Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
kevinfotografie

Emergency 5 komt eraan!

Recommended Posts

Ik zie in het menu nog niets van modificaties staan. Dat zou er toch in komen?

Vergeet niet dat ze op de Gamescom slechts een voorlopige versie presenteren, dat zal er met de Final-version wel allemaal inzitten. :)

Misschien worden modificaties wel op een heel andere manier geopend ;)

Vette intro! En ook Nice met die drone

En op de Facebook pagina staan ook nog een paar foto's van EM5

Edited by Thijsie

ziet er goed uit!

Zeer leuke nieuwe animaties gemaakt, maar de wagens rijden door elkaar heen :(

en het lijkt erop dat je ze niet naar een locatie kan sturen (nu is het al bepaald hoe die moet staan)

Maar ze hebben de verhoudingen wel mooi gemaakt dit keer qua hoogte persoon/auto! :D

en de wagens zijn een beetje cartoon gemaakt, maar als we onze wagens erin kunnen gooien zou het perfect zijn!

Cool! En zoals cops al zei, je kunt de voertuigen niet verplaatsen. Verder viel me op dat de brandweerman het slachtoffer echt uit de auto sleept.

ziet er goed uit!

en het lijkt erop dat je ze niet naar een locatie kan sturen (nu is het al bepaald hoe die moet staan)

ik denk dat dat komt omdat het een tutorial is

" frameborder="0" allowfullscreen>

let er op dat dit een early versie van het spel is, de collisionbox is waarschijnlijk nog niet toegevoegd aan de voertuigen.

het niet kunnen aansturen van wagens is omdat het om een tutorial gaat.

meestal zijn deze "showversies" een eerdere build dan het huidige project om zo een stabiele game te kunnen laten zien (weinig kans op random crashes door een last minute script foutje oid.)

ook zag ik in de Newstime video dat het pallet brandje (eerste) het vuur eerst de textures nog moest laden, dit zal geheid in de final release opgelost zijn en zo zullen er nog tig meer dingen zijn die in deze build niet helemaal goed zijn.

grafisch ziet het spel er goed uit (voor wat je kan zien op een screencapture met een losse camera) en ik ben erg benieuwd naar de gameplay en ik denk dat het tijd word dat ik mijn modellen ga upgraden.

let er op dat dit een early versie van het spel is, de collisionbox is waarschijnlijk nog niet toegevoegd aan de voertuigen.

het niet kunnen aansturen van wagens is omdat het om een tutorial gaat.

meestal zijn deze "showversies" een eerdere build dan het huidige project om zo een stabiele game te kunnen laten zien (weinig kans op random crashes door een last minute script foutje oid.)

ook zag ik in de Newstime video dat het pallet brandje (eerste) het vuur eerst de textures nog moest laden, dit zal geheid in de final release opgelost zijn en zo zullen er nog tig meer dingen zijn die in deze build niet helemaal goed zijn.

grafisch ziet het spel er goed uit (voor wat je kan zien op een screencapture met een losse camera) en ik ben erg benieuwd naar de gameplay en ik denk dat het tijd word dat ik mijn modellen ga upgraden.

Die texture fouten vielen mij ook op inderdaad. Hij lijkt het compleet low res te laden en daarna waarna het in beeld is, pas hi-res te gaan laden. Gedurende de eerste paar minuten is dit continu te zien.

ik heb nu het andere filmpje gezien, maar 5:20 zie ik het goed dat ze zelfs iemand hebben gemaakt met een gebroken been :o

het ziet er iig al super vet uit!

Verhoudingen tussen personen en voertuigen is nu ook veel beter.

Veel gebruik van draailampen.

Slangen zijn veel echter, lijken echt bol te staan en zijn stug met draaien, gaan niet strak de bocht om.

De arts pakt na het uitstappen pas zijn spullen en heeft ze niet al vast, stuk realistischer!

Camera ziet er ook goed uit, draait mooi en zoomt ver genoeg in.

Huppie66

Waarschijnlijk kijk jij vanuit die drone op alles neer.

Edited by kempo95