Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum

Recommended Posts

Ge-wel-dig!! Alleen vind ik de DPH op de 05-3081 te ver uitsteken maar dat komt door die kraan. En sorry hoor, maar ik vind die RWS / Provincie wagen super lelijk!

Ge-wel-dig!! Alleen vind ik de DPH op de 05-3081 te ver uitsteken maar dat komt door die kraan. En sorry hoor, maar ik vind die RWS / Provincie wagen super lelijk!

Bedankt! Klopt deze moet nog even iets worden gescaald, maar dit gebeurd nog wel een keer als de persoon die het wil doen voor mij er tijd voor heeft. Zo rijden die wagens hier rond, alleen heb ik het oudere type moeten gebruiken, maar ik respecteer je mening. Ik vind het namelijk een super mooie wagen!

Update(tje):

Laatste dagen dragen druk aan het zoeken geweest om van alles uit te zoeken over ambulance oost, veel voertuigen kunnen vinden, alleen waren deze helaas niet in Emergency beschikbaar, daarom in deze update een aantal fictieve voertuigen. Ook weer een kleine update vanaf de brandweer kant! De dienstvoertuigen van Ambulance Oost zijn fictief, officieel rijden ze in Opel Corsa's mocht iemand deze weten te vinden dan hoor ik dit graag.

Ambulance Oost

SIGMA Twente:

EM42014-08-2721-14-32-60_zps1dedb286.png

Forensisch Arts:

(fictief)

EM42014-08-2721-15-42-08_zps80b78113.png

Dienstvoertuigen:

(fictief)

EM42014-08-2721-15-17-55_zpscdd87b3f.png

Brandweer Twente

Brandweer Twente post Hengelo:

05-1181 Haakarmvoertuig dit voertuig vervoerd meerdere regionale containers (COH, Verzorgings en Ademlucht container) COH komt nog een ander skin voor!

EM42014-08-2721-18-37-19_zps547f912a.png

Brandweer Twente Post Ootmarsum:

05-2601: Dienstbus

05-2602: Dienstauto

EM42014-08-2721-16-44-29_zpsc7dc346b.png

Bedankt! Denk dat er pas na het weekend weer een update komt, weekend staat beetje erg vol!

zeer netjes man.

Alleen mis ik de STOL op de dienstauto's. thv de achterstijl.

Deze is zo ver ik weet verplicht op elk ambulancevoertuig met uitzondering van het Sigma voertuig.

ook vindt ik de cabine van de HA erg vierkant (kan ook aan de hoek van de foto liggen) heb idee dat in echt de voorruit wat schuiner naar achteren staat boven aan

Edited by usmc_nl

Ziet er leuk uit! Alleen vind ik persoonlijk die balk op de HA niks.

Update(tje):

Toch nog eventjes tijd gehad om wat te doen aan emergency! Heb vandaag een Hulpverleningsvoertuig en het voertuig van Team Brandonderzoek Twente.

Brandweer Twente post Den Ham

05-3471: Hulpverleningsvoertuig type 2

EM42014-08-2822-31-57-88_zps00f52aa0.png

Brandweer Twente Team Brandonderzoek

EM42014-08-2723-13-20-65_zps97fa2e8b.png

Mooi! Alleen de HV van Den Ham klopt niet. (striping zijkant). Brandonderzoek is ook wel leuk, alleen vind ik de wielen niet zo geslaagd...

Mooi! Alleen de HV van Den Ham klopt niet. (striping zijkant). Brandonderzoek is ook wel leuk, alleen vind ik de wielen niet zo geslaagd...

De Hv is na gemaakt vanaf foto's die ik heb gemaakt, dus voorzover ik weet klopt het gewoon, zelfde aantal strepen etc @

3471%202012.jpg ( © Emiel Geerding )

Zo te zien klopt `ie niet. Mis trouwens ook een zonnescherm en wat materialen op het dak. ;)

Edited by em4player

3471%202012.jpg ( © Emiel Geerding )

Zo te zien klopt `ie niet. Mis trouwens ook een zonnescherm en wat materialen op het dak. ;)

Das mijn foto. Ik heb hem vanaf deze nagemaakt, ik zie het verschil nu ook, maar dit is gedaan omdat het model iets anders is dan het echte voertuig.Ik heb daarom de keus gemaakt om het te doen volgens de regels, je hebt dan enkele kleine verschillen maar in grote lijnen klopt het voertuig. De materialen op het dak kan ik er niet op maken, want er kan geen ladderrek op dit model. De zonnescherm kan ik er nog niet op zetten, deze moet nog worden geschaald.

Edited by 112hv

Update:

Na lange tijd dan weer eens een update. En natuurlijk weer even een klein verhaaltje erbij. De laatste tijd niet veel meer bezig geweest met Emergency dit doordat ook voor mij de opleiding weer is begonnen, waarbij ik nu lange dagen maak. En helaas moet ik mededelen dat ik het uitgezocht deel van Veiligheidsregio Twente eigenlijk alweer zo goed als compleet heb.

Achter de schermen werk ik nog aan een aantal voertuigen. Ook word er hard gewerkt om diverse modellen te scalen door @Maurice waar voor mijn dank!

In deze update zien jullie de duikgroep van Defensie en een tweetal Duitse ambulances. 

Ministerie van Defensie

Duikgroep

30-9712

30-9715

EmtDlJF.png

Rettungsdienst

J8fnakh.png

Echt prachtig! Vooral die nieuwe wagens van defensie zijn top! 

(En dan wachten we maar iets langer op een update, helemaal niet erg met deze kwaliteit!)

Edited by Grumpy91

Echt prachtig! Vooral die nieuwe wagens van defensie zijn top! 

(En dan wachten we maar iets langer op een update, helemaal niet erg met deze kwaliteit!)

Bedankt @Grumpy91 ! Ben nog met een en ander bezig dus op ten duur nog een update ;)

@Hessel Bedankt! Defensie heeft wel een duikteam. http://www.defensie.nl/organisatie/marine/inhoud/eenheden/defensie-duikgroep

Het Arrestatieteam heeft zelfs eigen duikers.

Maargoed, super voertuigen Emiel!

Mooie wagens! Alleen betreft de foto's. Bij de vorige foto's krijg ik geen foto te zien maar een tekst die zegt dat je moet upgraden naar Plus