Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Hessel

Brooklyn mod [RELEASED]

Recommended Posts

[uS] Brooklyn mod 1.0?

Downloads staan op de facebook pagina: https://m.facebook.com/ManhattanModification

Hallo allemaal!

Misschien weten een paar van jullie het al maar vanacht is het Brooklyn mod uit gekomen! En hij is Intel vriendelijk. Sommige mensen hadden hier voor last dat ze een mod van dezelfde maken niet komen spelen. Bijv. Manhattan mod, maar daar is nu verandering in gekomen. Ik ga hem zelf pas na schooltijd spelen, want ja... school gaat toch voor. Hopelijk hebben jullie hier net zoveel plezier van als ik!

Mvg Hessel

Vind het een mooie mod. In ieder geval veel beter als de oude Manhattan mod.

Er zitten alleen nog enkele bugs in.

Edited by kris

Mooie mod! Maar ik heb een vraagje, hoe vul je de watertank van de Engines weer?

Mooie mod! Maar ik heb een vraagje, hoe vul je de watertank van de Engines weer?

Ik denk via "rapid deployment". Normaal gezien als er dan een hydrant in de buurt is sluit de chauffeur er een lijn op aan.

Ik denk via "rapid deployment". Normaal gezien als er dan een hydrant in de buurt is sluit de chauffeur er een lijn op aan.

Bij mij doet `ie dat niet automatisch, maar "met-de-hand" lukt het wel! Thx!

Mooie mod ja! En Hessel, hoe bedoel je over dat Intel vriendelijk? Ik kan de Manhattan Mod V3 niet spelen maar deze kan ik dus wel spelen?

En ook voor mij geldt, school gaat voor...

@thijsie Jup! Ik kan eindelijk een mod spelen van NYCERU! ik kan ook geen Manhattan mod V3 spelen maar deze gaat hartstikke goed! Ben er echt heel blij mee! 

Edited by Hessel

@thijsie Jup! Ik kan eindelijk een mod spelen van NYCERU! ik kan ook geen Manhattan mod V3 spelen maar deze gaat hartstikke goed! Ben er echt heel blij mee! 

Mooi! Kan je wel de manhattan v2.0/v2.0.3 spelen? Ik die weer wel maar ook niet la te best. Dan klapt ie eruit of voertuigen hebben opeens geen skin en gebouwen en wegen zijn weg...

Op wat kleine bugs na, ben ik blij dat ik eindelijk een mod van deze makers kan spelen! Leuke en originele scripts, mooie map en super toffe voertuigen  :D

Volgens mij hebben heel veel mensen het probleem dat ze geen manhattan mod kunnen spelen...

Gewoon het script in het mapje scripts/command gooien :mrgreen:

Oké ;)

Edited by Sam Wedel

Welkom in de gta IV mod lol, zo verschrikkelijk veel uit gestolen....

Bedoel je de gebouwen van Rockstar? Volgens mij is dat niet gestolen, maar werken ze samen met Rockstar (??)

Nee xd, niet respectloos bedoelt naar het team, ze hebben prachtig werk geleverd, maar waarom zou rockstar willen samenwerken met klein mod teampje, waarvan ze niks verdienen en voor een klein spel. Meer dan de helft is idd gewoon Gta IV.

Welkom in de gta IV mod lol, zo verschrikkelijk veel uit gestolen....

Bedoel je de gebouwen van Rockstar? Volgens mij is dat niet gestolen, maar werken ze samen met Rockstar (??)

Jullie hebben beiden gedeeltelijk gelijk. 'Samenwerken' is een groot, maar het modding-team heeft zeker wel contact gehad met Rockstar en toestemming voor de gebouwen gekregen. Wel hebben ze nu zelf erg weinig hoeven te doen, wat betreft gebouwen en andere objecten op de map.

Ik heb hem vandaag gedownload en ff gespeeld. Hij is echt cool!!! En hij doet het super goed op mijn laptop. Ik vind het alleen jammer dat je veel ongelukken hebt en die zijn ook steeds op dezelfde plek... Maar het ergste is dat hij veel te snel een failed geeft (dat de inzet is mislukt).

Nou, bij mij lukt dat nou ook weer niet zo gauw. Hij geeft dan aan dat ik de rechten niet heb op die dingetjes aan te passen...