Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Zeebonkey

Nieuwe uniformen politie

Recommended Posts

Ziet er supermooi uit! Enige wat ik mis is de tekst politie op de flappen van de bovenbeenzakken, maar dit is denk ik te lastig om te realiseren gok ik. Verder ziet het er echt super uit!

Heb je ook een beschrijving erbij hoe je ze in een mod krijgt geplaatst? Wil ze dan in de Venlo mod en in de Amsterdam mod plaatsen.

Ziet er supermooi uit! Enige wat ik mis is de tekst politie op de flappen van de bovenbeenzakken, maar dit is denk ik te lastig om te realiseren gok ik. Verder ziet het er echt super uit!

Heb je ook een beschrijving erbij hoe je ze in een mod krijgt geplaatst? Wil ze dan in de Venlo mod en in de Amsterdam mod plaatsen.

Die tekst is te klein om er mooi op te krijgen (zie ook eerdere posts).

Wat betreft het ingame krijgen:

http://emergency4.nl/topic/8534-personen-in-game-krijgen/

Succes!

Mooie voertuigen ook op de achtergrond

Ja, top :P

Die tekst is te klein om er mooi op te krijgen (zie ook eerdere posts).

Wat betreft het ingame krijgen:

http://emergency4.nl...n-game-krijgen/

Succes!

Dat de tekst te klein was had ik al gedacht, en opzich niet gek. Ziet er evengoed top uit! En dankjewel voor de links. Zodra ze te downloaden zijn ga ik eens proberen!

Dat groene hesje is zelf bedacht?

Want mijn chef loopt nog in een ''oud'' hesje rond.

Er gaat mogelijk wel binnenkort een "update" komen van de gele veiligheidsvest: Deze voldoet namelijk niet aan de zichtbaarheidseisen die er zijn wettelijk.

Ik wacht totdat het te downloaden is, ziet er namelijk top uit! En dan eens proberen ze in de mods te krijgen :P

Ze staan er inmiddels al @@Grumpy91 !

http://emergency4.nl...formen-politie/

TOEVOEGING:

Welk model uit de Egmond mod is het dan precies? Als ik namelijk een model van een agent uit de Egmond mod pak, dan heeft `ie in de Editor de skin van een paar handen op z`n achterste...

EDIT:

Gevonden! Tenminste, ik heb het .v3o uit de Amsterdam mod gepakt genaamd "polizist.v3o". Erg mooie skins!

Edited by em4player

Nice nice! Alleen 1 probleem: Wie kan me helpen de agenten in een mod dit uniform aan te geven? Ik begrijp dus dat je wat nodig hebt uit de Egmond mod? Ben dus echt een dummie van modden xD

Heb je ze ook al gezien met het harnas?

Nee nog niet. Heb je toevallig een foto?

Nice nice! Alleen 1 probleem: Wie kan me helpen de agenten in een mod dit uniform aan te geven? Ik begrijp dus dat je wat nodig hebt uit de Egmond mod? Ben dus echt een dummie van modden xD

Lukt het ook niet met deze? Het werkt hetzelfde als het toevoegen van een skin aan een persoon.

Ook met skinnen e.d. heb ik geen ervaring. Maar nu heeft @ mij een berichtje gestuurd waarin hij het mij uit gaat leggen. Toch superbedankt voor meedenken!

Ik hoop het over een weekje of twee te mogen halen. Ik zal van de week is kijken bij ons of wij toevallig al de nieuwe hebben liggen.

Op het nieuwe harnas lopen de gele strepen gewoon door. Verder staat er op de rechterborst (vanuit een ander persoon gezien) politie.

Sorry, welke vesten bedoelen jullie? De nieuwe kogelwerende vesten?

Ja, dat zijn nu 'harnassen' geworden.

Op het nieuwe harnas lopen de gele strepen gewoon door. Verder staat er op de rechterborst (vanuit een ander persoon gezien) politie.

Weet ik niet. Heb ze nog niet gezien. Heb jij toevallig een foto dan? Bedoel je links?

Weet ik niet. Heb ze nog niet gezien. Heb jij toevallig een foto dan? Bedoel je links?

In het presentatie filmpje zijn de harnassen te zien

De huidige kogelwerende vesten worden qua look niet veranderd, hier zullen in de loop der tijd andere platen in komen die alleen goed kogelwerend zijn in combinatie met het steekwerend vest wat op het nieuwe uniform gedragen moet worden. Deze veiligheidsvesten (vhv) zijn van iets andere samenstelling als de oude die de agenten onder hun uniform dragen en de nieuwe kogelwerende vesten veranderen van samenstelling van materieel waardoor ze niet goed kogelwerend zijn als je alleen dat vest aan hebt. Uiterlijk blijft exact hetzelfde. (Bron: een agent gevraagd die zeer betrouwbaar is)

In het presentatie filmpje zijn de harnassen te zien

Hebben we het dan over dit filmpje?

Zo ja, bedoel je dan het "harnas" bij 0:44? Is dat niet eerder een steekwerend vest?

Dat zijn gewoonb de steekwerendevesten. Die houden ook 9mm tegen.

Idd is het steek en kogelwerende vest voor klein kaliber. Dragen ze nu vak al. Alleen dan omder het uniform.

Een enkele biker zie je ivm warmte hem in zwart boven de kleding dragen.

Ook krijgt het vest als goed is extra zakken net als bijv een jas

Idd is het steek en kogelwerende vest voor klein kaliber. Dragen ze nu vak al. Alleen dan omder het uniform.

Een enkele biker zie je ivm warmte hem in zwart boven de kleding dragen.

Ook krijgt het vest als goed is extra zakken net als bijv een jas

Het vest heeft extra zakken, omdat je gewoon te veel spullen mee moet nemen als je te voet bent.