Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
maxdate

Airport modification by Maxdate

Recommended Posts

Beste forumleden,

Ik ben al een tijdje bezig met het maken van een eigen mod wel prive, de airport modification.

Ik ben me nu al een tijdje aan het richting op het maken van de Koninklijke Marechaussee. Er zullen foto's worden geplaatst maar die kunnen altijd nog veranderd worden qua updates van de voertuigen.

Ook ben ik bezig met de map, deze zal ik ook laten zien uiteraard. Maar ik laat jullie eerst de voertuigen zien.

Laat ik is beginnen met deze.

ifv500.jpg

maker: sven

skin: maxdate

Lichtbalk: Sven

Antennen: Firequi

Ford transit Koninklijke Marechaussee

manschappen voertuig/noodhulp/surveillance

De foto is niet zo heel scherp dus de details zijn wat minder dat is natuurlijk erg jammer

Ik hoop dat jullie het wat vinden.

Tips/reacties/suggesties altijd meer dan welkom

Edited by maxdate

Kunnen vervaagd zijn he ;) Horen de blauwe strepen niet te verschillen met de rest van het blauw, qua kleur?

Leuk dat je weer iets maakt.

Ben benieuwd!

Ja Maurice.

De Ford Transit is zeker al enige tijd bij de KMar in dienst, die strepen zullen dan degelijk vervagen.

Nee de strepen laat ik zo.

Ik vind dat rood lelijk omdat ze in het echt ook niet rood zijn.

Maar bedankt alvast voor jullie reactie's.

Kunnen vervaagd zijn he ;) Horen de blauwe strepen niet te verschillen met de rest van het blauw, qua kleur?

Klopt, de blauwe strepen zijn zowiezo iets lichter als het donkerblauw van de Kmar verder.

En we zijn weer verder met het opbouwen van de mod.

Deze keer de OVDKmar ford transit

http://img.em-upload.de/image/5ln

Author: Sven

Skin: Maxdate

Childs: cops en de antennes van bos

Edited by maxdate

Ook deze is weer erg mooi.

Echt jammer dat het prive i ;) zulke mooie modelen en eindelijk en hollandse vliegveld mod ;)

Komen er ook crashtenders? :D OvD ziet er weer goed uit

Voorlopig richt ik me eerst op de KMAR, en de map. Daarna kijk ik of ik verder ga qua brandweer/ambulance. Denk het wel hoor dus wacht maar rustig af haha.

Zo weer wat af.

Wat vinden we van de Nissan Patrol Kmar: 

PeCLUW3VB.png

Model: VPI

Skin: Maxdate

Childs: Firequi, Bos, zwaailicht?

Edited by maxdate

Leuk! Ik ben alleen geen fan van de kleuren.

Ik heb ook een gemaakt alleen @112hv moet de skin maar eens showen.

Even over de kleuren!!

@iedereen die blijven gewoon zoals ze zijn.

Voor de rest bedankt!!

Beste forumleden,

Ik heb 0 verstand van uvmappen/zmoddelen. Ik wil dan ook graag jullie hulp of 1 van jullie.

Ik heb een aantal foutjes of dingetjes die veranderd moeten worden als dat kan  :D

WIE O WIE kan mij helpen! hopelijk is het niet te moeilijk voor de gene??

Om dit gaat het:

ILCOo.png

stootrand: graag zou ik daar aan de zijkant 2 bevestiging plaatjes/stukjes aan krijgen zodat hij niet los lijkt te hangen. En hij moet wat naar beneden hangen net zoals in het echt. En wat inkorten nu komen de uit eindes bij mijn wielen uit. Ik zou ze graag aan het begin van de wielkas willen hebben?

zwaailicht: op mijn T5 is mijn whelen te klein zoals je kan zien. Ik zou hem graag wat breder willen hebben.

zwaailicht: als ik de whelen een andere kleur geef wordt hij niet meer transparant/doorzichtig maar dit zoals op die foto. Dit geldt tevens voor de whelen op de T5

Ik zou onwijs graag hulp willen hebben van iemand?????????? 

Ik hoor van jullie of van jou ;)

Edited by maxdate

Beste forumleden,

Ik heb 0 verstand van uvmappen/zmoddelen. Ik wil dan ook graag jullie hulp of 1 van jullie.

Ik heb een aantal foutjes of dingetjes die veranderd moeten worden als dat kan  :D

WIE O WIE kan mij helpen! hopelijk is het niet te moeilijk voor de gene??

Om dit gaat het:

ILCOo.png

stootrand: graag zou ik daar aan de zijkant 2 bevestiging plaatjes/stukjes aan krijgen zodat hij niet los lijkt te hangen. En hij moet wat naar beneden hangen net zoals in het echt. En wat inkorten nu komen de uit eindes bij mijn wielen uit. Ik zou ze graag aan het begin van de wielkas willen hebben?

zwaailicht: op mijn T5 is mijn whelen te klein zoals je kan zien. Ik zou hem graag wat breder willen hebben.

zwaailicht: als ik de whelen een andere kleur geef wordt hij niet meer transparant/doorzichtig maar dit zoals op die foto. Dit geldt tevens voor de whelen op de T5

Ik zou onwijs graag hulp willen hebben van iemand?????????? 

Ik hoor van jullie of van jou ;)

Allereerst, de eerste update na die transitjes vind ik mooi, erg mooi! Nu even over je vragen. Heb je überhaupt toestemming voor het aanassen van models? Zelfs als het voor privégebruik is willen sommige modelmakers al dat je toestemming vraagt. Bij zwaailicht (de eerste): In de Houtsloot mod zit toch een brede Whelen op de busjes? (op OVD uit m`n hoofd). Past die niet dan?

Transparant: In welk skin programma werk jij? Paint? Bij Paint is het zo dat `ie bij transparante dingen het opeens wit/niet meer doorzichtig maakt. Ik raad voor transparante dingen Photoshop aan. ;)

ik heb je lichtbalk zoals je al via pm had gevraagd bijna klaar :)

en die andere dingen, kan je die sturen pas ik die meteen aan voor je ;)