Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum

Recommended Posts

Welkom in de showroom van 112HV! In deze showroom komen alle update's te staan van de KAM+VRT Modificatie en de Regio 27 Modificatie!

Banner.png

Regio27.png

Afgelopen tijd weer aardig veel bezig geweest met emergency 4. Dit zullen jullie ook wel gemerkt hebben aan de reportages van de afgelopen tijd. Naast de reportages ben ik ook weer druk bezig met het skinnen van diverse Nederlandse en Duitse voertuigen. In deze showroom laat ik jullie wat van mijn nieuwe voertuigen zien, en zal er zo nu en dan een update komen wanneer er weer een nieuw voertuig klaar is.

Rettungsdienst:

EM42014-08-1812-45-31-28_zpsdd75526b.png

EM42014-08-1812-45-56-89_zps35b7b43f.png

EM42014-08-1812-46-22-70_zpsa8178d93.png

Feuerwehr Heimbrucke:

EM42014-08-1812-47-24-05_zpsa6573bc6.png

EM42014-08-1812-47-57-74_zps6e017ee3.png

Vliegveld Sechshauser:

EM42014-08-1812-48-34-64_zps95e07bb7.png

EM42014-08-1812-49-29-03_zps152c7c92.png
T.B.V aftanken helicopters politie die op dit vliegveld staan gestationeerd.

Politie:

EM42014-08-1812-50-51-18_zpse54fe39f.png

Edited by 112hv

Denk een kopie van de haagsche DDS auto.

Wordt niet voor de noodhulp gebruikt maar is van bureau Orde en Bewakingsdiensten. Houden toezicht doormiddel van camera's in de binnenstaf en verzorgen de observatie van diplomatieke objecten. Met de donkere worden surveilances langs de minder hoge risico plekken gereden. DDS staat voor Dynamische Diplomatieke Surveillance

Het zal inderdaad een kopie zijn van de Dynamische Diplomatieke Surveillance zijn.

Ik herken het soort, alhoewel de kleur toch iets meer donkerblauw moet.

Maar ziet er allemaal goed uit, vooral de Airport Authority!

Bedankt iedereen!

Dat vraag ik me nou ook af! Maar wat een mooie voertuigen zeg!

Denk een kopie van de haagsche DDS auto.

Wordt niet voor de noodhulp gebruikt maar is van bureau Orde en Bewakingsdiensten. Houden toezicht doormiddel van camera's in de binnenstaf en verzorgen de observatie van diplomatieke objecten. Met de donkere worden surveilances langs de minder hoge risico plekken gereden. DDS staat voor Dynamische Diplomatieke Surveillance

Het is inderdaad een DDS Auto, deze gaat over een poosje een rol spelen in een grote reportage, alleen kan ik nog niet zeggen wanneer, omdat er nog veel moet gebeuren voordat ik die reportage kan maken.

Update(tje):

En daar is een kleine update, een twee tal voertuigen van de DFU die ik enige tijd geleden heb geskind voor deze dienst. En de Manschappenwagen / trekkend voertuig voor de WTS 500 van post Vroomshoop.

Brandweer Twente post Vroomshoop:

EM42014-08-1820-03-27-98_zps2f60a0cd.png

Bundesstelle für Flugunfalluntersuchung:

EM42014-08-1820-03-59-67_zps688eeb02.png

netjes!

Vooral die PM van Vroomshoop is mooi

Trouwens op die plek waar vroomshoop staat moet daar geen twenterand staan?

Misschien heel brutaal: maar waar heb je die balk eigenlijk vandaan

Edited by dannym45

@ Bedankt, dit zal op ten duur waarschijnlijk worden veranderd, alle nieuwe voertuigen die nu komen regio komt de korps naam op. Dus eerst was het bijvoorbeeld Brandweer, Twente, Twenterand dat word nu Brandweer, Twente, Vroomshoop. Sinds 01-01-13 bestaat brandweer Twenterand niet meer en is alles overgegaan naar de regio, dit betekend dat alle gemeentelijke brandweerkorpsen hiermee zijn gesloten en er alleen maar regionale brandweer posten zijn.

De balk heb ik van het Duitse forum.

@@112hv je weet dat die voertuigen alleen in den haag en directe omgeving worden gebruikt?

Voor de zelfde taken elders in het land worden de touareg gebruikt deze zijn gepansert.

@@112hv je weet dat die voertuigen alleen in den haag en directe omgeving worden gebruikt?

Voor de zelfde taken elders in het land worden de touareg gebruikt deze zijn gepansert.

Dat weet ik, maar ik gebruik ze gewoon. Keer wat anders ;)

Klopt, maar heel soms rijden ze ook naar Schiphol of Rotterdam-The Hague Airport voor begeleiding van iemand. Er rijdt dan zowiezo altijd een "gewoon" gekleurde wagen mee, soms een Touareg, soms een ander beschikbaar voertuig. Dus ze komen ook soms buiten Den Haag.

Dat is wel raar want dat is niet de taak an et bureau ;) heb er zelf voor gewerkt en het is hun taak op de gebouwen te letten en niet op de gebruikers er van.

Daar is de regio en de dkdb voor. Ook zal de touareg daar niet voor gebruikt worden in den haag omdat deze 1 gepanserd is en 2 de agenten boa's zijn welke niet allemaal wapens (peperspray en vuurwapen) dragen

I know, die keren heb ik ook heel verbaasd op gekeken toen ik ze heb zien rijden. Had ook zoiets van dit hoort toch niet tot hun taak mja, het zal wel :P

Update(tje):

Een kleine update van de nieuwe dienstbussen die bijna elke post krijgt in Twente, ook zullen de meeste officieren van dienst zo'n dienstwagen gaan krijgen.

05-3621: Betreft WVD bus brandweer Twente post Vriezenveen

05-9095: Betreft officier van dienst cluster Noord. (Vorige roepnummer 05-3091)

EM42014-08-1912-54-24-42_zps1c34d505.png

Netjes hoor! Vind alleen wel dat de tekst en alles op de zijkant te veel op elkaar zijn gepropt. Maar ja, dat ligt aan de nieuwe striping en niet aan jou :mrgreen:

Netjes hoor! Vind alleen wel dat de tekst en alles op de zijkant te veel op elkaar zijn gepropt. Maar ja, dat ligt aan de nieuwe striping en niet aan jou :mrgreen:

Bedankt @@Maurice ! Ja dat is idd het nadeel van de nieuwe striping. Maar vind het zelf ook wel weer wat hebben.

Update(tje):

Een kleine wijziging in het concept van de KAM+VRT Modificatie.

Zoals jullie hebben gemerkt komen de politie en ambulance elkaar vaak tegen op elkaars grondgebied, dit wil ik ook gaan doen met de brandweer, deze gaan beter samenwerken. Daarom heb ik besloten dat kreiss kassel Am main over de grens bij Tubbergen is. Daardoor kan ik een specifieker gebied pakken van Twente. De brandweer uit Twente is groot, ik heb besloten om alleen cluster Noord en Noord Oost Twente te gaan gebruiken. Ook zullen diverse regionale voertuigen in de mod komen. Op deze manier is het haalbaar om een samenwerking te maken. Daarvoor ben ik diverse nieuwe voertuigen nodig uit Nederland, deze werkzaamheden zijn inmiddels begonnen.

Zoals jullie waarschijnlijk ook hebben gemerkt gebruik ik voertuigen uit de 'stad' Kassel Am Main vrijwel nooit, dit zal ook zo blijven. In de mod ga ik me richten op de kleinere posten en dorpjes. De grote stad zou dus vrijwel nooit in een reportage voor komen, het kan wel zo zijn dat eenheden uit de stad komen assisteren in een dorpje. Ook zullen andere diensten uit de stad komen assisteren wanneer nodig.

Op het moment zoek ik nog een aantal voertuigen, een aantal daarvan zullen nog moeten worden gemaakt, daarvoor zoek ik nog mensen. Wil jij dit voor mij doen? Stuur me dan even een PB.

Ik hoop jullie genoeg informatie te hebben gegeven over de veranderingen in de KAM+VRT Modificatie.

Ik sluit dit bericht af met een screen.

Brandweer Twente post Tubbergen:

EM42014-08-1922-32-48-83_zpscd921b6d.png

Aan voertuig zullen nog enkele kleine veranderingen worden aangebracht.

Edited by 112hv