Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
rickie

een nederlandse mod met ze alle maken

Recommended Posts

Hoi ik ben Rickie ik ben 20 jaar ik doe de opleiding voor verpleegkundige het zou jullie verbazen maar ik ben een meisje en ik speel vaak een nl mod.

nou lees ik overal dat er een barneveld mod dan weer een arnhem mod dan weer een andere dan weer dit en dan weer dat.

Als we nou is samen werken om 1 goeie mooie mod te maken?? ik kan zelf niks kwa bouwen ofzo maar ik vroeg me dit even af ik weet ook niet of dit het goede topic is maar dan hoor ik het graag.

ik hoop op leuke reacties!

Dat komt omdat de meeste van ons, al bezig is met een mod. En niet iedereen kan alles. Vaak loopt het ook op niks uit.

Organisatorisch bijna niet te doen en daarnaast bestaan er teveel opvattingen over kwaliteit en worden er teveel kwaliteitsniveau's gehandhaafd en is er een te groot verschil tussen het niveau van kunnen tussen de leden. Daardoor gaat het niet werken.

En toch zijn er vanuit dit forum al een paar mooie mods uitgebracht.. Het idee is goed en leuk en het is zelfs al een keer geprobeerd met een community mod. Uit mijn hoofd leidde eerst Niels die (of Luke) en heb ik dat daarna overgenomen. Juist het samenwerken is op afstand lastig en liep het dus vast. Ik vind zelf het fijnst om alles zelf te doen met af en toe hulp van anderen, zo houd je zelf de regie. Het mooiste is om met iemand samen te werken die toevallig ook in de zelfde stad woont of in ieder geval dichtbij waardoor je gewoon bij elkaar langs kan gaan om te overleggen. Alles per mail/ skype werkt niet.

ik sluit me aan bij de rest, als je kijkt naar de nieuw Arnhem mod die nu stil ligt (of gestopt is). komt door meestal wel door de mensen die zeggen ja we willen helpen en als het punt je bij paaltje komt gebeurt er niks.

dat is erg zonde want ik vind van veel mods sommige voertuigen mooi en ik dacht misschien kan dit wel maar helaas.......

bedankt voor de reacties!

Het is jammer dat het niet mogelijk is en zoals enkele al aangeven zijn er enkele hele mooie nederlandse mods. Ikzelf speel de Venlo mod en de Amsterdam-Amstelland mod (ookal zitten hier nog meerdere bugs in, als je ze weet kan je ze omzeilen) en wat ik hier zie op het forum zijn er inderdaad enkele prachtige mods in de maak, sommige prive, andere (waarschijnlijk) openbaar.

Het idee opzich blijft niet verkeerd. Kennis en kunde van meerdere leden bundelen is natuurlijk geen slecht iets. Het vraagt echter wel om hele goede afspraken en communicatiemogelijkheden. Zoals door @@Huppie66 eigenlijk zegt is het alleen mogelijk als er ook daadwerkelijk persoonlijk contact is, maar dat is zeker niet makkelijk. Qua te behalen kwaliteit zou je een standaard op kunnen stellen. Aan luiheid van mensen doe je echter alleen helaas niets, omdat je mensen niet kunt verplichten iets te doen.

Ik denk inderdaad dat er op dit moment te veel mensen met een eigen project bezig zijn. Zowel openbare mods als Westen Modificatie, Houtsloot Modificatie etc. en prive mods zoals mijn Braunkirchen Mod (die overigens wel uit gaat komen :mrgreen: ) Misschien in de toekomst :lol:

dat is erg zonde want ik vind van veel mods sommige voertuigen mooi en ik dacht misschien kan dit wel maar helaas.......

bedankt voor de reacties!

De voertuigen zijn vaak inderdaad ook erg mooi, het probleem is juist dat nadat die voertuigen gemaakt zijn pas het rotwerk komt. Denk aan lighten, mappen, scripten enz. enz.

De voertuigen zijn vaak inderdaad ook erg mooi, het probleem is juist dat nadat die voertuigen gemaakt zijn pas het rotwerk komt. Denk aan lighten, mappen, scripten enz. enz.

Dat zou juist een goede reden moeten zijn om krachten te bundelen eigenlijk. Maar ik ben wel eens met wat je eerder zei.

Hangt ervanaf waar je expertise ligt natuurlijk.

Scripten is voor mij geen rotwerk ^^

Is helemaal geen rotwerk! Copy past ^^! Btw mappen is ook leuk hoor!

kunnen we het niet proberen??

Als je een goed idee presenteert met ideeën over communicatie, manieren om motivatie hoog te houden en ideeën over kwaliteit zal het voor veel leden wellicht beter worden, mits je ideeën goed zijn natuurlijk.

En heel veel privé mods natuurlijk!

Ja, maar daarvan zijn 9 van de 10 niet werkend ;)

en als we dan dus iemand vinden die ze werken weet te maken. Ander iemand die ze light (waar nodig) en iemand die voor de eventuele scripts zorgt ( nieuw schrijven of aanpassen op de voertuigen) dan komen we toch al een heel eind.

Er zijn al veel modellen klaar die er goed uit zien.