Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Joopjr

Ga jij Emergency 5 kopen?

Emergency 5  

45 members have voted

1. 1. Ga jij Emergency 5 kopen?

• Ja, standaard versie
      5
    • Ja, Deluxe versie
      27
    • Weet ik nog niet
      11
    • Nee
      2

Recommended Posts

Ga jij Emergency 5 kopen en zo-ja welke versie?

Edited by Joopjr

Als mijn laptop t aankan ga ik de deluxe versie kopen maar weet niet of dit direct zal zijn als deze uit is. Mocht mijn laptop m niet aankunnen dan zal ik bij een nieuwe laptop de deluxe kopen dan.

Ik wil best em5 kopen, ik heb er alleen niet het geld voor om hem bij release te kopen. Dan is ie net effe te duur.

ik ga de deluxe versie kopen.

Ik denk dat ik hem tijdens de release koop.

ik wil ook de deuxe weer (nu bij em4 ook) maar idd wel gewoon in nl want kan niks in buitenland betalen bij gebrek aan een ceditcard

Ik kijk eerst gameplays of ik het goed genoeg vind, als ik het die 60 euro niet waard vind download ik hem gewoon ergens.

Ik ga ook eerst gameplays kijken van mensen die hem dan hebben, maar ik ga hem niet downloaden. Als ik hem te duur vindt wacht ik wel een klein poosje tot dat `ie prijs gezakt is. Ik download hem niet omdat er vaak dan toch wel iets mis is. Ik heb hem liever op het schijfje, vind ik toch net wat makkelijker.

Ga jij Emergency 5 kopen en zo-ja welke versie?

Je kent me, ik download alles. Ik ben alleen niet echt meer van de Emergency.

Enkel muziek wat echt een indruk op mij maakt koop ik. (Bob Marley, Crystal Fighters, en binnenkort wat merch bij een concert in Amsterdam.)

Ik kijk eerst gameplays of ik het goed genoeg vind, als ik het die 60 euro niet waard vind download ik hem gewoon ergens.

De gameplay zal niet de 60 euro waard zijn. Heel simpel gezegd, maar die kans zit er dik in. Echter de modding mogelijkheden die nog een heel stuk verbeterd zijn ten opzichte van EM4 zullen die 60 euro samen met de gameplay het wel waard maken.

Ik ga ook eerst gameplays kijken van mensen die hem dan hebben, maar ik ga hem niet downloaden. Als ik hem te duur vindt wacht ik wel een klein poosje tot dat `ie prijs gezakt is. Ik download hem niet omdat er vaak dan toch wel iets mis is. Ik heb hem liever op het schijfje, vind ik toch net wat makkelijker.

Dat ligt meer aan de downloader ;) Nog nooit iets misgegaan hier. Weet wat je doet en alles komt goed :mrgreen:

De gameplay zal niet de 60 euro waard zijn. Heel simpel gezegd, maar die kans zit er dik in. Echter de modding mogelijkheden die nog een heel stuk verbeterd zijn ten opzichte van EM4 zullen die 60 euro samen met de gameplay het wel waard maken.

Okay, we zullen zien! :)

Je kent me, ik download alles

Dan hebben wij niet aan zulke mensen als jouw het te danken dat deeltje 5 uit komt zullen we maar zeggen

Dan hebben wij niet aan zulke mensen als jouw het te danken dat deeltje 5 uit komt zullen we maar zeggen

Heel toevallig heb ik EM3+4 wel gewoon gekocht.

Daarbij is het vaak een betere keuze om te downloaden.

ik wil ook de deuxe weer (nu bij em4 ook) maar idd wel gewoon in nl want kan niks in buitenland betalen bij gebrek aan een ceditcard

Daar is PayPal voor, daar kan je namelijk je bankpas koppelen aan een PayPal account, en kun je wereldwijd betalen (mits de verkoper die betaalmogelijkheid bied).

Amazone cards op site in Nederland kopen en dan bij Amazone op de duitse site invoeren en je hebt EM5.

Amazone cards op site in Nederland kopen en dan bij Amazone op de duitse site invoeren en je hebt EM5.

Thnx voor de tip man. Das idd goede oplossing;)

Houd er wel rekening mee dat als je het spel in de Duitse Amazone store koopt je waarschijnlijk alleen de Duitstalige versie krijgt.

Duitsers houden er van alles in hun eigen taal te hebben (zelfs nasynchronisatie op TV), verwacht dus niet dat je de optie voor Engels hebt.

Als ik jullie was zou ik tot medio oktober wachten en kijken of die in Nederland/Steam verkrijgbaar is.

Zelfs al koop je hem nu in de duitse amazone krijg je hem ook pas in oktober geleverd hoor.

En draai nu ook op een duitse versie ;)

ik heb hem gisteren als steam key gekocht (de deluxe versie) voor 45,-

op www.dlgamer.nl  nu tot 00:00 wachten krijg ik me key als goed is.

zit in de Steam deluxe versie een extra historische brw wagen voor in alle missies ipv een hera model biij de gewone versie

Edited by usmc_nl