Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
kevinfotografie

Emergency 5 komt eraan!

Recommended Posts

In 2013 had de drone eigenlijk bijna geen functie zal me benieuwen wat die doet in em5.

vind het een stuk onrealistisch als de robot,s ook gewone hulpverlenings taken krijgen

mwa ik denk vooral kijken of er mensen in een gebouw zijn, of er brandhaarden zijn... althans dat hoop ik hahaha

vind het een stuk onrealistisch als de robot,s ook gewone hulpverlenings taken krijgen

Ik denk dat de makers van emergency 5 heel goed weten waar ze mee bezig zijn en hoever ze kunnen gaan wat betreft de technologie ;) Ik zie ze niet zo snel met een heel korps brandweerrobots aankomen waardoor personen overbodig worden

Je zou kunnen denken aan een blusrobot en een drone die je nodig hebt voor gijzelingen om in gebouwen te kunnen kijken, zoals je nu ook al kon met de politieagent met het koffertje.

Ralph vertelde ons dat het te verwarrend is om open gebouwen te hebben. Hoe vaak heb je het in EM4 al meegemaakt dat je er halverwege een inzet achterkomt dat er nog iemand ergens in een gebouw ligt (of nog erger, in een flat). Ik heb dat al een enkele keer meegemaakt. Om het spel niet "frustrerend" te maken zijn er geen open gebouwen.

Uiteraard is dit wel via modding mogelijkheden toe te voegen.

Dat vind ik erg jammer omdat dat juist zulke EM typische chaos is, los daarvan vind ik het persoonlijk erg leuk om zulke inzetten te hebben omdat je dan tenminste echte mensenredding hebt.

Of je hele voertuigpeleton opstellen voor het verkeerde gebouw :P

Precies dit :mrgreen: Vond ik altijd zo geniaal bij de Winterberg mod. Laat ik iedereen uit stappen om erachter te komen dat ik bij de buren moet zijn en dus me ladderwagen verkeerd heb staan en ALLES aan de kant moet zetten. Kan alleen me voertuigen dus niet verplaatsen zonder dat er iemand in zit :P

Ik hoop vooral bij EM5 dat de overige weggebruikers soepeler aan de kant gaan en de voertuigen hier makkelijker/soepeler er omheen gaan. Bij EM4 gaan ze soms op de meest vreemde manieren er omheen. En zou nog mooier zijn als er ook prio 2 alarmering mogelijk is straks. Mis dat nu wel vaak.

Verder zien de screens en alles er supervet en goed uit!

Edited by Grumpy91

Valt wel mee, normaal sta je op het perron ernaast en die krengen zijn best wel groot. Ik zie ze dagelijks rijden en dit lijkt wel te kloppen.

Nu heb ik niet de nieuwste laptop maar, moet ik mij zorgen gaan maken over mijn acertje? Het is een acer aspire van een jaar of 4 oud ongeveer. specs heb ik zo even niet bij de hand. mocht dit nodig zijn om de vraag te kunnen beantwoorden dan moet ik nog even een weekje ongeveer op het antwoord wachten

Hierbij een complete gok naar de systeemeisen na bestudering van EM2014 specs:

Minimum:

- Processor: 2.6GHz

- Memory: 2 GB RAM

- DirectX 9 compatible video card with 1024 MB VRAM

Aanbevolen:

- Processor: Dual Core 2.6GHz

- Memory: 4 GB RAM

- DirectX 9 compatible video card with 2048 MB VRAM

Dit zijn in ieder geval de geschatte eisen voor emergency 5 door Joopjr.

Nu heb ik niet veel verstand vn computers maar gaat mij het qua GHz veel problemen opleveren? de rest is volgens mij wel oke.

Processor serieIntel Core i3

Processor typeIntel Core i3 370M

Processor klokfreq

uentie2,4 GHz

ChipsetIntel HM55

Geheugen capaciteit4 GB

Type geheugenDDR3 SODIMM sloten2

Geheugen uitbreidbaar tot8 GB