Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Bernt

Wolluk Airport

Recommended Posts

Waarom zou dit niet mogen? Ik kan zelf niet modden e.d. maar vind het super dat jullie de mods vaak zo realistisch mogelijk maken en wil jullie in die zin wel ondersteunen door of klein stukje achtergrond info te geven of door te helpen aan mogelijke verbeteringen zodat de voertuigen e.d. nog realistischer zijn. En over het algemeen wordt mijn kritiek/commentaar goed opgenomen en zijn ze blij hiermee. Hierdoor weten ze of wat meer of kunnen ze een voertuig/persoon nog realistischer maken. Of wil jij dat ik gewoon mijn mond hou en alleen maar download of negatieve kritiek lever? Dat jij/jullie niet alles weten neem ik jullie niet kwalijk, ik weet ook niet alles, maar doordat ik zelf zeer geïnteresseerd ben in het hulpverleningswereldje en hier ook zelf in zit weet ik veel wel en deel ik deze informatie.

Precies! Het is een authority voertuig, kwam ff niet op de naam :P maar je begreep me wel ^^

muhaha als je even goed kijkt voor je wat gaat roepen zie je dat het een brandweer auot is. Staat namelijk gewoon op de motorkap. denk dus iets van OVD

Had even niks te doen, YPR word vd week helemaal goed gemaakt.

qmZyYtP.jpg

Nice! Idee ziet er goed uit! 

Zou wel voor het rupsvoertuig even kijken naar foto's: het heeft aan de achterkant een klep die omlaag komt om in/uit te stappen ipv deuren en linksachter op een "stok" een blauwe lamp. (weet niet hoeverre dit ook mogelijk is enzo) Maar het ziet er wel verder al goed uit! Ga zo door!!

Die YPR ziet er gaaf uit Bernt! Ben je ook van plan versies te maken met de diverse hulpstukken, zoals een "loopplank" om vliegtuigen te boarden bijvoorbeeld?

Thanks, iets verder al, ook de uniform van de BSB geskint. voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=o1Ez2tcc2qM#t=159

Dat is de BE, de Bijstands Eenheid. De BSB, Brigade Speciale Beveiligingsopdrachten, zijn de lui van die KMar special van RTL die je geüpload hebt ;) Mocht je die er ook willen doen als AT zijnde heb ik nog wel wat foto's met kleding om ze wat aparter te maken en niet gewoon zwart met een helmpie op, zodat ze niet op een AT van jan en alleman lijken ;)

Thanks! dan zal ik het even om noemen naar de Bijstands-Eenheid.

Over die loopplank weet ik nog niet, wie weet haha.

Wauw! Ziet er zo nog mooier uit! Zie alleen niet (kan aan mijn klein scherm liggen) de stok met blauwe lamp erop? Ziet er verder top uit! Ook de BE! 

Trouwens, zoek op google YPR Marechaussee en je vind stukje door een foto van een YPR met de trap voor een vliegtuig die erop zit.

Wauw! Ziet er zo nog mooier uit! Zie alleen niet (kan aan mijn klein scherm liggen) de stok met blauwe lamp erop? Ziet er verder top uit! Ook de BE! 

Trouwens, zoek op google YPR Marechaussee en je vind stukje door een foto van een YPR met de trap voor een vliegtuig die erop zit.

Thanks!! De zwaailichten zaten er op die screen al op. Maar heb ze nu wat aangepast dat ze beter opvallen. Thanks! had die YPR idd gezien.

Laatste updateje voor vandaag, Flex me busje en deel van het AT.

B4rZdXQ.png

Dankjullie!

AT zit er inmiddels ook in;

Edit; zie dat ik de MBenz ben vergeten in de screen.

t0ndiS7.jpg

Edited by Bernt

Haha staat daar voor de fun,

Bijstandseenheid; BRATRA, ME

l1Csejw.jpg

Mooi hoor Bernt! Mis alleen het dakrek op de BraTra bus  :mrgreen:

Iets zegt me dat we morgen ofzo de commando versie zien :P

Thx! Dakje moet ik idd nog kijken. Heb je foto van de commandowagen?

Thanks! hij zit erin, heb hem even met gewoon een rek voor de ruit gemaakt. Want als ik op die foto kijk is dat wel een optie.

IT14VsA.jpg