Zeebonkey 1 Posted September 2, 2014 komen de ME gasten ook nog te download Die komen nog Share this post Link to post Share on other sites
Hessel 1 Posted September 2, 2014 Mooi @@Zeebonkey Succes ermee! Share this post Link to post Share on other sites
Tazbrw 14 Posted September 4, 2014 Foto van de nieuwe vesten. Bron: http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/26-schietpartijen/20786-gewonde-bij-schietpartij-in-leidschendam Share this post Link to post Share on other sites
DR0P 0 Posted September 30, 2014 Wanneer ik de skins op de agenten zet, is een stuk tussen hun buik en benen helemaal huidskleurig? Share this post Link to post Share on other sites
Bart 79 Posted September 30, 2014 Ligt wss aan de skin. Share this post Link to post Share on other sites
Wouwie 37 Posted September 30, 2014 Ligt wss aan de skin. Ik denk eerder aan het feit dat het een ander model is, en dus een andere layout van de skin. Share this post Link to post Share on other sites
DR0P 0 Posted September 30, 2014 Ik denk eerder aan het feit dat het een ander model is, en dus een andere layout van de skin. Je moest toch de models gebruiken van Egmond Mod? Werken niet, die van Houtsloot ook niet of Amsterdam Amstelland Mod. Share this post Link to post Share on other sites
Bart 79 Posted September 30, 2014 Moet je even kijken naar de naam, iets van polizist ofzo toch? Ik weet het niet precies meer, heb ook mn eigen haha Share this post Link to post Share on other sites
Erik 0 Posted September 30, 2014 @@DR0P Je moet polizist.v3o hebben uit de AA mod. Share this post Link to post Share on other sites
Bart 79 Posted September 30, 2014 Heb ik het tóch goed onthouden haha. Share this post Link to post Share on other sites
DR0P 0 Posted October 2, 2014 @@DR0P Je moet polizist.v3o hebben uit de AA mod. Dankjewel voor je hulp. @Bart en @Wouwie bedankt voor het mee denken. Share this post Link to post Share on other sites
Zeebonkey 1 Posted February 7, 2015 De nieuwe polo van de Mobiele Eenheid is inmiddels te vinden in de downloadsectie! http://emergency4.nl/files/file/85-mobiele-eenheid-polo/ Share this post Link to post Share on other sites
Grumpy91 0 Posted March 25, 2015 Is er iemand die mij kan helpen met deze in een mod te zetten? Share this post Link to post Share on other sites
aronschouten162 0 Posted May 12, 2015 Nog steeds niemand die weet hoe je dit in een mod kan zetten? Share this post Link to post Share on other sites
Tazbrw 14 Posted May 14, 2015 Is al uitgelegd dacht ik. Je gaat naar de volgende link: Bijvoorbeeld: Emergency4/Mods/Oefencentrummod/Models/Persons/03Politie In die map plaats je de .v3o .vmo en de skins Dan ga je naar je editor. Start je mod op. Klik op tabblad persons. Klik op je map als je die al hebt daar. En dan klik je op NEW maak je een nieuwe .e4p aan. Dan zoek je je .v3o op(dus in de bovenste link) klik op ok. dan geef je je persoon een naam en dan weer op ok. Klaar! Share this post Link to post Share on other sites
aronschouten162 0 Posted December 2, 2015 Klopt het dat de download link niet werkt??? Share this post Link to post Share on other sites
Erik 0 Posted December 3, 2015 Klopt het dat de download link niet werkt??? Als je even verder kijkt dan je neus lang is, zie je dat dat normaal is. De downloadsectie werkt niet meer en zal dat de komende maanden ook niet gaan doen denk ik. Ik denk dat je de download elders moet zoeken Share this post Link to post Share on other sites
aronschouten162 0 Posted February 26, 2016 Heeft iemand een idee waar de ''nieuwe'' politie uniformen te downloaden zijn? Ik heb heel internet afgezocht maar niks kunnen vinden ..... Share this post Link to post Share on other sites
nikkie006 0 Posted February 26, 2016 ik heb hem even ge upload voor je als dit niet mag van de makers moeten die mij even een prive bericht sturen https://www.wetransfer.com/downloads/68cfee30a5d4f26f5ab76bd2fee0ae1f20160226215301/efd89d heb hem zelf een tijdje terug van dit forum afgehaald maar snap nog niet hoe ik hem in game krijg heb geen evaring met de editor of andere dingen dus iemand die mij korte uitleg kan geven graag Share this post Link to post Share on other sites
aronschouten162 0 Posted February 29, 2016 ik heb hem even ge upload voor je als dit niet mag van de makers moeten die mij even een prive bericht sturen https://www.wetransfer.com/downloads/68cfee30a5d4f26f5ab76bd2fee0ae1f20160226215301/efd89d heb hem zelf een tijdje terug van dit forum afgehaald maar snap nog niet hoe ik hem in game krijg heb geen evaring met de editor of andere dingen dus iemand die mij korte uitleg kan geven graag Super bedankt! Ik ga kijken of ik heb in het spel kan krijgen, zodra dit gelukt is zal je horen hoe ik het voor elkaar gekregen heb. Share this post Link to post Share on other sites
elwin-pimmetje 0 Posted April 17, 2016 ik heb hem even ge upload voor je als dit niet mag van de makers moeten die mij even een prive bericht sturen https://www.wetransfer.com/downloads/68cfee30a5d4f26f5ab76bd2fee0ae1f20160226215301/efd89d heb hem zelf een tijdje terug van dit forum afgehaald maar snap nog niet hoe ik hem in game krijg heb geen evaring met de editor of andere dingen dus iemand die mij korte uitleg kan geven graag Zou je misschien de wetransfer link weer online kunnen gooien? De download 'bestaat niet meer' zegt ie! Share this post Link to post Share on other sites
nikkie006 0 Posted April 20, 2016 Zou je misschien de wetransfer link weer online kunnen gooien? De download 'bestaat niet meer' zegt ie! dat klopt de link is een aantal dagen geldig ik heb hem even opnieuw er op gezet https://we.tl/xFkloWNY3X Share this post Link to post Share on other sites
Martijnvdlaar 0 Posted April 20, 2016 Bedankt nikkie006! Ik hoopte al dat iemand ze ooit nog zou geven ! Share this post Link to post Share on other sites
nikkie006 0 Posted April 20, 2016 Bedankt nikkie006! Ik hoopte al dat iemand ze ooit nog zou geven ! geen probleem heb ze zelf op me pc staan zit alleen te kijken hoe ik ze in game zet heb totaal geen ervaring met de editor dus als iemand mij een kleine uitleg kan geven graag Share this post Link to post Share on other sites
aronschouten162 0 Posted April 29, 2016 geen probleem heb ze zelf op me pc staan zit alleen te kijken hoe ik ze in game zet heb totaal geen ervaring met de editor dus als iemand mij een kleine uitleg kan geven graag Ik weet hoe je ze in de game kan krijgen Als jij de uniformen weer online kan zetten want ik ben ze weer kwijt Share this post Link to post Share on other sites