Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
TS3531

RE: Twente Mod

Recommended Posts

hallo,

ik zelf heb na een hele tijd weer de twente mod opgepakt.

ik daarom een nieuw topic aangemaakt.

de andere twente mod van mij is jammer genoeg kwijt geraakt en dus daarom ben ik opnieuw begonnen.

hier een aantal screen,s

TS 05-5631

http://Foto-ZRTOW6BS-D.jpg

Reskin; dannym45

Ambulance 05-155

http://Foto-ANMLLDST-D.jpg

Reskin; dannym45

Heel leuk en aardig, maar ik ga toch even recht voor z'n raap zijn. Je hebt nu al een x aantal topics lopen met mods waar eigenlijk bijna niks gebeurt. Maak gewoon eerst iets af tot een speelbaar iets... en ga dan pas aan de slag met andere mods waarin voertuigen zitten die jij leuk vindt om te maken, maar ga geen hele topic starten voor ee, "mod" puur omdat je een mooi voertuig in het echt of op internet hebt gezien die je graag na wilt maken. Blijf met beide benen op de grond en ga gewoon verder met waar je gebleven was.

Het is een repo mod

Ik was zeker door gegaan. Met de Erkelo mod. Als mijn pc niet kapot. Was

Wat heb je zelf gedaan aan de 563? En aan de ambulance, op het logo van Ambulance Oost na? (wat ook nog geen eens klopt, het logo moet in bruinige lijnen zeg maar vallen. De skin van de 5441 klopt voor geen meter en de bullbar vind ik erg lelijk. Verder sluit ik me aan bij RedHawk. Een tip: Maak Back_Up`s van je mods! ;)

Ik zou zeggen bekijk de foto's en dan zie je al snel veel verschillen.

IMG_2104.jpg

IMG_2109.jpg

Foto's: www.emgfotografie.nl (Acrhief 2012)

Edited by 112hv

Zeg mij. Eens. Wat er niet. Klopt aan de skin. Van de 5441

Zie foto... Verder, al zou die niet van de 5441 zijn, de skin klopt sowieso niet qua aantal strepen, en kijk eens goed naar de witte strepen... Verder klopt niet alleen de balk niet, maar sowieso het hele model klopt voor geen reet... En verder, @ , waarom geef je geen antwoord op mijn andere vragen? Ik begin een donkerbruin vermoeden te krijgen dat je er enkele simpelweg een logo op gegooid hebt en wat roepnummers veranderd, dan er echt moeite voor gedaan... Jammer om te zien...

En ik vind het een beetje dubbelop. WoutHBG (ofzoiets :P) is bezig met de District 5 mod en dan kom jij met de Twente mod. Plus minus hetzelfde dus

Zie foto... Verder, al zou die niet van de 5441 zijn, de skin klopt sowieso niet qua aantal strepen, en kijk eens goed naar de witte strepen... Verder klopt niet alleen de balk niet, maar sowieso het hele model klopt voor geen reet... En verder, @ , waarom geef je geen antwoord op mijn andere vragen? Ik begin een donkerbruin vermoeden te krijgen dat je er enkele simpelweg een logo op gegooid hebt en wat roepnummers veranderd, dan er echt moeite voor gedaan... Jammer om te zien...

Dat models voor geen reet kloppen zou je geen punt van moeten maken, omdat niet iedereen kan modellen is de keuze voor het meest lijkende model logisch.

Verder ben ik het wel eens, begin niet direct met een mod, oefen eerst een paar skins en begin dan een showroom als de kwaliteit van de skins goed genoeg is.

Ach Kunnen Jullie niks anders. Doen. Dan.zeiken

Kunnen we wel, Alleen als je geen kritiek wilt hebben. Moeten je skins beter worden. Dus meer oefenen en je zult dan vanzelf complimenten krijgen op je eigen werk.

En zelf kritisch zijn.. Dat is ook een goed iets, daardoor wordt het alleen maar netter.

een klein vraagje wat hebben jullie liever:

dat ik met de mod verder ga en prive blijft.

of dat ik mappen ga maken en die uitgeef en onder tussen nog met de twente mod bezig blijf

de map word nog voller gemaakt

ben bezig voor de verguninningen voor de brug :P

Edited by dannym45