Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
kevinfotografie

Emergency 5 komt eraan!

Recommended Posts

Ik denk dat we op het vlak van modding spectaculaire dingen zullen zien, maar dat de base game qua grafische dingen wel tegen zal vallen. (Lees: Ik zeg niet dat het lelijk is.)

Als ik kijk naar de screens vind ik het niet tegenvallen. Al zijn ze wss wel gemaakt met een flinke pc op ultra super duper high settings maarja. 

Op de PC's van de meeste leden hiero, zou het niet meer dan een hoopje stront worden... Zoals Niels al zegt ''Ja maar op wat voor pc zal dat zijn ^^''

Zoals ik al eerder schreef.....

Als ik kijk naar de screens vind ik het niet tegenvallen. Al zijn ze wss wel gemaakt met een flinke pc op ultra super duper high settings maarja. 

En wat dacht je van wat photoshop erbij waarschijnlijk ;)

De screens die de afgelopen dagen verschenen zijn, zijn niet bewerkt, aldus de makers ervan.

Ik ben lang genoeg actief om te weten dat die gasten van Newstime niet spullen aan zullen passen of mooier laten lijken dan het is.

Dit is nou ook niet echt een genre waar men het spel puur voor de graphics koopt, maar meer voor de gameplay. Daarom is het dus ook niet echt nodig om de screens op te poetsen

Voor de muney poetsen ze het heeel graag op.. Want al die $$$$$$$$$$$$€€€€€€€€€€€€€€€ tekentjes in de ogen....

Alleen verdienen ze er geen cent mee aangezien het iets is gebasseerd op vrije tijd en hobby. Ik zie de door jou genoemde tekens in de ogen zojuist de roodkleuren en langzaam verdwijnen :mrgreen:

klopt het dat de release verschoven is naar 4 december??

Dat lijkt me niet. Wat is de bron hierachter?

Vraagje:

Als ik de deluxe versie in Duitsland koop is de tekst dan om te zetten naar Engels of Nederlands?

In NL verkopen ze namelijk alleen de gewone versie en de deluxe is via Steam verkrijgbaar maar als je m koopt in Duitsland zit er wat extra's bij namelijk

Vraagje:

Als ik de deluxe versie in Duitsland koop is de tekst dan om te zetten naar Engels of Nederlands?

In NL verkopen ze namelijk alleen de gewone versie en de deluxe is via Steam verkrijgbaar maar als je m koopt in Duitsland zit er wat extra's bij namelijk

er is geen nederlandse versie beschikbaar

een leuk spel hoor, ik kan hem nu al niet meer spelen, hij is me vast gelopen tijdens het spelen, dus ik moest de pc opnieuw opstarten,en nu loopt ie al vast met het opstarten

Iemand enig idee of er een toetsencombi is om blauw blauw uit te zetten. Alles rijd met prio 1 retour....

Nee helaas niet, lees op meer fora dit punt van kritiek dus zal wel niet kunnen :(

Helaas merk ik zelf ook dat het grafisch echt een zwaar spel is, alleen op low draait hij lekker. Maw moet echt op zoek naar een nieuwe videokaart. Ziet er namelijk niet uit op low ;)