Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Zeebonkey

Nieuwe uniformen politie

Recommended Posts

Wanneer ik de skins op de agenten zet, is een stuk tussen hun buik en benen helemaal huidskleurig?

Ligt wss aan de skin.

Ik denk eerder aan het feit dat het een ander model is, en dus een andere layout van de skin.

Ik denk eerder aan het feit dat het een ander model is, en dus een andere layout van de skin.

Je moest toch de models gebruiken van Egmond Mod? Werken niet, die van Houtsloot ook niet of Amsterdam Amstelland Mod.

Moet je even kijken naar de naam, iets van polizist ofzo toch? Ik weet het niet precies meer, heb ook mn eigen haha :P

@@DR0P Je moet polizist.v3o hebben uit de AA mod. ;)

Dankjewel voor je hulp.

@Bart en @Wouwie bedankt voor het mee denken.

Is al uitgelegd dacht ik.

Je gaat naar de volgende link:

Bijvoorbeeld:

Emergency4/Mods/Oefencentrummod/Models/Persons/03Politie

In die map plaats je de .v3o .vmo en de skins

Dan ga je naar je editor. Start je mod op. Klik op tabblad persons. Klik op je map als je die al hebt daar. En dan klik je op NEW maak je een nieuwe .e4p aan. Dan zoek je je .v3o op(dus in de bovenste link) klik op ok. dan geef je je persoon een naam en dan weer op ok. 

Klaar!

Klopt het dat de download link niet werkt???

Als je even verder kijkt dan je neus lang is, zie je dat dat normaal is. De downloadsectie werkt niet meer en zal dat de komende maanden ook niet gaan doen denk ik. Ik denk dat je de download elders moet zoeken

ik heb hem even ge upload voor je als dit niet mag van de makers moeten die mij even een prive bericht sturen https://www.wetransfer.com/downloads/68cfee30a5d4f26f5ab76bd2fee0ae1f20160226215301/efd89d heb hem zelf  een tijdje terug van dit forum afgehaald maar snap nog niet hoe ik hem in game krijg heb geen evaring met de editor of andere dingen dus iemand die mij korte uitleg kan geven  graag

ik heb hem even ge upload voor je als dit niet mag van de makers moeten die mij even een prive bericht sturen https://www.wetransfer.com/downloads/68cfee30a5d4f26f5ab76bd2fee0ae1f20160226215301/efd89d heb hem zelf  een tijdje terug van dit forum afgehaald maar snap nog niet hoe ik hem in game krijg heb geen evaring met de editor of andere dingen dus iemand die mij korte uitleg kan geven  graag

Super bedankt!

Ik ga kijken of ik heb in het spel kan krijgen, zodra dit gelukt is zal je horen hoe ik het voor elkaar gekregen heb.

Zou je misschien de wetransfer link weer online kunnen gooien? De download 'bestaat niet meer' zegt ie!

Bedankt nikkie006! Ik hoopte al dat iemand ze ooit nog zou geven :)!

geen probleem heb ze zelf op me pc staan zit alleen te kijken hoe ik ze in game zet heb totaal geen ervaring met de editor   dus als iemand mij een kleine uitleg kan geven graag

geen probleem heb ze zelf op me pc staan zit alleen te kijken hoe ik ze in game zet heb totaal geen ervaring met de editor   dus als iemand mij een kleine uitleg kan geven graag

Ik weet hoe je ze in de game kan krijgen ;)

Als jij de uniformen weer online kan zetten want ik ben ze weer kwijt  :D