Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
SeBu Design

Problemen met het Forum

Recommended Posts

Beste Leden,

Het kan zijn dat je soms enige problemen ondervind met het forum, dit komt omdat de server waar op het forum staat erg druk is op dit moment. Ik ben er mee bezig om dit z.s.m. op te lossen, mocht het forum niet bereikbaar zijn/een fout melding geven probeer het na een paar minuten nog een keer. Vaak lost het probleem zich dan vanzelf op!

Ik ben bezig met het voorbereiden van een verhuizing naar een nieuwe server, dat zijn eigenlijk meerdere servers waardoor de bezoeken verdeeld worden over die servers en deze fout dus niet meer kan voorkomen.

Ik hoop jullie voldoende geïnformeerd te hebben en dat jullie begrip hebben voor het probleem :)

Sven

Ik hoop jullie voldoende geïnformeerd te hebben en dat jullie begrip hebben voor het probleem

Uiteraard.

Op dit moment heb ik een paar instellingen gewijzigd op de server, hierdoor zou het probleem verholpen moeten zijn voor nu. Mocht je het probleem alsnog hebben wacht dan even en ververs de pagina! Als je een post hebt geschreven en je krijgt een foutmelding, klik dan op vorige de meeste browsers onthouden wat je had ingetypt!

Laatst kreeg ik een melding bij het verversen van de forumpage dat er iets was met de SQL server of zo. Gaat het om die problemen?

@ Jup om die problemen gaat het, als het goed is moeten die nu opgelost zijn, Kreeg je die vanavond nog ?

Nee, de laatste keer was twee weken geleden of zo! Fijn dat ze opgelost zijn! Goed werk! :)

Meerdere berichten (ook privé) zijn ineens spoorloos verdwenen. Meer mensen die dit probleem hebben? Is dit probleem bekend?

Klopt het dat gisteravond de site (tijdelijk) onbereikbaar was? ik heb vanaf meerdere computers de site proberen te bezoeken maar kreeg telkens een database error.

@jimmorrison Dat heeft denk te maken met het zelfde probleem als de missende berichten! Ik ben iets op het spoor maar moet nog even verder zoeken hoe of wat.

Alle foto's in mijn showroom zijn ineens niet zichtbaar op het forum? Heeft dit ook te maken met de problemen op het forum?

@112hv dat ligt inderdaad zoals huppie66 al zei aan Photobucker, er zijn te veel foto's van jouw opgevraagd dus vandaar dat ze nu deze melding geven

Dus als ik het goed wil doen moet ik alles opnieuw plaatsen? Is er geen gallery via het forum die we kunnen gebruiken?