgende versie zal dan V2.2 zijn.

Aangezien een sub-mod los staat van de mod zelf moet je dus ook je eigen versie nummering hebben ;) Dus bij v1.0 o.i.d. beginnen. Anders krijg je verwarring mocht er WEL een nieuwe versie uitkomen van de originele mod. Anders gaan mensen denken dat dit gewoon de volgende versie is.

 

Die transporter busje moet ook eigenlijk een siren command krijgen zodat ie sneller met spoed ter plaatse gaat.

 

Verder vind ik het een goed idee dat BV opschaalt naar MB/MH en de OvD ter plaatste laat komen die de mogelijkheid heeft tot grote brand en dat dan weer de HOvD komt enzovoort enzovoort.

 

Misschien dat je net als in de Brabant mod en dergelijke een vaste keuze menu al kan toevoegen zoals OMS, Middel HV,Klein HV enzovoort. zou een hoop schelen om voor OMS's zo uit te rijden.

 

Laat me weten als je hulp nodig hebt, ben zelf ook nog wel wat handig met de scriptjes! :)

Dat eerste is onmogelijk op de manier hoe het nu is geïmplementeerd. Via het originele spawn command kan je ze niet automatisch dat script laten uitvoeren zonder het originele spel aan te passen.

 

Verder vind ik dit een mooi initiatief!

Edited by Niels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Update met betrekking tot de scripts/bevelvoerder

 

Heb nu de bevelvoerder geskind en de commands gegeven om ''GB'' af te geven en de ''TW'' op te roepen.

Vindt het persoonlijk nu een stuk leuker! Waarschijnlijk komen de commands om Ambulance, Politie en Afsleepwagen op te roepen er ook nog bij.

 

em42014-08-0518-24-565zeko.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Update met betrekking tot de scripts/bevelvoerder

 

Heb nu de bevelvoerder geskind en de commands gegeven om ''GB'' af te geven en de ''TW'' op te roepen.

Vindt het persoonlijk nu een stuk leuker! Waarschijnlijk komen de commands om Ambulance, Politie en Afsleepwagen op te roepen er ook nog bij.

 

 

 

Het oogt gaaf! Ik vraag me alleen af, waarom kan de BV wel Groot afgeven, en geen Middelbrand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit allemaal heel erg raar.

 

Ik wilde dolgraag een versie 2 maken.. Maar de EGM110, de nieuw, was het belangrijkst en die miste, omdat jij het niet voor elkaar kreeg..

Daardoor heb ik alles laten zitten en gedacht: laat maar.

 

Nu ga jij opeens de Egmond Mod aanpassen met de nieuwe EGM110..? Laten we dan gelijk SAMEN een 2.2 maken, met ook nieuwe Otarissen etc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit allemaal heel erg raar.

 

Ik wilde dolgraag een versie 2 maken.. Maar de EGM110, de nieuw, was het belangrijkst en die miste, omdat jij het niet voor elkaar kreeg..

Daardoor heb ik alles laten zitten en gedacht: laat maar.

 

Nu ga jij opeens de Egmond Mod aanpassen met de nieuwe EGM110..? Laten we dan gelijk SAMEN een 2.2 maken, met ook nieuwe Otarissen etc!

Sounds like a plan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben heeeeeeeel benieuwd! Klinkt allemaal erg goed terwijl ik de mod persoonlijk al goed vind! :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij niet: EM5 zal niet op mijn laptop kunnen draaien en vind deze erg duur. Ik blijf nog lekker EM4 spelen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×