Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Bernt

Wolluk Airport

Recommended Posts

Mooi! Krijgen de crashtenders ook nog Nederlandse kleurtjes?

Zijn al rood toch? Striping krijgen ze sowieso niet. Veels te lelijk.

En is volgens mij maar ook 1 CT in NL die striping heeft? Dat is Maastricht.

Zijn al rood toch? Striping krijgen ze sowieso niet. Veels te lelijk.

En is volgens mij maar ook 1 CT in NL die striping heeft? Dat is Maastricht.

Er is maar 1 CT met BIZA striping. Alle andere hebben hun eigen vliegveld striping. Geel, rood of defensiekleuren.

Mooie afbeeldingen zeg! Je moet even kijken bij je Marechaussee personen: Hun werkuniform is voornamelijk een donkerblauwe pantalon met lichtblauw overhemd waar ze een donkerblauw veiligheidsvest op dragen. De donkerblauwe polo wordt steeds minder gedragen. Als je beeldmateriaal nodig hebt stuur je mij maar een berichtje. Verder zien alle screens er top uit! Wauw!

Is dat zo? Kom maar heel zelden op google tegen dat lichtblauw overhemd.

Ook ik hun eigen magazine komt dat uniform zelden voor.

Ze lopen er wel steeds meer en meer in tegenwoordig. Je vind er inderdaad nog weinig afbeeldingen van (wel zonder het veiligheidsvest erover).

De mod blijft wel supergoed en mooi! 

De HRB op Schiphol loopt standaard in het gevechtstenue zo als dat heet bij defensie. De heren en dames achter de paspoort controle dragen wel keurig het lichtblauwe overhemd.

Zoals jij dat zegt klinkt het voor mij als de militairen die mee waren op de reperatiëringsmissie in Oekraïne in een overhemd met pantalon liepen. Terwijl zij toch wel degelijk een basisbroek en basisjas aanhadden..

Het verschilt denk ik per gebied of afdeling.

Mijn buurmeisje zie ik dus altijd in dat blauwe overhemd lopen met haar vest dr over. Terwijl ze op schiphol werkt(wat ze daar doet, weet ik niet).

Die gele Audi (daar lijkt het op) is volgens mij een Airport wagen. Deze mogen ook op de platforms e.d. komen mits ze hun amber verlichting aan hebben. Dit kan een AOM (airport operationing manager), vogelverschrikker, follow me of iets dergelijks zijn. Zij bezitten in principe een gele auto met amber verlichting op het dak.

Kijk, het is hartstikke leuk dan je overal veel van af weet, en dit is niet lullig bedoeld, maar je hoeft niet overal uitleg over te geven want dit is niet de eerste keer dat je dat doet ;) Ik wil natuurlijk niet heel eigenwijs overkomen maar dit viel me op. Dank u wel

Dat betreft (voor zover ik zien kan) een authority voertuig. Zij zijn de enigen die bij de vliegtuigen mogen komen/start en landingsbanen etc..

Airport wagen kent men niet.

Kijk, het is hartstikke leuk dan je overal veel van af weet, en dit is niet lullig bedoeld, maar je hoeft niet overal uitleg over te geven want dit is niet de eerste keer dat je dat doet ;) Ik wil natuurlijk niet heel eigenwijs overkomen maar dit viel me op. Dank u wel

Hoezo? Ik vroeg toch gewoon om wat informatie? Waarom zou hij geen uitleg mogen geven? Dit is toch een professioneel forum of zo? Ik vind dit juist beter dan alleen maar "Ja, klopt." Of "Nee." Ben je een beetje jaloers of zo dat hij nou eenmaal veel weet? Ik snap het probleem niet, hij geeft gewoon relevante informatie...

@Grumpy91 Bedankt!

@Bart Zou kunnen... Maar vogelverschrikken kan ook, maar volgens mij rijden die in opvallende wagens. Maar laat Bernt maar antwoorden! ;-)

Waarom zou dit niet mogen? Ik kan zelf niet modden e.d. maar vind het super dat jullie de mods vaak zo realistisch mogelijk maken en wil jullie in die zin wel ondersteunen door of klein stukje achtergrond info te geven of door te helpen aan mogelijke verbeteringen zodat de voertuigen e.d. nog realistischer zijn. En over het algemeen wordt mijn kritiek/commentaar goed opgenomen en zijn ze blij hiermee. Hierdoor weten ze of wat meer of kunnen ze een voertuig/persoon nog realistischer maken. Of wil jij dat ik gewoon mijn mond hou en alleen maar download of negatieve kritiek lever? Dat jij/jullie niet alles weten neem ik jullie niet kwalijk, ik weet ook niet alles, maar doordat ik zelf zeer geïnteresseerd ben in het hulpverleningswereldje en hier ook zelf in zit weet ik veel wel en deel ik deze informatie.

Dat betreft (voor zover ik zien kan) een authority voertuig. Zij zijn de enigen die bij de vliegtuigen mogen komen/start en landingsbanen etc..

Airport wagen kent men niet.

Precies! Het is een authority voertuig, kwam ff niet op de naam :P maar je begreep me wel ^^

Edited by Grumpy91

Ik ben echt helemaal niet jaloers en ik snap het ook wel, maar het viel me gewoon op

@Grumpy91 Je kan het modden toch leren? Ik was in het begin ook echt een leek in skinnen en lighten, maar als je het gewoon een poosje doet en veel oefend, kom je een heel eind. Ik wil je wel helpen als je daar behoefte aan hebt?