Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Joopjr

Emergency 5 - Gamescom Interview

Recommended Posts

Emergency 5 lijkt mij echt een heel stuk beter en leuker dan em4. Kijk er echt naar uit.

Ben wel erg benieuwd naar het andere gedeelte dat we aan kunnen passen, naast de "normale" zaken ^^

Dus er kunnen vier personen tegelijk mappen?! Super tof! Het nieuwe missie-systeem vind ik persoonlijk ook tig keer beter :D Wat ik er nu van heb gehoord en gezien vind ik het geld wel waard :P

ik dacht dat de map groter zou zijn (?) maar ik vind hem nu kleiner ogen dan de freeplay map van Emergency 4

en we zijn de meest actieve community! f*ck yeah! B)

Mooi intervieuw! Klik goed, en ook leuk dat die onze community benoemd en bedank, toch wel leuk dat dat soort dingen gewoon mee tellen voor de maak van een nieuwe versie!

Oehhhhh, dus je kunt met 4 mensen mappen? Geweldig! Is er al iets meer bekend kwa 3 modelling/en?

Modding like a maniac...

16m3komiak58.gif

Edited by RedHawk504

en we zijn de meest actieve community! f*ck yeah! B)

Goed luisteren hé, we zijn één van de meest actieve. Niet de meest actieve...

Goed luisteren hé, we zijn één van de meest actieve. Niet de meest actieve...

Wel de meest actieve Nederlandse community :D

Is er nog navraag gedaan wanneer hij op de NL markt komt? ofwel Bol.com cq de plaatselijke gamestore?

Is er nog navraag gedaan wanneer hij op de NL markt komt? ofwel Bol.com cq de plaatselijke gamestore?

@@Joopjr Kom d'r maar in!

Met nog dik 2 maanden te gaan tot de release is er nog niks bekend over de winkels die het spel verkopen. Ik vind dat eerlijk gezegd niet vreemd. We zullen medio oktober vanzelf wel zien waar die te koop is (ik verwacht bol.com)

Hierbij een complete gok naar de systeemeisen na bestudering van EM2014 specs:

Minimum:

- Processor: 2.6GHz

- Memory: 2 GB RAM

- DirectX 9 compatible video card with 1024 MB VRAM

Aanbevolen:

- Processor: Dual Core 2.6GHz

- Memory: 4 GB RAM

- DirectX 9 compatible video card with 2048 MB VRAM

Edited by Joopjr

Waarom zou een kleinere webwinkel niet vertrouwd zijn? Omdat de Consumentenbond en die TROS Meuk ze graag kapot maken?

Pre-orderen is al mogelijk via www.emergency-5.nl !

Waarom zou een kleinere webwinkel niet vertrouwd zijn? Omdat de Consumentenbond en die TROS Meuk ze graag kapot maken?

Ik zelf vind niks mis met kleinere websites, alleen is het vertrouwen wel kleinere of iets aankomt wat je bestelt hebt. Omdat er nog wel eens webshops bestaan die je oplichten.

Wat mij opvalt is als je op de website naar 'over het spel' kijkt krijg je een foto krijgt te zien over los angeles mod, Terwijl dit vrijwel weinig met die nieuwe versie heeft te maken en je een verhaal gaat krijgen over emergency 4 eigenlijk verwacht je hier een verhaal over em5

Zo komt het bij mij op deze manier al niet goed over

Verder is er maar één nieuws item die vandaag geplaatst is. Terwijl waar het nieuws over gaat al van 21 dagen geleden is..

Na een beetje onderzoek van mij zelf. Zit het bedrijf BubbleSide (Zit achter emergency-5.nl) zat eerst in Lelystad en naar Steenwijk verhuisd. Volgens jouw Facebook profiel kom je uit Lelystad en woon je nu in Steenwijk. Dus ik mag concluderen dat dit je eigen website is. Als nieuw iemand met 2 berichten ze eigen website gaat promoten komt het bij mij over dat je op geld uit bent en niet alles nieuw gezellig lid van de emergency4 community

Verder voor de duidelijkheid dit is mijn mening

Ik neem aan dat je hier een reactie op gaat geven en die zou ik ook graag willen horen

Edited by Ivar

Ik zelf vind niks mis met kleinere websites, alleen is het vertrouwen wel kleinere of iets aankomt wat je bestelt hebt. Omdat er nog wel eens webshops bestaan die je oplichten.

Wat mij opvalt is als je op de website gelijk naar 'over het spel' kijkt. krijgt je een foto krijgt te zien over los angeles mod, Terwijl dit vrijwel weinig met die nieuwe versie heeft te maken en je een verhaal gaat krijgen over emergency 4, terwijl er staat 'over het spel' dus verwacht je een verhaal over em5

Verder is er maar één nieuws item, die vandaag geplaatst is. Terwijl waar het nieuws over gaat al van 21 dagen geleden is..

Na een beetje onderzoek van mij zelf, Het bedrijf BubbleSide (Zit achter emergency-5.nl) zat eerst in Lelystad en naar Steenwijk verhuisd. Volgens jouw Facebook profiel kom je uit Lelystad en woon je nu in Steenwijk. Dus ik mag concluderen dat dit je eigen website is. Als nieuw iemand met 2 berichten ze eigen website gaat promoten komt het bij mij over dat je op geld uit bent en niet alles nieuw gezellig lid van de emergency4 community

Ik neem aan dat je hier een reactie op gaat geven en die zou ik ook graag willen horen

Zoveel aannames in 1 bericht heb ik volgens mij nog nooit gezien...

Wat mij opvalt is als je op de website naar 'over het spel' kijkt krijg je een foto krijgt te zien over los angeles mod, Terwijl dit vrijwel weinig met die nieuwe versie heeft te maken en je een verhaal gaat krijgen over emergency 4 eigenlijk verwacht je hier een verhaal over em5

Verder is er maar één nieuws item die vandaag geplaatst is. Terwijl waar het nieuws over gaat al van 21 dagen geleden is..

Na een beetje onderzoek van mij zelf. Zit het bedrijf BubbleSide (Zit achter emergency-5.nl) zat eerst in Lelystad en naar Steenwijk verhuisd. Volgens jouw Facebook profiel kom je uit Lelystad en woon je nu in Steenwijk. Dus ik mag concluderen dat dit je eigen website is. Als nieuw iemand met 2 berichten ze eigen website gaat promoten komt het bij mij over dat je op geld uit bent en niet alles nieuw gezellig lid van de emergency4 community

Helaas bestaan die er inderdaad. Maar tegenwoordig wordt er al snel geroepen dat als een webwinkel geen keurmerk heeft al gelijk niet te vertrouwen heeft terwijl zo'n keurmerk klauwen vol geld kost en m.i. niet veel meer van toegevoegde waarde is tegenwoordig door de opkomst van steeds meer "keurmerken".

Klopt, site wordt in de loop der dagen geactualiseerd, elk kritiek puntje is dan ook mooi meegenomen waarvoor dank.

Klopt verhuisd, niks mis mee lijkt me? (Nou ja of ik er blij mee ben is een ander verhaal) Ik heb geloof ik een ander account hier (ik meen dat ik al eens heb gereageerd op mods, moet even kijken hoe of wat) maar ik ben meer een lezer dan een poster. :) Bovendien zijn de marges minimaal (grote bedrijven profiteren meer per verkoop ivm de staffels) Anders had ik wel gratis verzending kunnen aanbieden etc.

Tuurlijk hoort winst bij het ondernemen, maar wel op een eerlijke manier en aangezien ik zelf heel dol op het spel ben ga ik er natuurlijk geen megamarge opgooien en hou ik de adviesprijs gewoon aan.

Edited by ColinC

@@ColinC Ook met een keurmerk moet je oppassen of je wel naar de goeie website wordt gebracht als je het wilt controleren. Ook hier hebben ze handige trucjes voor om je op te optelichten. Maar verder ben benieuwd als hij verder af is, sucses in ieder geval ;)